Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00009890/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ekologiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2023dzp01@zgkgrodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o. 100% własność gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7acea5c2-8c32-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych, zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. Prawo opcji: zamówienie podstawowe obejmuje 50% ilości materiałów elektrycznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ, natomiast zakres zwiększony tj. z opcją - ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający określa warunki realizacji prawa opcji, zgodnie z poniższym:
1) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w okresie nie przekraczającym okresu, na który została zawarta umowa;
2) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
3) stawka za materiały zamówione w ramach opcji będzie taka sama, jak określona w ofercie Wykonawcy;
4) aby skorzystać z prawa opcji, Zamawiający nie musi podejmować odrębnych działań w toku wykonywania umowy. Zamawiający prawo opcji realizuje poprzez złożenie jednostkowych zamówień na wskazaną w umowie różnicę w wielkości zamówienia podstawowego i wynikającego z opcji, korzysta z prawa opcji poprzez realizację umowy na dotychczasowych zasadach po wykorzystaniu.
4. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego wynikających w szczególności z wykonywania dodatkowych zleceń na wykonanie oświetlenia ulicznego, które nie zostały zawarte w Umowie z Gminą, zgodnie z którą Zamawiający jest Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając sumarycznej ilości przewidzianej w prawie opcji.
6. Miejsce dostaw: siedziba Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531434,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531434,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531434,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERKURION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291721326
7.3.3) Ulica: Królewska 14
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531434,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa istniejących instalacji do produkcji energii z OZE o magazyny energii elektrycznej w Gminie Lipie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.