eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1026895

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-023d6a69-9ba3-4db2-90f5-dfce89baaa75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt p.n. „Utworzenie Klubu Seniora przy domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet 7. Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem, Działanie FELD.07.09 Usługi społeczne i zdrowotne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 82/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część nr 1 – warsztaty plastyczne
Zamówienie dotyczy zorganizowania, przygotowania oraz przeprowadzenia zajęć plastycznych w formule warsztatowej, z elementami wiedzy o sztuce, usprawniających posługiwanie się różnymi formami wyrazu artystycznego-plastycznego, poprawiających jakość życia poprzez możliwość samorealizacji i twórczego spędzania czasu. Zajęcia prowadzone będą dla 2 grup osób starszych w wieku 60+, z uwzględnieniem występujących ograniczeń uwarunkowanych zdrowotnie, w tym dla osób z niepełnosprawnościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

92312000-1 - Usługi artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 84796,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część nr 2 – warsztaty muzyczne
Zamówienie dotyczy zorganizowania, przygotowania oraz przeprowadzenia zajęć muzycznych, z zastosowaniem logorytmiki, usprawniających posługiwanie się mową, oddechem, aparatem głosowym, świadomym wykorzystywaniem dźwięków i muzyki w celach terapeutycznych i poprawiających jakość życia. Zajęcia prowadzone będą dla 2 grup osób starszych w wieku 60+, z uwzględnieniem występujących ograniczeń uwarunkowanych zdrowotnie, w tym dla osób z niepełnosprawnościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

92312000-1 - Usługi artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 90028,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część nr 3 – zajęcia edukacji medialnej
Zamówienie dotyczy zorganizowania, przygotowania oraz przeprowadzenia zajęć edukacji medialnej w zakresie 3 poziomów kompetencyjnych, zgodnie z ramami kompetencji DigComp 2.2. dla obywateli Unii Europejskiej https://www.digcomp.pl/wp-content/uploads/2023/03/DigComp2.2_TEXT_pl_.pdf, z uwzględnieniem i autorskim dostosowaniem do odbiorców w wieku 60+, w tym osób z niepełnosprawnościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

92312000-1 - Usługi artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 369600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część nr 4 – zajęcia jogi
Zamówienie dotyczy zorganizowania, przygotowania oraz przeprowadzenia zajęć jogi, poprawiających jakość życia poprzez odpowiednio dobrane i zastosowane ćwiczenia. Zajęcia prowadzone będą dla 2 grup osób starszych w wieku 60+, z uwzględnieniem występujących ograniczeń uwarunkowanych zdrowotnie, w tym dla osób z niepełnosprawnościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 54480,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Świgulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77031206851

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona w postępowaniu oferta została odrzucona.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W wartości zamówienia uwzględniono zamówienia z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.