Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00071814/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-27
- 2024/BZP 00088833/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00095354/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00211863/01 - Wynik z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego – zamiatarki ulicznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368467945
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bema 12A
1.4.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.oswiecim.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.oswiecim.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091918
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00071814
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu specjalistycznego – zamiatarki ulicznej dla potrzeb MZUK Sp. z o.o. wyprodukowanego i skompletowanego nie wcześniej niż 01.01.2021 roku, spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
Pojazd zarejestrowany
Urządzenie nie może być prototypem
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z przeprowadzeniem prób technicznych i szkoleniem z obsługi – do 6 osób.
Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu:
1 Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów
2 Rok produkcji min. 2021
3 Podwozie musi posiadać wymagane homologacje
4 Przebieg pojazdu nie większy niż 12 000 km
5 Podwozie o dmc min. 15 t
6 Rozstaw osi w przedziale 3550 – 4000 mm
7 Nośność osi przedniej min. 5000 kg
8 Nośność osi tylnej min. 11000kg
9 Układ napędowy 4x2
10 Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył . Oś napędowa na dwóch poduszkach powietrznych Stabilizator osi tylnej pod ramą
11 Silnik o mocy min 230 KM i pojemności min 5 litrów, spełniający wymagania Euro 6
12 Układ podgrzewania paliwa
13 Hamulec silnikowy, system standardowy
14 Układ wydechowy poziomo za kabiną kierowcy
15 Blokada mechanizmu różnicowego
16 Przystosowanie fabrycznie pod zabudowę komunalną – zamiatarki ulicznej, brak elementów wyposażenia podwozia w przestrzeni między osiowej podwozia
17 Skrzynia biegów manualna lub automatyczna
18 Przełożenie tylnego mostu dostosowane do jazdy w zakresie małych prędkości min 1:5
19 Wyposażony w hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej, układ EPB z ABS i ASR, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi
20 System zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach
21 Zbiornik paliwa aluminiowy lub stalowy o pojemności min. 125 litrów
22 Zbiornik AdBlue o pojemności min 8 litrów
23 Wzmocnienie ramy pojazdu
24 Przednia część ramy wzmocniona dla zabudowy specjalnej
25 Przednia belka przeciwwjazdowa (WE) stalowa
26 Tylna belka przeciwwjazdowa
27 Kabina dzienna krótka min. 2 osobowa w kolorze białym
28 Kierownica po lewej stronie – pojazd do ruchu prawostronnego
29 Tylna ściana kabiny z oknem
30 Luk dachowy/ klapa wentylacyjna w dachu
31 Lustro przednie podgrzewane
32 Lusterko przednie dojazdowe po stronie pasażera
33 Główne lustra elektryczne, po stronie kierowcy
34 Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna, przezroczysta
35 Immobilizer z transponderem
36 Dwa stopnie wejściowe do kabiny
37 Fotel kierowcy pneumatyczny
38 Fotel pasażera sztywny/zwykły
39 Elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i pasażera
40 Zintegrowana tablica wskaźników z funkcją wideo
41 Legalizowany tachograf cyfrowy (instrukcja w języku polskim)
42 Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego.
43 Radio ze złączem USB
44 Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową napędzającą zabudowę
45 Regulowana wielofunkcyjna przekładnia kierownicza ze wspomaganiem
46 Opony dla osi przedniej 10 R22.5, bieżnik regionalny lub terenowo-regionalny
47 Opony dla osi tylnej napędowej 10 R22,5, bieżnik tregionalny lub terenowo-regionalny
48 Akumulatory min. 2 x 12V/100 Ah, Alternator min. 100A
49 Światła do jazdy dziennej w technologii LED
50 Kratki ochronne na reflektorach metalowe
51 Światła obrysowe LED pojazdu
52 Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem „MZUK” w kształcie cienkiej belki
53 Ogranicznik prędkości 90 km/h
54 System stabilizacji toru jazdy
55 Tempomat
56 Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim
57 Podłączenie i dostawa wraz z pojazdem urządzeń peryferyjnych kompatybilnych z użytkowanym przez Zamawiającego zintegrowanym systemem lokalizacji GPS/systemem organizacji procesu odbioru odpadów, w tym lokalizatora GPS typu Professional, czujnika rozładunku, dedykowanych systemowi Globtrak lub kompatybilnych z systemem Globtrak
System lokalizacji GPS
• Lokalizator GPS-CAN zapewniający monitoring pracy pojazdu, odczyt z samochodowej szyny CAN współpracujący z systemem Globtrak (zakres zadań przypadający jednostce typu GPS Professional) obsługującym czujniki systemu oraz sondę paliwową z funkcjonalnościami co najmniej:
śledzenie pojazdu online/analiza trasy,
generowanie raportów dotyczących pojazdu,
możliwość monitorowania sygnału z czujników dodatkowych, w tym czujnik otwarcia odwłoka śmieciarki.
58 Zderzak przedni plastikowy lub metalowy
59 Pojazd wyposażony w osłony boczne anty-rowerowe oraz błotniki
60 Gniazdo elektryczne 12 V
61 Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej
62 Światła przeciwmgielne przednie
63 Radio z ekranem 5” i z zestawem głośnomówiącym
64 Skrzynka narzędziowa nie mniejsza niż 100l
65 Pojemnik na wodę z kranikiem min. 10l
66 Klimatyzacja
Wymagane parametry techniczne dla zabudowy pojazdu:
1 Używana nie starsza niż 2021 r, z przebiegiem nie więcej niż 550 motogodzin.
2 Pojemnik na zmiotki o pojemności co najmniej 5,0 m3 przestrzeni użytkowej wykonany z blach stalowych (ścianki o grubości min. 4mm), podłoga i boczna obudowa o wysokości min 300 mm. ze stali szlachetnej,
3 Zbiorniki na wodę o pojemności całkowitej min. 1.700 litrów (wykonane ze stali szlachetnej lub ze sztucznego tworzywa wzmacnianego włóknem szklanym ),
4 Separator wody brudnej, na tylnej klapie zbiornika (ze stali szlachetnej),
5 Schowki narzędziowe, lewa + prawa strona, zintegrowane w obrysie zbiornika,
6 Wysypywanie zmiotek poprzez hydrauliczne podnoszenie pojemnika, w sytuacjach awaryjnych możliwość podnoszenia zbiornika przy pomocy ręcznej pompy.
7 Funkcja uniesienia zbiornika (7o); spust brudnej wody.
8 Tylna klapa otwierana i zamykana hydraulicznie,
9 Drzwiczki do wrzucania większych odpadów,
10 Kurtyna łańcuchowa w zbiorniku,
11 Wytrząsacz sita sterowany poprzez stalową linę zamontowaną na zewnątrz skrzyni lub uruchamiany z kabiny system wodnego oczyszczania sita do liści,
12 Wskaźnik maksymalnego obciążenia w kabinie podwozia z zawieszeniem pneumatycznym,
13 System kamer kolorowych, min. 3 kamery,
14 Dodatkowa kamera kolorowa – widok szczotki bocznej z lewej strony,
15 Funkcja podnoszenia zbiornika i otwarcia drzwi z wnętrza kabiny kierowcy
16 Pilot z tyłu zabudowy do obsługi jej opróżniania i czyszczenia.
17 Dodatkowy panel obsługi montowany w pobliżu drzwi kierowcy do zgrubnego zbierania produktów zamiatania, unoszenia agregatów do zamiatania, odchylania i pochylania szczotek talerzowych,
18 Wskaźnik ostrzegawczy w kabinie kierowcy łącznie z sygnałem ostrzegawczym przechylonego zbiornika,
19 Wysokociśnieniowy system spłukujący 30 l / 100 bar, napędzany przez system hydrauliczny zamiatarki, wraz z pneumatycznym systemem osuszania Dmuchawa napędzana hydraulicznie, wykonana z materiałów odpornych na ścieranie,
20 Napędowy układ hydrauliczny zabudowy zasilany z silnika podwozia.
21 Szczotki talerzowe i szczotka walcowa napędzane hydrauliczną pompą podwójnego działania zamontowaną do PTO silnika
22 System szczotek bocznych ciągnionych
23 Dwa agregaty zamiatające z prawej i lewej strony pojazdu, wyposażone w odchylaną, szczotkę talerzową o średnicy min 750 mm. Układ sterujący umożliwiający bezstopniową regulację obrotów szczotki talerzowej i ciśnienia odciążającego, zmieniającego nacisk szczotki na zamiataną nawierzchnię.
24 Wózek zasysający. Szczotka powinna być zamontowana wahliwie, gwarantując dopasowanie się do nierówności zamiatanej nawierzchni. Klapka do wciągania większych przedmiotów otwierana pneumatycznie. Wózek zasysający wyposażony w dwa koła toczne na pełnych gumowych oponach, oraz w układ sterowania powodujący uniesienie całego wózka po włączeniu biegu wstecznego.
25 Szerokość zamiatania minimum 3.500mm,
26 Układ regulacji kąta pochylenia szczotek talerzowych z kabiny kierowcy.
27 Agregat zamiatający z prawej strony wysuwany teleskopowo minimum 200 mm.
28 Dwa reflektory LED przy agregacie zamiatającym do oświetlenia strefy roboczej. Jeden do oświetlenia szczotki roboczej, drugi elementu zasysającego.
29 Wykładzina wewnątrz kanału zasysającego z tworzywa sztucznego – zwiększająca skuteczność zasysania i zmniejszająca zapotrzebowanie wody.
30 Instalacja umożliwiająca zamiatanie z obu stron.
31 Instalacja do mycia ulic – min. 5 dysz zamontowanych pod zderzakiem; z pompą standardową (40 litrów/minutę, 5 bar); dodatkowo belki zmywające z min. 3 dyszami z lewej i prawej strony.
32 Układ wysokiego ciśnienia zakończony lancą (pistoletem) wraz z przewodem zwijanym do obmywania pod ciśnieniem (myjka)
33 Dodatkowa przekładnia redukcyjna na układzie napędowym podwozia pozwalającą na wykonywanie pracy zamiatania przy bardzo małych prędkościach – redukcja prędkości w stosunku min 1 : 3;
34 Kolor zabudowy: biały zintegrowany z kolorem kabiny podwozia
1 Uchwyt koła zapasowego oraz koło zapasowe wyposażone w oponę charakteryzującą się podwyższoną wytrzymałością
2 Podnośnik hydrauliczny
3 Trójkąt ostrzegawczy
4 Apteczka
5 Gaśnica
6 Przewód do pompowania kół
7 Kliny zabezpieczające pod koła (szt. 2)
8 Klucz do kół
9 Pokrowce na fotel kierowcy oraz pasażera
10 Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażera
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu specjalistycznego – zamiatarki ulicznej dla potrzeb MZUK Sp. z o.o., spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
Pojazd zarejestrowany
Urządzenie nie może być prototypem
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z przeprowadzeniem prób technicznych i szkoleniem z obsługi – do 6 osób.
Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu:
1 Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów
2 Rok produkcji lub pierwszej rejestracji min. 2021
3 Podwozie musi posiadać wymagane homologacje
4 Przebieg pojazdu nie większy niż 60 000 km
5 Podwozie o dmc min. 15 t
6 Rozstaw osi w przedziale 3550 – 4000 mm
7 Nośność osi przedniej min. 5000 kg
8 Nośność osi tylnej min. 11000kg
9 Układ napędowy 4x2
10 Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył . Oś napędowa na dwóch poduszkach powietrznych Stabilizator osi tylnej pod ramą
11 Silnik o mocy min 230 KM i pojemności min 5 litrów, spełniający wymagania Euro 6
12 Układ podgrzewania paliwa
13 Hamulec silnikowy, system standardowy
14 Układ wydechowy poziomo za kabiną kierowcy
15 Blokada mechanizmu różnicowego
16 Przystosowanie fabrycznie pod zabudowę komunalną – zamiatarki ulicznej, brak elementów wyposażenia podwozia w przestrzeni między osiowej podwozia
17 Skrzynia biegów manualna lub automatyczna
18 Przełożenie tylnego mostu dostosowane do jazdy w zakresie małych prędkości min 1:5
19 Wyposażony w hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej, układ EPB z ABS i ASR, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi
20 System zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach
21 Zbiornik paliwa aluminiowy lub stalowy o pojemności min. 125 litrów
22 Zbiornik AdBlue o pojemności min 8 litrów
23 Wzmocnienie ramy pojazdu
24 Przednia część ramy wzmocniona dla zabudowy specjalnej
25 Przednia belka przeciwwjazdowa (WE) stalowa
26 Tylna belka przeciwwjazdowa
27 Kabina dzienna krótka min. 2 osobowa w kolorze białym
28 Kierownica po lewej stronie – pojazd do ruchu prawostronnego
29 Tylna ściana kabiny z oknem
30 Luk dachowy/ klapa wentylacyjna w dachu
31 Lustro przednie podgrzewane
32 Lusterko przednie dojazdowe po stronie pasażera
33 Główne lustra elektryczne, po stronie kierowcy
34 Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna, przezroczysta
35 Immobilizer z transponderem
36 Dwa stopnie wejściowe do kabiny
37 Fotel kierowcy pneumatyczny
38 Fotel pasażera sztywny/zwykły
39 Elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i pasażera
40 Zintegrowana tablica wskaźników z funkcją wideo
41 Legalizowany tachograf cyfrowy (instrukcja w języku polskim)
42 Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego.
43 Radio ze złączem USB
44 Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową napędzającą zabudowę
45 Regulowana wielofunkcyjna przekładnia kierownicza ze wspomaganiem
46 Opony dla osi przedniej 10 R22.5, bieżnik regionalny lub terenowo-regionalny
47 Opony dla osi tylnej napędowej 10 R22,5, bieżnik tregionalny lub terenowo-regionalny
48 Akumulatory min. 2 x 12V/100 Ah, Alternator min. 100A
49 Światła do jazdy dziennej w technologii LED
50 Kratki ochronne na reflektorach metalowe
51 Światła obrysowe LED pojazdu
52 Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem „MZUK” w kształcie cienkiej belki
53 Ogranicznik prędkości 90 km/h
54 System stabilizacji toru jazdy
55 Tempomat
56 Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim
57 Podłączenie i dostawa wraz z pojazdem urządzeń peryferyjnych kompatybilnych z użytkowanym przez Zamawiającego zintegrowanym systemem lokalizacji GPS/systemem organizacji procesu odbioru odpadów, w tym lokalizatora GPS typu Professional, czujnika rozładunku, dedykowanych systemowi Globtrak lub kompatybilnych z systemem Globtrak
System lokalizacji GPS
• Lokalizator GPS-CAN zapewniający monitoring pracy pojazdu, odczyt z samochodowej szyny CAN współpracujący z systemem Globtrak (zakres zadań przypadający jednostce typu GPS Professional) obsługującym czujniki systemu oraz sondę paliwową z funkcjonalnościami co najmniej:
śledzenie pojazdu online/analiza trasy,
generowanie raportów dotyczących pojazdu,
możliwość monitorowania sygnału z czujników dodatkowych, w tym czujnik otwarcia odwłoka śmieciarki.
58 Zderzak przedni plastikowy lub metalowy
59 Pojazd wyposażony w osłony boczne anty-rowerowe oraz błotniki
60 Gniazdo elektryczne 12 V
61 Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej
62 Światła przeciwmgielne przednie
63 Radio z ekranem 5” i z zestawem głośnomówiącym
64 Skrzynka narzędziowa nie mniejsza niż 100l
65 Pojemnik na wodę z kranikiem min. 10l
66 Klimatyzacja
Wymagane parametry techniczne dla zabudowy pojazdu:
1 Używana nie starsza niż 2021 r, z przebiegiem nie więcej niż 1200 motogodzin.
2 Pojemnik na zmiotki o pojemności co najmniej 5,0 m3 przestrzeni użytkowej wykonany z blach stalowych (ścianki o grubości min. 4mm), podłoga i boczna obudowa o wysokości min 300 mm. ze stali szlachetnej,
3 Zbiorniki na wodę o pojemności całkowitej min. 1.700 litrów (wykonane ze stali szlachetnej lub ze sztucznego tworzywa wzmacnianego włóknem szklanym ),
4 Separator wody brudnej, na tylnej klapie zbiornika (ze stali szlachetnej),
5 Schowki narzędziowe, lewa + prawa strona, zintegrowane w obrysie zbiornika,
6 Wysypywanie zmiotek poprzez hydrauliczne podnoszenie pojemnika, w sytuacjach awaryjnych możliwość podnoszenia zbiornika przy pomocy ręcznej pompy.
7 Funkcja uniesienia zbiornika (7o); spust brudnej wody.
8 Tylna klapa otwierana i zamykana hydraulicznie,
9 Drzwiczki do wrzucania większych odpadów,
10 Kurtyna łańcuchowa w zbiorniku,
11 Wytrząsacz sita sterowany poprzez stalową linę zamontowaną na zewnątrz skrzyni lub uruchamiany z kabiny system wodnego oczyszczania sita do liści,
12 Wskaźnik maksymalnego obciążenia w kabinie podwozia z zawieszeniem pneumatycznym,
13 System kamer kolorowych, min. 3 kamery,
14 Dodatkowa kamera kolorowa – widok szczotki bocznej z lewej strony,
15 Funkcja podnoszenia zbiornika i otwarcia drzwi z wnętrza kabiny kierowcy
16 Pilot z tyłu zabudowy do obsługi jej opróżniania i czyszczenia.
17 Dodatkowy panel obsługi montowany w pobliżu drzwi kierowcy do zgrubnego zbierania produktów zamiatania, unoszenia agregatów do zamiatania, odchylania i pochylania szczotek talerzowych,
18 Wskaźnik ostrzegawczy w kabinie kierowcy łącznie z sygnałem ostrzegawczym przechylonego zbiornika,
19 Wysokociśnieniowy system spłukujący 30 l / 100 bar, napędzany przez system hydrauliczny zamiatarki, wraz z pneumatycznym systemem osuszania Dmuchawa napędzana hydraulicznie, wykonana z materiałów odpornych na ścieranie,
20 Napędowy układ hydrauliczny zabudowy zasilany z silnika podwozia.
21 Szczotki talerzowe i szczotka walcowa napędzane hydrauliczną pompą podwójnego działania zamontowaną do PTO silnika
22 System szczotek bocznych ciągnionych
23 Dwa agregaty zamiatające z prawej i lewej strony pojazdu, wyposażone w odchylaną, szczotkę talerzową o średnicy min 750 mm. Układ sterujący umożliwiający bezstopniową regulację obrotów szczotki talerzowej i ciśnienia odciążającego, zmieniającego nacisk szczotki na zamiataną nawierzchnię.
24 Wózek zasysający. Szczotka powinna być zamontowana wahliwie, gwarantując dopasowanie się do nierówności zamiatanej nawierzchni. Klapka do wciągania większych przedmiotów otwierana pneumatycznie. Wózek zasysający wyposażony w dwa koła toczne na pełnych gumowych oponach, oraz w układ sterowania powodujący uniesienie całego wózka po włączeniu biegu wstecznego.
25 Szerokość zamiatania minimum 3.500mm,
26 Układ regulacji kąta pochylenia szczotek talerzowych z kabiny kierowcy.
27 Agregat zamiatający z prawej strony wysuwany teleskopowo minimum 200 mm.
28 Dwa reflektory LED przy agregacie zamiatającym do oświetlenia strefy roboczej. Jeden do oświetlenia szczotki roboczej, drugi elementu zasysającego.
29 Wykładzina wewnątrz kanału zasysającego z tworzywa sztucznego – zwiększająca skuteczność zasysania i zmniejszająca zapotrzebowanie wody.
30 Instalacja umożliwiająca zamiatanie z obu stron.
31 Instalacja do mycia ulic – min. 5 dysz zamontowanych pod zderzakiem; z pompą standardową (40 litrów/minutę, 5 bar); dodatkowo belki zmywające z min. 3 dyszami z lewej i prawej strony.
32 Układ wysokiego ciśnienia zakończony lancą (pistoletem) wraz z przewodem zwijanym do obmywania pod ciśnieniem (myjka)
33 Dodatkowa przekładnia redukcyjna na układzie napędowym podwozia pozwalającą na wykonywanie pracy zamiatania przy bardzo małych prędkościach – redukcja prędkości w stosunku min 1 : 3;
34 Kolor zabudowy: biały zintegrowany z kolorem kabiny podwozia
1 Uchwyt koła zapasowego oraz koło zapasowe wyposażone w oponę charakteryzującą się podwyższoną wytrzymałością
2 Podnośnik hydrauliczny
3 Trójkąt ostrzegawczy
4 Apteczka
5 Gaśnica
6 Przewód do pompowania kół
7 Kliny zabezpieczające pod koła (szt. 2)
8 Klucz do kół
9 Pokrowce na fotel kierowcy oraz pasażera
10 Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażera
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. art. 108 ust 1 ustawy i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 7, 8, 10 ustawy, z zachowaniem przepisów art. 110 ust. 2 ustawy.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:.
d.1. posiadania wiedzy i doświadczenia:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie dostawy zrealizowane na podstawie dwóch odrębnych umów, których przedmiotem była dostawa pojazdu do zamiatania dróg / ulic typu zamiatarka, za kwotę minimum 500 000,00 zł brutto każda dostawa.
Uwagi:
1. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Na-rodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
d.2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia): Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
d.3. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym:
Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności za-angażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. art. 108 ust 1 ustawy i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 7, 8, 10 ustawy, z zachowaniem przepisów art. 110 ust. 2 ustawy.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:.
d.1. posiadania wiedzy i doświadczenia:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie dostawy zrealizowane na podstawie dwóch odrębnych umów, których przedmiotem była dostawa pojazdu do zamiatania dróg / ulic typu zamiatarka lub dostawa pojazdu ciężarowego powyżej 3,5 tony, za kwotę minimum 500 000,00 zł brutto każda dostawa.
Zatem Zamawiający dopuści sytuację, w której Wykonawca posiada doświadczenie w dostawie co najmniej dwóch zamiatarek lub dwóch pojazdów ciężarowych powyżej 3,5 tony lub jednej zamiatarki i jednego pojazdu ciężarowego powyżej 3,5 tony.
Uwagi:
1. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Na-rodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
d.2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia): Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
d.3. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym:
Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności za-angażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakres świadczenia wykonawcy określony w umowie co do zasady jest tożsamy z zobowiązania-mi wykonawcy określonymi w ofercie oraz określeniem przedmiotu zamówienia zawartym w swz. Jeśli ustawa nie stanowi inaczej, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji warunków zamówienia umowa podlega unieważnieniu.
3. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1) zmiany stawek cenowych brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT: zmiana stawki VAT w trakcie trwania umowy upoważnia wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach.
2) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego: Zamawiający z uwagi na swoje bieżące potrzeby (m.in. dotyczące pozyskania finansowania zewnętrznego przedmiotu umowy) może wydłużyć termin realizacji dostawy nie dłużej jednak niż o 4 tygodnie względem zaoferowanego terminu dostawy,
3) gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
4) zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;
5) zmiana nie jest istotna w rozumieniu uPzp;
6) zmiana zaoferowanych elementów wyposażenia pojazdu o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanych rozwiązań lub komponentu do ich produkcji. Wymagane jest oświadczenie producenta i wyłączna zgoda Zamawiającego,
7) zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa miejscowego mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
8) zmiana wymagań obowiązujących lub planowanych przepisów prawa w zakresie wyposażenia pojazdów do utrzymania czystości i porządku w gminach,
9) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
4. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.
5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana osób do kontaktu itp.);
2) zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
6. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty poza przy-padkami określonymi w treści niniejszej umowy, treści swz nr MZUK/01/2024 oraz przepisach prawa.
Po zmianie:
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakres świadczenia wykonawcy określony w umowie co do zasady jest tożsamy z zobowiązaniami wykonawcy określonymi w ofercie oraz określeniem przedmiotu zamówienia zawartym w swz. Jeśli ustawa nie stanowi inaczej, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji warunków zamówienia umowa podlega unieważnieniu.
3. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1) zmiany stawek cenowych brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT: zmiana stawki VAT w trakcie trwania umowy upoważnia wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach.
2) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego: Zamawiający z uwagi na swoje bieżące potrzeby (m.in. dotyczące pozyskania finansowania zewnętrznego przedmiotu umowy) może wydłużyć termin realizacji dostawy nie dłużej jednak niż o 4 tygodnie względem zaoferowanego terminu dostawy,
3) gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
4) zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;
5) zmiana nie jest istotna w rozumieniu uPzp;
6) zmiana zaoferowanych elementów wyposażenia pojazdu o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanych rozwiązań lub komponentu do ich produkcji. Wymagane jest oświadczenie producenta i wyłączna zgoda Zamawiającego,
7) zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa miejscowego mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
8) zmiana wymagań obowiązujących lub planowanych przepisów prawa w zakresie wyposażenia pojazdów do utrzymania czystości i porządku w gminach,
9) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
4. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.
5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana osób do kontaktu itp.);
2) zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
6. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty poza przypadkami określonymi w treści niniejszej umowy, treści swz nr MZUK/01/2024 oraz przepisach prawa.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-07 07:00
Po zmianie:
2024-02-08 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-07 08:00
Po zmianie:
2024-02-08 09:00
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostawa trzech serwerów dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW ŻELBETOWYCH ORAZ ZACHOWANYCH FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II ( OBIEKT O NR INW. B-38 ) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
- IMPLANTY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.