eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaŚwiadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych na potrzeby projektów pn. "Zawodowa współpraca 3, 4 i 5" - części 21-40.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092381 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych na potrzeby projektów pn. „Zawodowa współpraca 3, 4 i 5” – części 21-40.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 37 07 618

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.czestochowa.pl/przetargi/71430

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych na potrzeby projektów pn. „Zawodowa współpraca 3, 4 i 5” – części 21-40.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-945086b8-986b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003368/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kursy zawodowe w tym certyfikowane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033050/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 314184,12 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 21: Kurs barberski dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14933,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 22: Kurs przedłużania i zagęszczenia rzęs metodą 1:1 dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4333,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 23: Kurs stylizacji i przedłużania paznokci dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5733,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 24: Kurs doskonalący z koloryzacji włosów dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2026,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 25: Kurs doskonalący ze strzyżenia damskiego dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3240 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 26: Kurs doskonalący z koloryzacji i rozjaśniania włosów dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2798,67 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 27: Kurs doskonalący z wykonywania wyrobów perukarskich - tresek dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 28: Kurs inseminacji dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 29: Kurs groomerski dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8331,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 30: Kurs prawo jazdy kat. B dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół im. Jana Kochanowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 36666,67 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 31: Kurs prawa jazdy kat. T dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 37891,33 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 32: Kurs prawa jazdy kategorii B+E dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 39833,33 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 33: Kurs spawania MAG dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 52666,67 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 34: Kurs inspektora terenów zieleni dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3410,03 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 35: Kurs doskonalący z zakresu budowy i projektowania zielonych ścian i dachów dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 586,33 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 36: Kurs operatora wózków widłowych dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 16412,76 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 37: Kurs operatora koparko-ładowarki dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 36330 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 38: Kurs operatora walca drogowego kl. II dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12640 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 39: Kurs operatora spycharki kl. III do 110kW dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 11866,67 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 40: Kurs operatora maszyn do rozkładania mieszanek mineralno- asfaltowych MMA kl. II dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samochodowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9683,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 20.500,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 11.290,00 zł brutto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 4.000,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 3.000,00 zł brutto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradczo-Edukacyjne ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5761327906

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 3.200,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 600,00 zł brutto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 2.468,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 200,00 zł brutto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21999 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21999 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21999 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradczo-Edukacyjne ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5761327906

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21999 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradczo-Edukacyjne ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5761327906

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 40.400,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 33.200,00 zł brutto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowo-Usługowe TRANS-AM mgr inż. Artur Mirecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5730002623

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-216

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18460 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27820 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18460 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowo-Usługowe TRANS-AM mgr inż. Artur Mirecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5730002623

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-216

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18460 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39585 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTRA Katarzyna Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6631688173

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13920 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe INTER-WIEDZA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7541000156

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-066

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13920 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe „Inter-Wiedza” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7541000156

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-066

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.