eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 30



Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 30

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 30

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e58bffd3-89a1-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002438/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja podwórek administrowanych przez ZGN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054033/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/KT/2022/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 812959,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 30.
W części projektowej Wykonawca:
1. Otrzyma od Zamawiającego upoważnienie do uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń na realizację planowanych robót budowlanych
2. Przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycję modernizacji podwórek przy ul. Wrzeciono 30. Wstępne projekty zostaną przedstawiony min. w formie:
a. opracowanego schematu funkcjonalno – użytkowego,
b. bilansu odzyskanej powierzchni biologicznie – czynnej.
3. Brak zgody Zamawiającego na przedstawioną propozycję skutkować będzie opracowaniem przez Wykonawcę nowej propozycji modernizacji podwórka przy ul. Wrzeciono 30 z uwzględnieniem uwag Zamawiającego.
4. Opracuje informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o ile zajdzie taka potrzeba
5. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, wykona niezbędną dokumentację techniczną, o której mowa w rozdziale 4 ustawy prawo budowlanego
6. Dokona zawiadomienia właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej o planowanych robotach budowlanych.
Część projektową kończy brak sprzeciwu organu administracji architektoniczno – budowlanej, po upływie 21 dni licząc od dnia dokonania skutecznego zgłoszenia modernizacji podwórka przy ul. Wrzeciono 30, bądź uzyskanie od organu administracji architektoniczno – budowlanej zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.

W części dotyczącej wykonania robót Wykonawca powinien przewidzieć wykonanie następujących robót (przedmiar robót jest przykładowy – rzeczywisty zakres robót określać będzie dokumentacja techniczna):
1. Zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich – budowa: 1 kpl.
2. Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 6cm mechanicznie: 1 561 m2
3. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 10x20cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 40,5 m2
4. Mechaniczne rozebranie podbudowy o grubości 12 cm 1 601,5 m2
5. Mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10 cm 1 601,5 m2
6. Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej 420 m
7. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm - rozbiórka muru 7,5 m3
8. Utylizacja bądź recykling materiałów z rozbiórki – asfalt 93,66 m3
9. Utylizacja bądź recykling materiałów z rozbiórki – gruz 373,15 m3
10. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi 466,81 m3
11. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – koryta 1 356 m2
12. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 19 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników - koryto uśrednione z gł. 40 cm (25%) i 12 cm (75%) 1 356 m2
13. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi grunt.kat. III 257,64 m3
14. Rowki pod krawężniki i obrzeża 580,50 m
15. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi grunt.kat. III 52,245 m3
16. Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szerokości 30 cm - ręczne układanie betonu 25,515 m3
17. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce piaskowej 183,5 m
18. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław, krawężniki na bazie betonu w kolorze zbliżonym do RAL 7015 (slate grey) i kruszywa bazaltowego 1-4 mm (udział odsłonietego kruszywa w powierzchni krawężnika 20-30%), na podsypce piaskowej 100 m
19. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową 147 m
20. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowe, obrzeża na bazie betonu w kolorze zbliżonym do RAL 7015 (slate grey) i kruszywa bazaltowego 1-4 mm (udział odsłonietego kruszywa w powierzchni obrzeża 20-30%), spoiny wypełnione zaprawą cementową 150 m
21. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 1 356 m2
22. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm 1 356 m2
23. Podbudowa betonowa bez dylatacji - grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm 1 166 m2
24. Chodniki z kostki brukowej betonowej, ciemnoszarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 206 m2
25. Chodniki z kostki brukowej betonowej, szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 300 m2
26. Chodniki z kostki brukowej betonowej, ciemnoszarej grubości 8 cm, kostka na bazie betonu w kolorze zbliżonym do RAL 7046 (telegray 2) i kruszywa bazaltowego 1-4 mm (udział odsłonietego kruszywa w powierzchni kostki 20-30%) na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 200 m2
27. Chodniki z płyt ażurowych betonowych 460 m2
28. Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem 100 m2
29. Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, płyty na bazie betonu w kolorze zbliżonym do RAL 7015 (slate grey) i kruszywa bazaltowego 1-4 mm (udział odsłonietego kruszywa w powierzchni kostki 20-30%), spoiny wypełnione piaskiem 90 m2
30. Rowki pod ławę palisady 30 m
31. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi 5,4 m3
32. Ława pod palisadę betonowa z oporem 2,7 m3
33. Palisada betonowa 16,5x11x80 cm zakotwiona w ławie 30 m
34. Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III 1050 m2
35. Rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z transportem taczkami na terenie płaskim 94,5 m3
36. Dostarczenie ziemi kl. I-IV 94,5 m3
37. Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III bez nawożenia 1050 m2
38. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem 96 m2
39. Przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 17 m
40. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 3 szt.
41. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 3 szt.
42. Wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia, w tym uzyskanie wszystkich zgód i pozwoleń 1 kpl.
43. Zakup i montaż metalowo - drewnianej ławki miejskiej z oparciem i 2 podłokietnikami typu warszawskiego 2 szt.
44. Zakup i montaż stojaka na rowery zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 18.11.2010 r. 12 szt.
45. Zakup i montaż głazu o wymiarach min. 0,5 x 0,5 x 0,5 m3 30 szt.
46. Słupki ograniczające z liną – rozebranie 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564007,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564007,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Łapińska Firma Usługowo-Handlowa Hosta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180601232

7.3.3) Ulica: Płochocińska 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564007,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.