Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00545485/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej w Żywcu na lata 2024-2025 – drugie postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338605000
1.5.8.) Numer faksu: +48338605083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.zywiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-340e49c5-95a8-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej w Żywcu na lata 2024-2025 – drugie postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-340e49c5-95a8-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00361160/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi w zakresie dozoru osób i ochrony mienia w Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w latach 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.52.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390214,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest „Świadczenie usługi w zakresie dozoru i ochrony osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w latach 2024-2025 – drugie postępowanie”.
2. Liczba roboczogodzin w ramach usługi świadczonej w okresie realizacji zamówienia wynosi 16800 godzin.
3. Z uwagi na fakt, że Dom Pomocy Społecznej jest obiektem użyteczności publicznej, pracownicy zatrudnieni przy realizacji zamówienia muszą charakteryzować się dużą kulturą osobistą, poprawnie posługiwać się językiem polskim, umiejętnością komunikacji z osobami starszymi, niepełnosprawnymi i chorymi, pracownikami Zamawiającego oraz osobami odwiedzającymi Dom, dobrą prezencją oraz wykonywać powierzone zadania z największą starannością, w sposób stanowczy i kulturalny. Z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań pracownicy Wykonawcy muszą charakteryzować się dobrą sprawnością fizyczną.
4. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił do dyspozycji Zamawiającego grupę interwencyjną, w razie konieczności, której czas dojazdu do Zamawiającego zostanie ustalony w przedziale maksymalnie od 1 (jednej) godziny do 15 minut od chwili zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowym, wygenerowanym na platformie e-zamówienia, czas dojazdu takiej grupy interwencyjnej.
6. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności ochrony skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do świadczenia usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392616,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KALEXIM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277582970
7.3.3) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 55
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-308
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Domena - działania grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392616,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- "Kompleksowy remont dachu - pokrycie z membrany PVC wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej w budynku mieszkalno - usługowym znajdującym się w Żywcu przy ul. Komorowskich 75"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa muru oporowego wraz z odbudową chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1459 S Pietrzykowice Dołem w km 1+665 do km 1+762 w Pietrzykowicach"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu (8+1) do przewozu osób, dla Fundacji Pomocy Dzieciom, z siedzibą w Żywcu przy ul. Wincentego Witosa 3.
- Remont pokrycia dachowego na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Żywcu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1417 S Jeleśnia - Pewel Wielka - Hucisko - Kurów polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km. 5+323 - 6+323 w miejscowości Pewel Wielka
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do budynków w gminie Milówka
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.