Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043045/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00046674/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-05
- 2021/BZP 00050240/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
- 2021/BZP 00140362/01 - Wynik z dnia 2021-08-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092203 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 12 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 744 50 61
1.5.8.) Numer faksu: 81 744 50 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iapan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 12 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7582936c-9d2e-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Odczynniki
1.2.3 Odczynniki
1.2.4 Odczynniki
1.2.6 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny
1.2.7 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny
1.2.8 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Horyzont2020 SoilCare „Soil Care for profitable and sustainable crop production in Europe”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043045/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-2401-10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 390673,82 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu EURx lub równoważny:Enzym restrykcyjny - HAEIII 3000 U 1 opakowanie;
Bufor TE, pH 8,0, 500 ml 1 opakowanie;
Agaroza (500g) 3 opakowanie;
50xTAE bufor Tris-Octan-EDTA do elektroforezy agarozowej 500 ml 1 opakowanie;
Exo BAP mix, 500 reakcji, zestaw do oczyszczania produktów reakcji PCR za pomocą egzonukleazy I oraz alkalicznej fosfataz 3 opakowanie;
Simply Safe (1 ml), barwnik do barwienia kwasów nukleinowych. Opakowanie 1 ml 2 opakowanie;
Soil DNA Purification Kit - Zestaw do izolacji DNA z gleby, osadu, kompostu, opakowanie 100 izolacji. 30 opakowanie;
Flo-LAMP Kit - Zestaw do izotermicznej amplifikacji DNA prowadzonej w stałej temperaturze. Zawiera barwnik fluorescencyjny. 100 reakcji w 25 µl 2 opakowanie;
Blue-LAMP Kit Zestaw do izotermicznej amplifikacji DNA prowadzonej w stałej temperaturze. 100 reakcji w 25 µl 2 opakowanie;
MP qPCR Master Mix (2x), Zestaw odczynników do reakcji multiplex qPCR, 1000 reakcji w 25 µl 1 opakowanie;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33696600-1 - Odczynniki do elektroforezy
4.5.5.) Wartość części: 36498,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych według katalogu POL-AURA lub równoważny:Metanol CZDA, 5 l 10 opakowanie;
Chlorek potasu, CZDA, 1 kg 2 opakowanie;
Wapnia węglan bezwodny Czda, 1 kg 5 opakowanie;
Wodorotlenek sodu, czda, 1 kg 2 opakowanie;
Alkohol etylowy 96%, 500ml 15 opakowanie;
Alkohol etylowy 99,8%, 500ml 5 opakowanie;
Kwas trójchlorooctowy czda [CAS:76-03-9], TCA 500g 1 opakowanie;
Gliceryna bezwodna CZDA, 1 l 3 opakowanie;
Siarczan amonu, czda, 1 kg 1 opakowanie;
Aceton CZDA, ODCZ. FP, 5 dm3 1 opakowanie;
Adonitol (Adonit) CZ, 10g 1 opakowanie;
D(+) Arabitol, 25 g 1 opakowanie;
Adenozyna, 99%, 25 g 1 opakowanie;
Kwas glutarowy, 99%,100 g 1 opakowanie;
Streptomycyna sól siarczanowa , opakowanie 5g 5 opakowanie;
Chloroteracyklina chlorowodorek, opakowanie 5g 5 opakowanie;
Kwas octowy lodowaty, 1l 5 opakowanie;
Formaldehyd (formalina r-r 40%) cz d a [50-00-0], 500 ml 1 opakowanie;
Odczynnik Folina i Ciocalteu'a, 100 ml 1 opakowanie;
Sodu węglan, bezwodny ≥ 99.0% [497-19-8], 500 g 1 opakowanie;
Glikol polietylenowy 1500, 1 kg 1 opakowanie;
Kwas szczawiowy bezw. Czda, 1 kg 1 opakowanie;
Acetonitryl do HPLC; 2,5l 2 opakowanie;
Kwas trójchlorooctowy czda, 100g 1 opakowanie;
2-Thiobarbituric acid, 5g 5 opakowanie;
Woda HPLC, 1 l 10 opakowanie;
Metanol do HPLC; 2,5l 2 opakowanie;
Aceton, 20l 1 opakowanie;
Dowex® 50WX8, siatka 200-400, żywica jonowymienna, 500g 1 opakowanie;
2-etoksyetanol 99%, 1 l 2 opakowanie;
2-Mercaptoethanol 99%, 250ml 1 opakowanie;
Naphtalene, 100g 1 opakowanie;
Sodium nitrate >99,0%, 250g 1 opakowanie;
Dimethyl sulfoxide, 1l 1 opakowanie;
2-Cyjanoacetamid, 99%, 100g 1 opakowanie;
trans-1,2-Diaminocyclohexane-N,N,N′,N′-tetraacetic acid monohydrate, 100g 5 opakowanie;
METANOL cz.d.a., 1l 16 opakowanie;
Jodek potasu, 100g 3 opakowanie;
Kwas siarkowy 95%, 1l 3 opakowanie;
Sodium bisulfite, 100g 1 opakowanie;
Sodium tetrahydridoborate, 100g 1 opakowanie;
kwas mrówkowy LC/MS, 50ml 2 opakowanie;
Ziemia okrzemkowa, 1 kg 1 opakowanie;
ALKOHOL ETYLOWY 96% cz.d.a. [64-17-5] – 5l 10 opakowanie;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.2 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 31580,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu A&A Biotechnology lub równoważny.Marker wielkości DNA, 50-1000 pz - 2 opakowanie;
Marker wielkości DNA, 100-1000 pz 3 opakowanie;
PCR Mix Plus, Gotowa mieszanina do PCR o podwyższonej specyficzności (2,5 ml). Zawiera antyinhibitor reakcji PCR i polimerazę DNA Taq oraz barwniki ułatwiające obserwację elektroforezy. 5 opakowanie;
PCR Mix Plus HGC, Gotowa mieszanina do PCR o podwyższonej specyficzności (2,5 ml). Zawiera antyinhibitor reakcji PCR i polimerazę DNA Taq oraz barwniki ułatwiające obserwację elektroforezy 5 opakowanie;
3color Sensitive RT HS-PCR Mix SYBR, Gotowa mieszanina hot-start o podwyższonej czułości do qPCR. Zawiera barwniki ułatwiające obserwację pipetowania, 250 reakcji x20 ul 2 opakowanie;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.3 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 6750,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych oraz odczynników chemicznych według katalogu Polgen, EdgeBio lub równoważne:Końcówki Vertex lub równoważny o poj. 10 ul, wydłużone, niskoretencyjne, (specjalna żywica NoStick® lub równoważny) przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR i pirogenów, kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego pudełkami Vertex 25 opakowanie;
Końcówki Vertex lub równoważny o poj. 10 ul, krótkie, niskoretencyjne (specjalna żywica NoStick® lub równoważny) przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR i pirogenów, kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego pudełkami Vertex 25 opakowanie;
Końcówki Vertex lub równoważny o poj. 200 ul, niskoretencyjne (specjalna żywica NoStick® lub równoważny) przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR i pirogenów, kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego pudełkami Vertex 50 opakowanie;
Końcówki Vertex lub równoważny o poj. 1000 ul, niskoretencyjne (specjalna żywica NoStick® lub równoważny) przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR i pirogenów 25 opakowanie;
Probówki typu Eppendorf, o poj. 1.5 ml, przezroczyste, 500 szt. 100 opakowanie;
Probówki typu Eppendorf, o poj. 2.0 ml, przezroczyste, 500 szt. 100 opakowanie;
Sterylne probówki wirówkowe 5.0ml, typu Eppendorf, nisko adhezyjne, 200 szt 15 opakowanie;
Performa® DTR Gel Filtration Cartridges lub równoważny, 108 szt., kolumienki do oczyszczania produktów reakcji sekwencjonowania 2 opakowanie;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.4 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33192500-7 - Probówki
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.5.) Wartość części: 25819,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych, rękawic ochronnych oraz odczynników chemicznych według katalogu Bionovo, Biologix group, CleanNA, NEST Scientific, Alchem, GenoPlast, NetOpakowania, QIAGEN lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu (wielkość i maksymalny zakres) zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.5 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
18424000-7 - Rękawice
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33141310-6 - Strzykawki
33192500-7 - Probówki
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437110-1 - Końcówki pipet
42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 92254,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu BIOMAXIMA lub równoważny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wielkość i maksymalny zakres) zawarty jest w załączniku nr 1.6 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
24956000-0 - Peptony i substancje białkowe
24957000-7 - Dodatki chemiczne
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.5.) Wartość części: 131549,49 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych według katalogu BIOMERIEUX lub równoważnySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.7 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4353,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu MPBiomedicals lub równoważny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wielkość i maksymalny zakres) zawarty jest w załączniku nr 1.8 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 14220,30 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu Illumina lub równoważny do zastosowania w posiadanym przez Zamawiającego Sekwenatorze Następnej Generacji ILLUMINA MiSeq. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wielkość i maksymalny zakres) zawarty jest w załączniku nr 1.9 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 36802,67 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu Roche lub równoważny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wielkość i maksymalny zakres) zawarty jest w załączniku nr 1.10 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 5673,54 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej oraz materiałów laboratoryjnych według katalogu Promega lub równoważny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wielkość i maksymalny zakres) zawarty jest w załączniku nr 1.11 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33192500-7 - Probówki
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2268,01 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu Agilent lub równoważny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wielkość i maksymalny zakres) zawarty jest w załączniku nr 1.12 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2903,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40708,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40708,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40708,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURx Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191518958
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40708,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25061,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30502,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25061,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM Grupa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017381150
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25061,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w części 3 jest art. 255 pkt 2 ustawy PZP, stanowiący, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W części 3 w/w postępowania wpłynęła jedna oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Adam Burkiewicz A & A Biotechnology (wspólnik spółki cywilnej), adres ul. Strzelca 40, 80-299 Gdańsk, Polska oraz Ewelina Dajnowska-Burkiewicz A&A Biotechnology (wspólnik spółki cywilnej), ul. Strzelca 40, 80-299 Gdańsk, prowadzący działalność w formie spółki cywilnej: A&A BIOTECHNOLOGY S.C., ul. Strzelca 40, 80-299 Gdańsk, zwanych dalej „Wykonawcą”
Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy PZP. Odrzucenie oferty Wykonawcy podyktowane było faktem, iż wyjaśnienia w zakresie wyliczenia ceny nie zostały udzielone w terminie. Otóż Zamawiający w dniu 20.05.2021 r. wystosował do Wykonawcy wezwanie do złożenia wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny zakreślając termin do dnia 25.05.2021 r. do godziny 10:00. Wykonawca udzielił wyjaśnień w dniu 25.05.2021 r., niemniej jednak zrobił to po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. o godzinie 14:14:10 (termin wysłania automatycznie wygenerowany na platformie Zamawiającego).
Zgodnie z art. 224 ust. 6 ustawy PZP „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”. Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 8 § 1 ustawy PZP „ Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”.
Złożenie wyjaśnień z uchybieniem terminu wyznaczonego przez zamawiającego jest tożsame w skutkach z ich brakiem i stanowi odrębną przesłankę odrzucenia oferty wykonawcy (por. przykł. wyrok KIO z dnia 10.10.2014 r., sygn.. KIO 2003/14).
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający jest zobligowany odrzucić ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w części 4 i 10 jest art. 255 pkt 1 ustawy PZP, stanowiący, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Podstawę faktyczną unieważniena postepowania stanowi fakt niezłożenia w części 4 i 10 żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114395,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123219,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114395,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM Grupa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017381150
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114395,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161040,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161040,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161040,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOMAXIMA spółką akcyjną z siedzibą w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432519331
7.3.3) Ulica: ul. Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161040,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3448,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3448,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3448,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th.Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368429821
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3448,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16134,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18511,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18511,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSPECTA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002027500
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-511
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18511,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51238,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51238,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51238,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANALITYK Ewa Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015616608
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51238,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w części 4 i 10 jest art. 255 pkt 1 ustawy PZP, stanowiący, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Podstawę faktyczną unieważniena postepowania stanowi fakt niezłożenia w części 4 i 10 żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2153 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3487,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2153 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promega GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE 178007190
7.3.4) Miejscowość: Walldorf
7.3.5) Kod pocztowy: 69190
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2153 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3387,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3387,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3387,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perlan Technologies Polska Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016038355
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3387,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-152021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.