Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067511/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4
1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618983716
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.puszczykowo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0796ccf8-956d-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030571/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272526 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z całoroczną pielęgnacją, utrzymaniem, urządzaniem i podlewaniem zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w roku 2022.
2. Zakres prac w szczególności obejmuje:
1)Pielęgnację trawników i skwerów
2) Pielęgnację żywopłotów
3) Przycinanie krzewów
4) Utrzymanie i pielęgnację zieleni na Zielonym Rynku
5) Utrzymanie i pielęgnację zieleni na terenie Urzędu Miejskiego w Puszczykowie
6) Utrzymanie i pielęgnację zieleni na terenie Rynku
7) Utrzymanie i pielęgnację zieleni przy Szkole Podstawowej nr 2 w Puszczykowie
8) Pielęgnację rond i skwerów
9) Obsadzenie i pielęgnację donic
10) Podlewanie drzew i krzewów
11) Wywóz, po zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego, liści zebranych przez mieszkańców z terenów miejskich (pas drogowy)
12) Obsadzenie i pielęgnację
13) Opryski środkiem chwastobójczym chodników i placów
14) Zakole Warty
15) Różne prace ogrodnicze
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291223,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291223,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291223,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN PROJECT Justyna Krupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772592174
7.3.3) Ulica: Krajkowo 49A
7.3.4) Miejscowość: Mosina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-050
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291223,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w Polanicy - Zdroju w latach 2025 - 2026
- "Zagospodarowanie nabrzeża rzeki Ner w Poddębicach, szansą na zwiększenie atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Gminy Poddębice" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Utwardzenie nawierzchni pasa drogowego po południowej stronie Al. Kombatantów w Konstantynowie Łódzkim
- Przebudowa chodników w ulicy Kwiatowej wraz z budową wyniesionego przejścia dla pieszych
- Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych
- "Utrzymanie terenów zieleni miejskiej, zieleni w pasach drogowych oraz wykonanie nowych nasadzeń w roku 2025"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.