Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070685/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092041 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja wystawy plenerowej promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSopl@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Statystyka publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja wystawy plenerowej promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d3b9fee-c2bd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014169/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Kompleksowa organizacja wystawy plenerowej promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070685/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPL-WA.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwóch jednakowych i równocześnie realizowanych mobilnych wystaw promujących Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. Każda z nich składa się z 10 plansz wystawowych dwustronnych. Całość zadania obejmuje łącznie następujące prace: wykonanie/wydruk plansz, montaż, demontaż, transport, organizację ekspozycji i nadzór techniczny zewnętrznej instalacji wystawienniczej prezentowanej w przestrzeni publicznej 11 miast w województwie opolskim, tj. Opole, Kędzierzyn-Koźle, Nysa, Brzeg, Olesno, Kluczbork, Namysłów, Prudnik, Głubczyce, Strzelce Opolskie, Krapkowice.
2. Celem wystaw jest popularyzacja wiedzy o NSP 2021 oraz zachęcenie ludności do przeprowadzenia spisu. Grupą docelową prezentacji wystawy są wszystkie osoby, zarówno mieszkańcy poszczególnych miast, jak też turyści i inni podróżujący do tych miast, zainteresowani NSP 2021.
3. Jedna wystawa składa się z 10 plansz wystawowych kolorowych, dwustronnych na których zostanie wyeksponowanych 20 szt. plakatów o wymiarach 80 cm x 120 cm (w układzie pionowym). Projekty graficzne 20 plakatów stanowią załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wystawa ma posiadać chronologiczne ustawienie, dostosowane do możliwości ekspozycyjnych wskazanych miejsc wystawowych zgodnie z harmonogramem realizacji wystaw ujętym w pkt. 8.
5. Zadaniem Wykonawcy będzie: zamieszczenie dostarczonych przez Zamawiającego gotowych projektów graficznych na planszach (odpowiednio zabezpieczonych przed warunkami atmosferycznymi), wynajęcie powierzchni i ekspozytorów umożliwiających dwustronną ekspozycję plansz (mogą to być ścianki wystawiennicze, gabloty lub stojaki ekspozycyjne), zapewnienie ich transportu do poszczególnych miast oraz zapewnienie ekspozycji zgodnie
z wytycznymi (punkt 6) i harmonogramem (punkt 8).
6. Warunki przygotowania i zapewnienia ekspozycji:
a. Plansze wystawiennicze o wysokiej jakości wydruku, zabezpieczone przed utratą czytelności do końca czasu trwania wystawy;
b. Wystawa musi być udostępniona w otwartej, ogólnodostępnej przestrzeni publicznej poszczególnych miast, która zapewnia możliwość oglądania ekspozycji przez dużą liczbę ludności, w tym osób niepełnosprawnych, w czasie co najmniej między godzinami: 6.30 a 21.00 każdego dnia.
c. Do konstrukcji ekspozycji ma być wykorzystanych 10 ekspozytorów, tj. ścianek wystawienniczych, gablot lub stojaków ekspozycyjnych, dostosowanych wymiarem do wymiarów plansz, przy czym wysokość ekspozycji planszy od podłoża ma się mieścić między 110 cm a 130 cm.
d. Transport wystawy we wskazane miejsca, jej montaż i demontaż zapewnia Wykonawca.
e. Za zniszczenia powstałe w trakcie realizacji zadania odpowiada Wykonawca. W przypadku uszkodzenia podczas ekspozycji i/lub transportu, Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy elementów wystawy, bądź wymiany na nowe elementy, identyczne bądź równoważne (np. o nie gorszym wyglądzie w przypadku systemu ekspozycyjnego) na koszt własny Wykonawcy
w momencie zawiadomienia Wykonawcy mailem lub faksem, przez Zamawiającego.
f. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za szkody osobowe oraz szkody w mieniu będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, w tym także będące następstwem nienależytego montażu elementów wystawy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokość; posiadania, w okresie trwania umowy, opłaconego ubezpieczenia OC za szkody osobowe oraz szkody w mieniu z Sumą Gwarancyjną 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia i przedłożenia, na żądanie Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę tego ubezpieczenia w terminie do 7 dni,
g. Zamawiający posiada wszelkie zgody i pozwolenia właściwych organów administracji publicznej lub służb, niezbędne do realizacji posadowienia instalacji wystawienniczej w 14 miejscach w 11 miasta województwa opolskiego oraz zobowiązuje się do przedstawienia ich Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
7. W terminie do 15 dni roboczych po zakończeniu realizacji wystaw, Wykonawca przekaże raport z realizacji wystaw we wskazanych miastach w następującym zakresie: potwierdzenie terminów organizacji wystaw w poszczególnych miastach, przekazanie zdjęć obrazujących zorganizowane wystaw (pozwalających zidentyfikować miejsce lokalizacji wystawy).
8. Harmonogram wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia obu wystaw nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Czas trwania wystawy w każdym miejscu (tj. 14 miejsc w 11 miastach)
Z uwagi na brak miejsca w ogłoszeniu pełny OPZ stanowią zapisy rozdziału 4 SWZ oraz załączniki do SWZ oraz wzoru umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342000-3 - Usługi marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119463,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun & More sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000391787
7.3.3) Ulica: ul. Madalińskiego 8 lok.215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta Gostynina, opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań wraz z Przeprowadzeniem kampanii edukacyjno-informacyjnej.
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.