eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilówkaRemont dwóch pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milówce



Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dwóch pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123

1.5.2.) Miejscowość: Milówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilowka@milowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.milowka.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dwóch pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c41421-7a97-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016255/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dwóch pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milówce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot części II zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Zobaczyć historię – prezentacja dziedzictwa kulturowego obszaru pogranicza” współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska 2014 – 2020 oraz z budżetu Państwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031474/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181562,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pomieszczenia Harcówki.
Pomieszczenie znajduje się na piętrze budynku.
W ramach zadania zostanie wykonane odnowienie wnętrza pomieszczenia wraz z wymianą całej instalacji elektrycznej oraz zabudową nowego wyposażenia (meble, oświetlenie itp.) oraz montaż sprzętu audiowizualnego (ekrany projekcyjne, rzutnik itp.).
Zakres prac obejmuje:
- wymianę drzwi,
- wymianę posadzki,
- wykonanie sufitu podwieszanego, celem niwelacji jego nierówności i poprawy estetyki pomieszczenia,
- malowanie ścian wewnętrznych,
- wykonanie grafik na ścianach,
- wymiana starej sieci elektrycznej w pomieszczeniu na nową, spełniającą aktualne standardy bezpieczeństwa,
- wymianę opraw oświetleniowych na bardziej efektywne i energooszczędne,
- dostawę i montaż wyposażenia (meble, ekran, projektor, rolety, firany itp.).
Prace zostaną wykonane zgodnie z projektem wnętrz.
Przedmiot części I zamówienia realizowany jest ze środków własnych Gminy Milówka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 102863,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Adaptacja oraz remont pomieszczenia w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milówce z przeznaczeniem na salę wystawową.
Pomieszczenie znajduje się na parterze budynku.
Zaadaptowane pomieszczenie zostanie przeznaczone na salę wystawową.
W ramach zadania zostanie wykonane odnowienie wnętrza pomieszczenia wraz z wymianą całej instalacji elektrycznej oraz zabudowę nowego wyposażenia (meble, oświetlenie itp.) oraz montaż sprzętu audiowizualnego (ekrany projekcyjne, rzutnik itp.).
Zakres prac obejmuje:
- wymianę drzwi wewnętrznych wejściowych,
- wymianę posadzki na posadzkę z płytek kamionkowych GRES,
- wykonanie cokolików płytkowych z kamieni sztucznych,
- wykonanie sufitu podwieszanego, celem niwelacji jego nierówności i poprawy estetyki pomieszczenia,
- malowanie ścian wewnętrznych,
- przebudowa rur centralnego ogrzewania,
- wymiana starej sieci elektrycznej w pomieszczeniu na nową, spełniającą aktualne standardy bezpieczeństwa,
- wymianę oświetlenia na bardziej efektywne i energooszczędne,
- dostawę i montaż wyposażenia (projektor, gablotki, rolety, szyny podłogowe itp.).
Prace zostaną wykonane zgodnie z projektem wnętrz.
Przedmiot części II zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Zobaczyć historię – prezentacja dziedzictwa kulturowego obszaru pogranicza” współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska 2014 – 2020 oraz z budżetu Państwa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 78698,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149813,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149813,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149813,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane i Ślusarsko - Spawalnicze Stanisław Oczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530007596

7.3.3) Ulica: Piotra Skargi

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149813,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150036,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150036,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150036,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane i Ślusarsko - Spawalnicze Stanisław Oczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530007596

7.3.3) Ulica: Piotra Skargi

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150036,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.