Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00027790/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynkach gminnych mieszczących się przy ul. Gościnnej 14, Strajku Dokerów 17A, 18A i 19A w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 320 10 32, 320 02 20, 302 32 82, 320 12 95
1.5.8.) Numer faksu: (58) 345 82 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c8b72b6-7780-11ec-83b1-bea871b78b5b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynkach gminnych mieszczących się przy ul. Gościnnej 14, Strajku Dokerów 17A, 18A i 19A w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c8b72b6-7780-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007129/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.129 Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o., cwu. w 4 gminnych budynkach mieszkalnych: Strajku Dokertów 17A, 18A, 19A, Gościnna 14
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027790/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.8.2022.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 508716,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w 29 lokalach w budynkach gminnych mieszczących się przy ulicy:
- Gościnnej 14 - działka nr 5, obręb ewidencyjny 0109, jednostka ewidencyjna 226101_1 Gdańsk – 5 lokali
(1 lokal przeznaczony na pomieszczenie węzła ciepłowniczego),
- Strajku Dokerów 17A - działka nr 277/3, obręb ewidencyjny 060, jednostka ewidencyjna 226101_1 Gdańsk – 12 lokali (1 lokal przeznaczony na pomieszczenie węzła ciepłowniczego),
- Strajku Dokerów 18A - działka nr 274/3, obręb ewidencyjny 060, jednostka ewidencyjna 226101_1 Gdańsk – 6 lokali,
- Strajku Dokerów 19A - działka nr 271/3, obręb ewidencyjny 060, jednostka ewidencyjna 226101_1 Gdańsk – 6 lokali.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
- roboty przygotowawcze,
- roboty demontażowe instalacji, np. demontaż izolacji, orurowania, zaworów, urządzeń,
- roboty budowlane, np. przekucia, przewierty otwornicami diamentowymi i ścian, obsadzenie przepustów, zamurowania, z wykonaniem otwieranego przykrycia, naprawy i uzupełnienia glazury w łazienkach,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w zakresie od układu pomiarowo-regulacyjnego do mieszkań,
- wykonanie podłączenia do instalacji wodociągowej ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w zakresie od układu pomiarowo-regulacyjnego do instalacji w mieszkaniach,
- roboty elektryczne: w przypadku kolizji instalacji z istniejącą infrastrukturą elektryczną i teleinformatyczną zachodzi konieczność przełożenia gniazd lub tras przewodów, demontaż przepływowych podgrzewaczy wody, montaż uziemienia, badania skuteczności uziemienia,
- zabezpieczenie antykorozyjne instalacji,
- montaż izolacji,
- montaż obudów,
- szpachlowanie i malowanie farbami emulsyjnymi zabudów,
- płukanie instalacji oraz wykonanie próby szczelności,
- dezynfekcja i rozruch instalacji,
- doprowadzenie lokalu mieszkalnego oraz budynku do stanu pierwotnego,
- roboty porządkowe po pracach monterskich,
- demontaż piecy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406338,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406338,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406338,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TECH Karol Słomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192510657
7.3.3) Ulica: Konopnickiej 16
7.3.4) Miejscowość: Gniew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-140
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406338,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.