eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOchrona budynków stanowiących własność Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części osobno oceniane:



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092293 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona budynków stanowiących własność Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części osobno oceniane:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7841563

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jerzy.chadzynski@umed.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umed.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umed-wroc.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona budynków stanowiących własność Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części osobno oceniane:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83c023eb-913a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017590/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Całodobowa ochrona nieruchomości UMW położonych we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, poprzez monitoring wizyjny tj. system kamer połączonych drogą internetową z Centrum Monitoringu Wykonawcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025266/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ-260-TP-7/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 694000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 564227,64 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A
Całodobowa ochrona przez jednego pracownika na zmianie dla: nieruchomości zabudowanej 11 budynkami położonej we Wrocławiu przy ul. Bujwida 44 na działce o powierzchni 2,0924 h. Zamawiający wymaga aby co najmniej 2 osoby zatrudnione do realizacji zlecenia były kwalifikowanymi pracownikami ochrony. W ramach wykonywanej usługi zleceniobiorca zobowiązany jest do zamontowania na koszt własny systemu kontroli obchodu
z dostępem Zamawiającego do danych na żądanie. Zamawiający wskaże co najmniej 20 miejsc zamontowania urządzeń kontroli zewnętrznej pracy pracownika oraz co najmniej 18 miejsc zamontowania urządzeń kontroli wewnętrznej pracy pracownika umiejscowionych wewnątrz budynków .Zamawiający wymaga również zamontowania na potrzeby realizacji ochrony systemu telewizji przemysłowej w ilości minimum 12 kamer typu - IP minimum 2.0 MPix
z mechanicznym filtrem podczerwieni, oraz całym osprzętem potrzebnym do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien zaproponować kamery umożliwiające widoczność w nocy oraz możliwość przybliżenia obrazu przy zachowaniu jego ostrości. Rejestrator winien obsługiwać zaproponowany sprzęt i zapewniać rejestrację zdarzeń z minimum 5 dni. Miejsca montażu elementów systemu kontroli obchodu i CCTV zostaną wskazane Wykonawcy zamówienia.
Zleceniobiorca wyposaży pracowników w jednolitą odzież, telefon komórkowy, nadajnik powiadomienia radiowego, zestaw anty-napadowy, możliwość wsparcia grupy interwencyjnej w sytuacji stwierdzenia naruszenia prawa i porządku. Nieruchomość stanowiąca przedmiot ochrony w części wykorzystywana jest na cele statutowe a docelowo przeznaczona jest na sprzedaż.
Do obowiązków ochrony będzie należało :
• Prowadzenie ochrony i dozoru nieruchomości przy wsparciu grupy interwencyjnej i CCTV,
• wydawanie kluczy do budynków wykorzystywanych na cele statutowe Uczelni,
• Prowadzenie ewidencji wydawania kluczy i rejestracji sposobu realizowania dozoru mienia,
• Prowadzenie rejestru osób wchodzących na teren nieruchomości/budynków na podstawie imiennych upoważnień wydanych przez Jednostki Zamawiającego i Najemców
• Inicjowanie czynności zmierzających do eliminacji możliwości przedostania się na teren dozorowany osób nieupoważnionych ,
• Inicjowanie czynności zapobieżenia dewastacji mienia
• Zgłaszanie zagrożeń pożarowych,
• Zamykanie i otwieranie bram wjazdowych na teren chronionej nieruchomości.
• Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach i zdarzeniach mających wpływ na bezpieczeństwo chronionej nieruchomości.
Rozpoczęcie i zakończenie dyżuru winno być odnotowane w książce dyżurów.
Teren winien być oznakowany widocznymi estetycznymi tabliczkami informującymi o nazwie Wykonawcy realizujący monitorowanie. Wykonawca winien dysponować grupami interwencyjnymi przez okres całodobowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 520000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B
Ochrona nieruchomości poprzez monitoring wizyjny tj. system kamer podłączonych drogą internetową z Centrum Monitoringu Wykonawcy.
Celem prowadzenia monitoringu wizyjnego, całodobowego jest zapewnienie bezpieczeństwa mienia na terenie Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w następujących lokalizacjach:
1) budynek N przy ul. Borowskiej 213,
2) budynek kotłowni przy ul. Borowskiej 213.
a. Rejestracji i zapisaniu na nośniku fizycznym podlega tylko obraz (wizja) z kamer systemu monitoringu.
b. System monitoringu wizyjnego składa się z kamer typu - IP minimum 2.0 MPix
z mechanicznym filtrem podczerwieni, oraz całym osprzętem potrzebnym do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien zaproponować kamery umożliwiające widoczność w nocy oraz możliwość przybliżenia obrazu przy zachowaniu jego ostrości oraz umożliwiając identyfikację osób. Miejsca montażu kamer znajdują się na wysokości powyżej 2,5 metra.
c. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamówienia muszą spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem.
d. Wykonawca w ramach zamówienia dokona montażu całego zestawu. Montaż będzie polegał na odpowiednim zamocowaniu kamer i pozostałych urządzeń. Urządzenia oraz ich podłączenie winny być wykonane w sposób nie zagrażający życiu i zdrowiu ludzi.
e. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego usuwania awarii w celu zapewnienia stałej sprawności zainstalowanego sprzętu.
f. Wykonawca będzie dokonywał konserwacji i utrzymywał w ciągłej sprawności technicznej zainstalowany sprzęt.
g. Wykonawca oznakuje teren widocznymi i estetycznymi tabliczkami informującymi
o nazwie firmy realizującej monitorowanie.
h. Wykonawca winien posiadać własne Centrum Monitorowania, funkcjonujące w trybie całodobowym, w którym będzie znajdował się rejestrator wraz z monitorem wizyjnym, obsadzone przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonych m.in.
w środki łączności gwarantujące kontakt z grupą interwencyjną, najbliższą jednostką Policji i Straży Pożarnej oraz telefonem alarmowym nr 112.
i. Wykonawca winien dysponować Grupą Interwencyjną, gwarantującą podjęcie działań
w przypadku zagrożenia w czasie nie dłuższym niż 15 minut w dzień i 10 minut w nocy,
od chwili zgłoszenia. Grupa Interwencyjna powinna składać się z co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego.
j. W przypadku stwierdzenia faktu dokonania włamania do obiektu chronionego lub innego zagrożenia, np. pożarem Wykonawca:
• zawiadomi w trybie natychmiastowym odpowiednie specjalistyczne służby (organa Policji, Straż Pożarną, Pogotowie, itp.) oraz zabezpieczy obiekt dozorem fizycznym do czasu przybycia służb,
• niezwłocznie powiadomi o zdarzeniu Zamawiającego, po czym wspólnie z nim ustali dalszy tryb prowadzenia ochrony,
• prześle w formie elektronicznej protokół/notatkę ze zdarzenia
• odnotuje fakt zaistnienia zdarzenia w książce kontroli służb, nie później niż przy zdaniu obiektu na końcu danej służby.
k. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
l. Wykonawca zobowiązuje się chronić mienie Zamawiającego ze szczególną starannością
i przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie powierzonej usługi.
m. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu wyrządzonej szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego oceniana będzie na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego.
n. Miesięczna wartość wynagrodzenia winna uwzględniać całkowity koszt realizacji usługi w tym montaż kamer, dozór w Centrum Monitorowania Wykonawcy, podjazd grupy interwencyjnej w sytuacji zagrożenia (przebywania osób nieupoważnionych na monitorowanym terenie ).
o. Szacunkowa ilość podjazdów grupy interwencyjnej wynosi 1x na dobę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 174000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392798,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575805,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392798,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider – Centrum Ochrony Security Sp. z o.o. Ul. Jabłoniowa 5A, 41-200 Sosnowiec

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner- Security Group Sp. z o.o. Ul. Jabłoniowa 3, 41-200 Sosnowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270549998

7.3.3) Ulica: ul. Jabłonowa 5 A

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wsparcie grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392798,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-16 do 2023-07-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid Group Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276650994

7.3.3) Ulica: Postępu 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-15 do 2023-07-14
2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.