Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00659048/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001135200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna, 18
1.5.2.) Miejscowość: Kamionna
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 257927127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkamionna.lochow.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spkamionna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-363b9cd3-f7dd-4849-b490-bc76e3fcea251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-363b9cd3-f7dd-4849-b490-bc76e3fcea25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00655615/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 228845,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 63015,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Dostawa mięsa i wędlin do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
15112000-6 - Drób
15112100-7 - Świeży drób
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 77090,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 8163,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Dostawa mrożonych ryb, owoców i warzyw do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 8484,95 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Dostawa świeżych warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 46379,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Dostawa ziemniaków do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 11792,91 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Dostawa jaj kurzych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4775,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 Dostawa wyrobów garmażeryjnych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 9144,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91316,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91316,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91316,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farex Marek Gorczyca Spółka Komndytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241801757
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 86
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91316,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85522,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92093,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85522,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farex Marek Gorczyca Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241801757
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85522,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia-Cukiernia Jadowska Mirosław Laska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240000937
7.3.3) Ulica: ul. Zielona Droga 25
7.3.4) Miejscowość: Jadów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-280
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA-CUKIERNIA JADOWSKA MIROSŁAW LASKA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA-CUKIERNIA JADOWSKA MIROSŁAW LASKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9158,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9158,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9158,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farex Marek Gorczyca Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241801757
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9158,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51666,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51666,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51666,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farex Marek Gorczyca Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241801757
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51666,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farex Marek Gorczyca Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241801757
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farex Marek Gorczyca Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241801757
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAREX MAREK GORCZYCA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa napojów, herbat, warzyw, owoców oraz innych produktów spożywczych w ramach zapotrzebowania do punktów gastronomicznych Narodowego Forum Muzyki im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.