Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057791/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy preparatów mlekozastępczych dla niemowląt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy preparatów mlekozastępczych dla niemowląt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfecdedc-8e39-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Preparaty mlekozastępcze - poz. 1 planu Apteki ul.Rycerska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057791/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6-A.2022, Postępowanie nr 9
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Suplement diety: Laktoferyna proszek saszetka 3 g
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego:
Hipoalergiczny preparat mlekozastępczy dla niemowląt od urodzenia zawierający kazeinę o wysokim stopniu hydrolizy 400g,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 – Załącznik nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 na okres:
24 miesięcy, licząc od daty podpisana umowy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15882000-4 - Produkty dietetyczne
4.5.5.) Wartość części: 13192,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego: Proszek dla niemowląt przedwcześnie urodzonych ze skrajnie małą masą ciała <1000 g saszetka a 1 g
Preparat mlekozastępczy gotowy do spożycia stosowany u dzieci od urodzenia, zawierający białko o znacznym stopniu hydrolizy dla niemowląt z nietolerancją pokarmową lub alergią na białka pokarmowe 90 ml.,
Preparat mlekozastępczy dla niemowląt z tendencją do kolek i zaparć 400g,
Preparat mlekozastępczy przeznaczony dla niemowląt przedwcześnie urodzonych, które osiągnęły masę ciała 1800g, zawierający kompozycję oligosacharydów prebiotycznych w stosunku 9:1. opak. 400 g,
Preparat mlekozastępczy przeznaczony dla niemowląt od urodzenia z prawidłowo lub częściowo funkcjonującym przewodem pokarmowym, w przypadku niedożywienia związanego z chorobą i zaburzeniach wzrastania, hiperkaloryczny (1 kcal/1ml) but. a 125 ml,
Preparat mlekozastępczy przeznaczony dla dzieci od urodzenia w przypadku niedożywienia związanego z chorobą, zaburzeń wzrastania, zwiększonego zapotrzebowania na energię i / lub ograniczenia podaży płynów oraz nietolerancji pokarmowej, hiperkaloryczny, but. a 200 ml,
Proszek dla niemowląt od urodzenia z tendencją do ulewań zawierający mączkę chleba świętojańskiego. 400g,
Proszek dla niemowląt od urodzenia z alergią na białka mleka krowiego i/lub zaburzeniem trawienia i wchłaniania zawierający trójglicerydy średniołańcuchowe MCT 450g,
Preparat zagęszczający w przypadku ulewań przeznaczony dla niemowląt od urodzenia 135g,
Dodatek do mleka kobiecego zawierający białko, składniki mineralne, witaminy i pierwiastki śladowe dla niemowląt z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała torebki 2,2 g
Proszek dla niemowląt od urodzenia oparty na aminokwasach, kompletny pod względem odżywczym, z dodatkiem długołańcuchowych wielonienasyconych kwasów tłuszczowych 400g,
Preparat mlekozastępczy dla niemowląt przedwcześnie urodzonych zawierający oligosacharydy prebiotyczne GOS/FOS w stosunku 9:1, w butelkach jednorazowych 70ml,
Hipoalergiczne mleko początkowe, w płynie, przeznaczone dla niemowląt od urodzenia, z grupy ryzyka wystąpienia alergii na biała mleka krowiego. Zawiera kompletną kompozycję składników odżywczych, w tym białko serwatkowe o nieznacznym stopniu hydrolizy oraz oligosacharydy prebiotyczne GOS/FOS w stosunku 9:1 w dawce 0,8 g/100 ml, białko 1.5 g/100 ml, osmolarność 340 mOsmol/l. butelka a 90 ml.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 2 – Załącznik nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 2 na okres:
24 miesięcy, licząc od daty podpisana umowy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15882000-4 - Produkty dietetyczne
4.5.5.) Wartość części: 62115,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego: Preparat mlekozastępczy dla wcześniaków i niemowląt o bardzo małej masie urodzeniowej, zawierający 2,9 g białka/100ml, częściowo hydrolizowane białka serwatkowe oraz kwasy LCPUFA i MCT, w butelkach jednorazowych 70 ml,
Wzmacniacz mleka kobiecego dla wcześniaków oraz niemowląt o małej masie urodzeniowej, zawierający częściowo hydrolizowane białko serwatkowe oraz kwasy MCT, torebki po 1 g
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 3 – Załącznik nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 3 na okres:
24 miesięcy, licząc od daty podpisana umowy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15882000-4 - Produkty dietetyczne
4.5.5.) Wartość części: 60219,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13992,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 894 255 67 99
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60639,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60639,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60639,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 634 012 54 42
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60639,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52371,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57264,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52371,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 634 012 54 42
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52371,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.