Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00042747/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnymi w Bełchatowie
w ramach programu „Laboratoria przyszłości” Część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 IM. UNICEF Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BEŁCHATOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590012931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp13@belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp13.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnymi w Bełchatowiew ramach programu „Laboratoria przyszłości” Część I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e12dd0f7-8285-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042584/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnymi w Bełchatowie w ramach programu „Laboratoria przyszłości” Część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP13/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 119970,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukarek oraz innego sprzętu wraz z instalacją oraz dostawa pomocy dydaktycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14810000-2 - Wyroby ścierne
18141000-9 - Rękawice robocze
18142000-6 - Okulary ochronne
18451000-5 - Guziki
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
19435100-5 - Nici do szycia
24910000-6 - Kleje
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
37520000-9 - Zabawki
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39812400-1 - Zmiotki
42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42713000-7 - Maszyny tkackie
42715000-1 - Maszyny do szycia
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
44192200-4 - Gwoździe
44510000-8 - Narzędzia
44512800-0 - Śrubokręty
44531510-9 - Śruby i wkręty
44532200-0 - Podkładki
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132607,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200540,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132607,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517300503
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132607,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez aktualizację dokumentacji, szkolenia pracowników i audyty w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych z uwzględnieniem ceny jednostkowej dla każdej z wycenianych działek dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych.
- Dostawa koncentratów do dializ
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Wola Pszczółecka oraz Restarzew
- Zakup autobusu z napędem niskoemisyjnym
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa środków czystości
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Placówek Oświatowych w Stojeszynie Pierwszym.
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.