Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031474/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dwóch pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123
1.5.2.) Miejscowość: Milówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilowka@milowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.milowka.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dwóch pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c41421-7a97-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016255/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dwóch pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot części II zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Zobaczyć historię – prezentacja dziedzictwa kulturowego obszaru pogranicza” współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska 2014 – 2020 oraz z budżetu Państwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031474/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181562,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczenia Harcówki.Pomieszczenie znajduje się na piętrze budynku.
W ramach zadania zostanie wykonane odnowienie wnętrza pomieszczenia wraz z wymianą całej instalacji elektrycznej oraz zabudową nowego wyposażenia (meble, oświetlenie itp.) oraz montaż sprzętu audiowizualnego (ekrany projekcyjne, rzutnik itp.).
Zakres prac obejmuje:
- wymianę drzwi,
- wymianę posadzki,
- wykonanie sufitu podwieszanego, celem niwelacji jego nierówności i poprawy estetyki pomieszczenia,
- malowanie ścian wewnętrznych,
- wykonanie grafik na ścianach,
- wymiana starej sieci elektrycznej w pomieszczeniu na nową, spełniającą aktualne standardy bezpieczeństwa,
- wymianę opraw oświetleniowych na bardziej efektywne i energooszczędne,
- dostawę i montaż wyposażenia (meble, ekran, projektor, rolety, firany itp.).
Prace zostaną wykonane zgodnie z projektem wnętrz.
Przedmiot części I zamówienia realizowany jest ze środków własnych Gminy Milówka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 102863,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja oraz remont pomieszczenia w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milówce z przeznaczeniem na salę wystawową.Pomieszczenie znajduje się na parterze budynku.
Zaadaptowane pomieszczenie zostanie przeznaczone na salę wystawową.
W ramach zadania zostanie wykonane odnowienie wnętrza pomieszczenia wraz z wymianą całej instalacji elektrycznej oraz zabudowę nowego wyposażenia (meble, oświetlenie itp.) oraz montaż sprzętu audiowizualnego (ekrany projekcyjne, rzutnik itp.).
Zakres prac obejmuje:
- wymianę drzwi wewnętrznych wejściowych,
- wymianę posadzki na posadzkę z płytek kamionkowych GRES,
- wykonanie cokolików płytkowych z kamieni sztucznych,
- wykonanie sufitu podwieszanego, celem niwelacji jego nierówności i poprawy estetyki pomieszczenia,
- malowanie ścian wewnętrznych,
- przebudowa rur centralnego ogrzewania,
- wymiana starej sieci elektrycznej w pomieszczeniu na nową, spełniającą aktualne standardy bezpieczeństwa,
- wymianę oświetlenia na bardziej efektywne i energooszczędne,
- dostawę i montaż wyposażenia (projektor, gablotki, rolety, szyny podłogowe itp.).
Prace zostaną wykonane zgodnie z projektem wnętrz.
Przedmiot części II zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Zobaczyć historię – prezentacja dziedzictwa kulturowego obszaru pogranicza” współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska 2014 – 2020 oraz z budżetu Państwa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 78698,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149813,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149813,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149813,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane i Ślusarsko - Spawalnicze Stanisław Oczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530007596
7.3.3) Ulica: Piotra Skargi
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149813,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150036,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150036,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150036,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane i Ślusarsko - Spawalnicze Stanisław Oczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530007596
7.3.3) Ulica: Piotra Skargi
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150036,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI MILÓWKA
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi MILÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.