Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00577367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
- 2023/BZP 00577725/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja polegająca na przebudowie Ośrodka Kultury w Wichowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 2886200
1.5.8.) Numer faksu: 54 2872048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipno@uglipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglipno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja polegająca na przebudowie Ośrodka Kultury w Wichowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef8dca8a-a58e-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025943/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja Domu Kultury w Wichowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) objęty Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 271099,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie obiektu w sprzęt gastronomiczny:a) przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń kuchennych oraz mebli kuchennych i drobnego sprzętu gastronomicznego dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w Wichowie w ramach projektu „Modernizacji budynku Ośrodku Kultury w Wichowie”;
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymaganych parametrów stanowi Załącznik nr 1A do SWZ (formularz cenowy) oraz Załącznik nr 1B do SWZ (charakterystyka mebli) Parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami podstawowymi. Niespełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ;
c) oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r.;
d) oferowany sprzęt musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu i ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
e) oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE;
f) wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć:
• instrukcję obsługi w języku polskim, zawierającą m.in. dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia i zasad bezpieczeństwa użytkowania – 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
• wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych,
• wszystkie inne dokumenty wymagane przepisami prawa;
g) termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia jak również rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące;
h) planowany sposób rozmieszczenia sprzętu wymaganego w Części I zamówienia w pomieszczeniach Zamawiającego obrazuje załącznik graficzny zamówienia Załącznik nr 14 do SWZ:
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 220181,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie obiektu w sprzęt fotograficzny;a) przedmiotem zamówienia jest dostawa, sprzętu fotograficznego i akcesoriów fotograficznych dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w Wichowie w ramach projektu „Modernizacji budynku Ośrodku Kultury w Wichowie”. W skład zamówienia wchodzą aparaty fotograficzne, obiektywy, lampy błyskowe, dron, statywy, kamera cyfrowa, tła kartonowe i karty pamięci;
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2A do SWZ (formularz cenowy) Parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane. Niepotwierdzenie spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ;
c) dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania;
d) wszystkie produkty mają pochodzić z oficjalnej polskiej dystrybucji;
a) wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim, zawierającą m.in. dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia i zasad bezpieczeństwa użytkowania;
e) termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia jak również rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy;
f) odbiór i zwrot reklamowanych produktów z i do siedziby Zamawiającego realizowane będą przez Wykonawcę i na jego koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
30234600-4 - Pamięć flash
4.5.5.) Wartość części: 50917,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259404,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259404,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259404,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO SYSTEM Marcin Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541503382
7.3.3) Ulica: ul. Fordońska 31
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-719
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GASTRO SYSTEM" MARCIN PAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"GASTRO SYSTEM" MARCIN PAWŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259404,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65447,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66296,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66296,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w pierwszej połowie 2025 r.
- Budowa hali magazynowej
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Dostawy kamer cyfrowych
więcej: Pamięć flash »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.