eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szrm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3247893d-0db3-4393-acab-7abce51cbc04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP/PW/51/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1019474,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej (zwaną dalej łącznie „Dokumentacją Projektową”
a z osobna „Dokumentem Projektowym”), w tym:
a) materiały wyjściowe do projektowania (w 3 egz.);
b) koncepcja wielobranżowa obiektu w dwóch wariantach (w 3 egz.);
c) projekt budowlany i projekt rozbiórki (w 3 egz. + 2 kserokopia zatwierdzonej dokumentacji);
d) projekty przyłączy (w 4 egz.);
e) projekty wykonawcze (w 4 egz.);
f) projekt aranżacji wnętrz i pierwszego wyposażenia (w 2 egz.);
g) wizualizacje (w 2 egz.);
h) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót (STWiOR) (w 3 egz.);
i) przedmiary robót (w 2 egz.);
j) kosztorysy inwestorskie (sporządzone metodą szczegółową) (w 2 egz.);
k) szacunkowa wycena pierwszego wyposażenia (w 2 egz.);
l) uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę oraz rozbiórkę (w 1 egz. + 2 kserokopie ostatecznej decyzji).
2) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych Dokumentacją Projektową.

3. Dokumentację projektową należy wykonać w formie:
1) papierowej w ilościach jw.
2) elektronicznej po 2 egz. na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym:
a) materiały wyjściowe, koncepcję wielobranżową, projekt budowlany oraz projekt rozbiórki, projekty przyłączy, projekty wykonawcze, projekt aranżacji wnętrz i pierwszego wyposażenia w formacie *.dwg lub *.dxf,
w układzie zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych oraz *.pdf, dla tekstu *.doc i *.pdf, dla tabeli *.xls i *.pdf.;
b) wizualizacje w formacie *.jpg, *.pdf oraz *.tif;
c) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w programie NORMA lub kompatybilnym w formacie *.ath lub *.kst oraz *.pdf;
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w formacie *.doc oraz *.pdf;
e) szacunkową wycenę pierwszego wyposażenia w formacie *.xls oraz *pdf dla tabeli, natomiast dla tekstu *.pdf
i *.doc.
3) Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym zeskanowane w kolorze w formacie (*.pdf).
4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty objęte przedmiotem zamówienia w formie elektronicznej (zeskanowaną w kolorze dokumentację projektową każdego tomu w jednym pliku), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie *.pdf będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień. Wersja elektroniczna całej dokumentacji projektu budowlanego zostanie zeskanowana i zostanie dostarczona w formacie zamkniętym *.pdf na nośniku elektronicznym CD lub DVD (w 2 egz.) po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją określa Załącznik Nr 10 do SWZ.

Termin wykonania zamówienia.
1. Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy,
2. Zakończenie: w terminie do 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
2.1. Zakończenie wykonania dokumentacji projektowej – w terminie 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
a) materiały wyjściowe do projektowania oraz koncepcja wielobranżowa obiektu - w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
b) projekt budowlany i projekt rozbiórki – w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
c) projekty przyłączy – w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
d) projekty wykonawcze, projekt aranżacji wnętrz i pierwszego wyposażenia, wizualizacje, STWiOR
- w terminie 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
e) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, szacunkowa wycena pierwszego wyposażanie - w terminie 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
f) uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę oraz rozbiórkę - w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
2.2. Zakończenie nadzorów autorskich – w terminie do 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1345374,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1345374,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1345374,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MINIMA PIOTR GRYSZKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291455523

7.3.3) Ulica: J.I. KRASZEWSKIEGO 36

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-110

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. PROJEKT KONSTRUKCJI - PROINKOBUD MACIEJ KRAUZOWUCZ Projektowanie Inżynierskich Konstrukcji Budowlanych;
2. PROJEKT INSTALACJI SANITARNYCH - BIURO PROJEKTOWE INSTALACJI SANITARNYCH KAMIL WCISŁO;
3. PROJEKT INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - ŁUKASZ MILANIAK VEINEL INSTALACJE
ELEKTRYCZNE;
4. PROJEKT DROGOWY - "PRO-FILE" JAROSŁAW KRÓL;
5. PROJEKT TECHNIKI BASENOWEJ - TRANSCOM sp. z o.o.;


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1345374,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.