eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinDostawy żywności dla zwierząt ogrodu zoologicznego w Lubinie.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy żywności dla zwierząt ogrodu zoologicznego w Lubinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY W LUBINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022359066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Igancego Paderewskiego 99

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoolubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoolubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24f2ff20-9067-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy żywności dla zwierząt ogrodu zoologicznego w Lubinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24f2ff20-9067-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055577/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy żywności dla zwierząt ogrodu zoologicznego w Lubinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOO/ZP-TP/03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03300000-2 - Produkty hodowli, łowiectwa i rybołówstwa

4.5.5.) Wartość części: 81452,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03320000-8 - Bydło, zwierzęta gospodarskie i małe zwierzęta

4.5.5.) Wartość części: 130942,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221111-7 - Burak ćwikłowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221113-1 - Cebula

03221112-4 - Marchew

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221430-9 - Brokuły

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221240-0 - Pomidory

03221270-9 - Ogórki

03221250-3 - Cukinia

03221230-7 - Papryka

03222321-9 - Jabłka

03222330-5 - Owoce pestkowe

03222322-6 - Gruszki

03222314-7 - Maliny

03222331-2 - Morele

03222313-0 - Truskawki

03222116-9 - Figi

03222118-3 - Owoce kiwi

03222113-8 - Mango

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222117-6 - Awokado

15872300-4 - Zioła

4.5.5.) Wartość części: 26993,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222310-9 - Owoc jagody

4.5.5.) Wartość części: 2144,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 14227,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03140000-4 - Produkty zwierzęce i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03325100-4 - Króliki

4.5.5.) Wartość części: 6772,50 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15114000-0 - Podroby

4.5.5.) Wartość części: 2040,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03211000-3 - Zboża

4.5.5.) Wartość części: 329,54 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03111300-5 - Nasiona słonecznika

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03211300-6 - Ryż

4.5.5.) Wartość części: 680,29 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 12.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03211200-5 - Kukurydza

4.5.5.) Wartość części: 2080,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 13.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03211600-9 - Owies

4.5.5.) Wartość części: 2880,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03211100-4 - Pszenica

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03211500-8 - Żyto

4.5.5.) Wartość części: 910,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 16.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03211400-7 - Jęczmień

4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 17.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona

4.5.5.) Wartość części: 290,92 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 18.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

4.5.5.) Wartość części: 997,49 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 19.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

4.5.5.) Wartość części: 3389,40 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15712000-2 - Susz paszowy

4.5.5.) Wartość części: 29914,03 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 21.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15712000-2 - Susz paszowy

4.5.5.) Wartość części: 7015,58 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 22.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15712000-2 - Susz paszowy

4.5.5.) Wartość części: 5711,23 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 23.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15712000-2 - Susz paszowy

4.5.5.) Wartość części: 6143,85 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 24.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15712000-2 - Susz paszowy

4.5.5.) Wartość części: 22625,16 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 25.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15712000-2 - Susz paszowy

4.5.5.) Wartość części: 1479,47 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 26.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15712000-2 - Susz paszowy

4.5.5.) Wartość części: 2218,43 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 27.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15613380-5 - Płatki owsiane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15871100-5 - Ocet i substytuty octu

4.5.5.) Wartość części: 1755,80 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 28.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól

4.5.5.) Wartość części: 246,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 29.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142000-8 - Produkty zwierzęce

4.5.5.) Wartość części: 1394,82 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 30,75 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 31.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 24,60 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 32.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 29,52 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 33.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma

4.5.5.) Wartość części: 583,20 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są dostawy żywności dla zwierząt do lubińskiego ogrodu zoologicznego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ dla części nr 34.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03114200-5 - Siano

4.5.5.) Wartość części: 31525,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21397,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21397,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21397,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911048411

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21397,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10413,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10413,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10413,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAŁTYK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912142968

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10413,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911048411

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Maciej Kureń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692224780

7.3.4) Miejscowość: Brunów

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Maciej Kureń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692224780

7.3.4) Miejscowość: Brunów

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Maciej Kureń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692224780

7.3.4) Miejscowość: Brunów

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Maciej Kureń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692224780

7.3.4) Miejscowość: Brunów

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Maciej Kureń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692224780

7.3.4) Miejscowość: Brunów

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26921,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26921,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26921,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANUM ANIMAL NUTRITION Mirosława Jasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271006622

7.3.4) Miejscowość: Błaszki

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26921,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9166,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9166,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9166,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANUM ANIMAL NUTRITION Mirosława Jasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271006622

7.3.4) Miejscowość: Błaszki

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9166,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17000,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20876,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17000,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANUM ANIMAL NUTRITION Mirosława Jasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271006622

7.3.4) Miejscowość: Błaszki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17000,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację zadania.

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5346,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5346,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5346,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Maciej Kureń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692224780

7.3.4) Miejscowość: Brunów

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5346,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35002,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35002,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35002,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 34)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Maciej Kureń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692224780

7.3.4) Miejscowość: Brunów

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 34)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35002,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.