Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607908/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00625766/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00630318/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szrm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3247893d-0db3-4393-acab-7abce51cbc04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/PW/51/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1019474,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej (zwaną dalej łącznie „Dokumentacją Projektową”
a z osobna „Dokumentem Projektowym”), w tym:
a) materiały wyjściowe do projektowania (w 3 egz.);
b) koncepcja wielobranżowa obiektu w dwóch wariantach (w 3 egz.);
c) projekt budowlany i projekt rozbiórki (w 3 egz. + 2 kserokopia zatwierdzonej dokumentacji);
d) projekty przyłączy (w 4 egz.);
e) projekty wykonawcze (w 4 egz.);
f) projekt aranżacji wnętrz i pierwszego wyposażenia (w 2 egz.);
g) wizualizacje (w 2 egz.);
h) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót (STWiOR) (w 3 egz.);
i) przedmiary robót (w 2 egz.);
j) kosztorysy inwestorskie (sporządzone metodą szczegółową) (w 2 egz.);
k) szacunkowa wycena pierwszego wyposażenia (w 2 egz.);
l) uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę oraz rozbiórkę (w 1 egz. + 2 kserokopie ostatecznej decyzji).
2) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych Dokumentacją Projektową.
3. Dokumentację projektową należy wykonać w formie:
1) papierowej w ilościach jw.
2) elektronicznej po 2 egz. na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym:
a) materiały wyjściowe, koncepcję wielobranżową, projekt budowlany oraz projekt rozbiórki, projekty przyłączy, projekty wykonawcze, projekt aranżacji wnętrz i pierwszego wyposażenia w formacie *.dwg lub *.dxf,
w układzie zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych oraz *.pdf, dla tekstu *.doc i *.pdf, dla tabeli *.xls i *.pdf.;
b) wizualizacje w formacie *.jpg, *.pdf oraz *.tif;
c) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w programie NORMA lub kompatybilnym w formacie *.ath lub *.kst oraz *.pdf;
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w formacie *.doc oraz *.pdf;
e) szacunkową wycenę pierwszego wyposażenia w formacie *.xls oraz *pdf dla tabeli, natomiast dla tekstu *.pdf
i *.doc.
3) Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym zeskanowane w kolorze w formacie (*.pdf).
4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty objęte przedmiotem zamówienia w formie elektronicznej (zeskanowaną w kolorze dokumentację projektową każdego tomu w jednym pliku), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie *.pdf będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień. Wersja elektroniczna całej dokumentacji projektu budowlanego zostanie zeskanowana i zostanie dostarczona w formacie zamkniętym *.pdf na nośniku elektronicznym CD lub DVD (w 2 egz.) po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją określa Załącznik Nr 10 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia.
1. Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy,
2. Zakończenie: w terminie do 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
2.1. Zakończenie wykonania dokumentacji projektowej – w terminie 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
a) materiały wyjściowe do projektowania oraz koncepcja wielobranżowa obiektu - w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
b) projekt budowlany i projekt rozbiórki – w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
c) projekty przyłączy – w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
d) projekty wykonawcze, projekt aranżacji wnętrz i pierwszego wyposażenia, wizualizacje, STWiOR
- w terminie 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
e) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, szacunkowa wycena pierwszego wyposażanie - w terminie 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
f) uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę oraz rozbiórkę - w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
2.2. Zakończenie nadzorów autorskich – w terminie do 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1345374,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1345374,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1345374,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MINIMA PIOTR GRYSZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291455523
7.3.3) Ulica: J.I. KRASZEWSKIEGO 36
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-110
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. PROJEKT KONSTRUKCJI - PROINKOBUD MACIEJ KRAUZOWUCZ Projektowanie Inżynierskich Konstrukcji Budowlanych;
2. PROJEKT INSTALACJI SANITARNYCH - BIURO PROJEKTOWE INSTALACJI SANITARNYCH KAMIL WCISŁO;
3. PROJEKT INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - ŁUKASZ MILANIAK VEINEL INSTALACJE
ELEKTRYCZNE;
4. PROJEKT DROGOWY - "PRO-FILE" JAROSŁAW KRÓL;
5. PROJEKT TECHNIKI BASENOWEJ - TRANSCOM sp. z o.o.;
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1345374,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.