Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036057/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00041684/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092226 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej - Curie w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000242157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Pola 11
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 351 74 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pola@asta-net.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cf7ea6c-a107-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002008/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w Powiecie Pilskim”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036057/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.21.2021.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w Powiecie Pilskim”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
4. Pierwsza część zamówienia – dostawa doposażenia:
1) Monitor interaktywny - 5 szt.
2) Komputer do monitora interaktywnego - 5 szt.
3) Drukarka monochromatyczna - 8 szt.
4) Tablica interaktywna + projektor + głośnik - 3 kpl.
5) Laptop z oprogramowaniem - 3 szt.
6) Sala terminalowa - 1 kpl.
7) Oprogramowanie Microsoft Office Professional - 15 szt.
8) Drukarka 3d - 1 szt.
9) Oprogramowanie corinth biologia lub równoważny - 1 szt.
10) Oprogramowanie corinth geologia lub równoważny - 1 szt.
11) Okulary VR - 11 szt.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 2.1. do SWZ.
W przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał wymagane certyfikaty określone w Załączniku nr 2.1. do SWZ.
Wykonawca wraz z dostawą sprzętu, złoży wymagane certyfikaty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.1. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.1. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5.1. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
6. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pile, ul. W. Pola 11, na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232110-8 - Drukarki laserowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 207494,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w Powiecie Pilskim”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
4. Druga część zamówienia – dostawa doposażenia:
1) Bryły geometryczne - ostrosłupy i graniastosłupy (6 szt.) - 1 kpl.
2) Bryły obrotowe – (6 szt.) - 1 kpl.
3) Zestaw 8 brył "2w1" rozkładanych z siatkami - 1 kpl.
4) Matematyka liceum plansze dydaktyczne 21 szt. - 1 kpl.
5) Bryły geometryczne - bryły wpisane - 1 kpl.
6) Duży globus fizyczny - 1 szt.
7) Zestaw gleb-15 próbek gleb w drewnianej skrzyneczce - 3 szt.
8) Skala twardości Mohsa - 3 szt.
9) Globus indukcyjny - 5 szt.
10) Zestaw do rozpoznawania minerałów - 3 szt.
11) Węgiel i produkty jego przerobu - 1 szt.
12) Skamieniałości zestaw edukacyjny - 1 szt.
13) Fizyka dla liceum-plansze - 1 kpl.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 2.2. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.2. do SWZ.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
6. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pile, ul. W. Pola 11, na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 4699,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w Powiecie Pilskim”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
4. Trzecia część zamówienia – dostawa doposażenia:
1) Roboty edukacyjne - 10 szt.
2) Multimedialny atlas świata - 1 szt.
3) Gra edukacyjna - Matematyka na planszy lub równoważna - 2 szt.
4) Gra logiczna Lonpos – kolorowa kabina lub równoważna - 2 szt.
5) Gra logiczna Lonpos –Kosmiczne Stworki lub równoważna - 2 szt.
6) Gra logiczna Lonpos –Crazy Collect lub równoważna - 2 szt.
7) Gra logiczna Lonpos – Coco Cross lub równoważna - 2 szt.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 2.3. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.3. do SWZ.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
6. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pile, ul. W. Pola 11, na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 5842,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w Powiecie Pilskim”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
4. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę kamery wraz z osprzętem – 8 szt.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 2.4. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.4. do SWZ.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
6. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pile, ul. W. Pola 11, na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 26398,37 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w Powiecie Pilskim”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
4. Piąta część zamówienia – dostawa doposażenia:
1) Laminator – 3 szt.
2) Kalkulator graficzny – 16 szt.
3) Komplet magnetycznych przyrządów tablicowych z tablicą do zawieszania – 1 szt.
4) Tablica biała suchościeralna – 1 szt.
5) Nakładka tablicowa magnetyczna suchościeralna +układ współrzędnych – 1 szt.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 2.5. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.5. do SWZ.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
6. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pile, ul. W. Pola 11, na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 15330,29 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w Powiecie Pilskim”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
4. Szósta część zamówienia obejmuje dostawę mikroskopów - 13 szt. i laboratorium mobilnego - 1 szt.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 2.6. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.6. do SWZ.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
6. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pile, ul. W. Pola 11, na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38624000-5 - Pomoce optyczne
4.5.5.) Wartość części: 61696,74 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w Powiecie Pilskim”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
4. Siódma część zamówienia obejmuje dostawę tabletu – 22 szt.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 2.7. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.7. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.7. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5.2. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
6. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pile, ul. W. Pola 11, na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 14237,30 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w Powiecie Pilskim”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
4. Ósma część zamówienia obejmuje dostawę pracowni/sali językowej – 1 szt.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 2.8. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.8. do SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.8. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5.3. do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
6. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pile, ul. W. Pola 11, na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
39160000-1 - Meble szkolne
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.5.5.) Wartość części: 26398,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na część pierwszą zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
W postępowaniu na pierwszą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma – BudComArt PC, ul. Śródmiejska 42, 64-920 Piła z ceną 175 214,00 zł oraz terminem wykonania zamówienia do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający na sfinansowanie pierwszej części zamówienia zamierza przeznaczyć 172 081,29 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157994,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175214,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4514,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC Szkoły Sławomir Śliwiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5862001187
7.3.3) Ulica: ul. Bogusława 17
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6524,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BudComArt PC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7642634023
7.3.3) Ulica: ul. Staromiejska 42
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na część czwartą zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie:
W postępowaniu na czwartą część zamówienia wpłynęły dwie oferty, które podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18898,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36576,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16942,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17007,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16942,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6211772122
7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAMIAN SZYNKARUK BUD COM ART - PC
jakie przetargi wygrała firma
DAMIAN SZYNKARUK BUD COM ART - PC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16942,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na część szóstą zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
W postępowaniu na szóstą część zamówienia wpłynęły trzy oferty. Ofertę najkorzystniejszą spośród niepodlegających odrzuceniu złożyła firma – Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów z ceną brutto: 86 002,83 zł oraz terminem wykonania zamówienia do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na sfinansowanie szóstej części zamówienia zamierza przeznaczyć 77 228,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86002,83 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na część siódmą zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
W postępowaniu na siódmą część zamówienia wpłynęły trzy oferty. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma – Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów
z ceną brutto: 15 505,38 zł oraz terminem wykonania zamówienia do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na sfinansowanie siódmej części zamówienia zamierza przeznaczyć 13 530,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15505,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18096,10 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na część ósmą zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
W postępowaniu na ósmą część zamówienia wpłynęła jedna oferta firmy – BudComArt PC,
ul. Staromiejska 42, 64-920 Piła, z ceną brutto: 34 500,00 zł.
Zamawiający na sfinansowanie ósmej części zamówienia zamierza przeznaczyć 25 600,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34500,00 PLN
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
- Rozbudowa budynku wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży
- Wykonanie nowej trafostacji - ZOS Górne
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2025 roku
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.