Og³oszenie z dnia 2023-02-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00159265/01 - Wynik z dnia 2023-03-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych po³o¿onych na terenie Gminy Urszulin w ramach scalenia gruntów
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT W£ODAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198190
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. Józefa Pi³sudskiego 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825721510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiatwlodawski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych po³o¿onych na terenie Gminy Urszulin w ramach scalenia gruntów
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-64f30c0a-ab70-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00092424
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00029013/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa drogi nr 1 w ramach operacji „Scalenie gruntów wsi Babsk, Nowe Za³ucze, Wola Wereszczyñska, Babsk w gminie Urszulin”
1.1.2 Przebudowa dróg nr 2 i 3 w ramach operacji „Scalenie gruntów wsi Babsk, Nowe Za³ucze, Wola Wereszczyñska, Babsk w gminie Urszulin”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach poddzia³ania – Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowaniem rolnictwa i le¶nictwa”– objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz ze ¶rodków Skarbu Pañstwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodka komunikacji
elektronicznej, tj. Platformie zakupowej dostêpnej na profilu nabywcy pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski . Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektr. w/w Platformie dostêpnej na profilu nabywcy. W zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu zaleca siê kontakt z Centrum Wsparcia Klienta pod numerem (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski , w zak³adce dedykowanej postêpowaniu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika platformy zakupowej dostêpna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ wed³ug zasad w niej wskazanych. Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar,
h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB,
i) pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy
zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a z³o¿enie oferty w postêpowaniu jest mo¿liwe bez
posiadania konta. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu)
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ „Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS)(EU) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku.” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej liczby plików, tj. Podpisanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
Administratorem danych osobowych wykonawcy jest Starosta Powiatu W³odawskiego, adres: al. J. Pi³sudskiego 24, 22-200
W³odawa, kontakt: tel.: 82 572 56 90,e-mail: starostwo@powiat.wlodawa.pl Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu email: inspektor@powiat.wlodawa.pl lub pisemnie na adres Administratora. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do: -dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, -w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia; na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u,
Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w
szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO.272.2.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa drogi nr 1 o nawierzchni bitumicznej (droga powiatowa nr 1715L) – dz. ew. 221 obrêb Zawadówka i dz. ew. 7 obrêb Nowe Za³ucze, gmina Urszulin, o d³ugo¶ci ok. 2,6 km.
Podstaw± wykonania robót budowlanych s±: decyzja o pozwoleniu na budowê, szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3955243,53 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ¶cie¿ek ruchu pieszego
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert czê¶ciowych, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena
- 60 %(pkt), d³ugo¶æ okresu gwarancji (G) - 40 %(pkt). Zamawiaj±cy dokona oceny ofert czê¶ciowych przyznaj±c punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%= 1 punkt.
C n
C= ----------------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C-ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn- najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb- cena oferty badanej.
W kryterium „Cena” , oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu
do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji” liczone w okresach miesiêcznych:
Minimalny okres gwarancji wymagany przez zmawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego. W przypadku
zaoferowania minimalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 36 miesiêcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiêdzy 36 a 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
G= ____________ x 40 pkt
G max.
gdzie:
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”
G max.- najd³u¿szy oferowany okres gwarancji,
G o- okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy. W
przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszej ni¿ 36 m-cy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy
Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje
gwarancji, i ofertê odrzuci. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60
miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy –najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert
„D³ugo¶æ okresu gwarancji”. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 36 do 60
miesiêcy).
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (O) obliczon± na podstawie wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G-liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II zamówienia- Zadanie nr 2
Przebudowa drogi nr 2 o nawierzchni bitumicznej (droga gminna nr 104348L) – dz. ew. 179 i 267 obrêb Wola Wereszczyñska, dz. ew. 103 obrêb Babsk, dz. ew. 52 obrêb Nowe Za³ucze, gmina Urszulin, o d³ugo¶ci ok. 1,8 km.
Podstaw± wykonania robót budowlanych s±: przyjête zg³oszenie zamiaru wykonania robót, szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, projekt budowlany i projekt techniczny.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1421566,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ¶cie¿ek ruchu pieszego
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert czê¶ciowych, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena
- 60 %(pkt), d³ugo¶æ okresu gwarancji (G) - 40 %(pkt). Zamawiaj±cy dokona oceny ofert czê¶ciowych przyznaj±c punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%= 1 punkt.
C n
C= ----------------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C-ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn- najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb- cena oferty badanej.
W kryterium „Cena” , oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu
do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji” liczone w okresach miesiêcznych:
Minimalny okres gwarancji wymagany przez zmawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego. W przypadku
zaoferowania minimalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 36 miesiêcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiêdzy 36 a 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
G= ____________ x 40 pkt
G max.
gdzie:
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”
G max.- najd³u¿szy oferowany okres gwarancji,
G o- okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy. W
przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszej ni¿ 36 m-cy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy
Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje
gwarancji, i ofertê odrzuci. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60
miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy –najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert
„D³ugo¶æ okresu gwarancji”. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 36 do 60
miesiêcy).
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (O) obliczon± na podstawie wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G-liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III zamówienia- Zadanie nr 3
Przebudowa drogi nr 3 o nawierzchni bitumicznej (droga gminna nr 104345L) – dz. ew. 53, 152, 190 obrêb Wola Wereszczyñska, gmina Urszulin, o d³ugo¶ci ok. 1,1 km.
Podstaw± wykonania robót budowlanych s±: przyjête zg³oszenie zamiaru wykonania robót, szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, projekt budowlany i projekt techniczny.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 944535,11 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ¶cie¿ek ruchu pieszego
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Uk³adanie kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert czê¶ciowych, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena
- 60 %(pkt), d³ugo¶æ okresu gwarancji (G) - 40 %(pkt). Zamawiaj±cy dokona oceny ofert czê¶ciowych przyznaj±c punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%= 1 punkt.
C n
C= ----------------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C-ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn- najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb- cena oferty badanej.
W kryterium „Cena” , oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu
do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji” liczone w okresach miesiêcznych:
Minimalny okres gwarancji wymagany przez zmawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego. W przypadku
zaoferowania minimalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 36 miesiêcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiêdzy 36 a 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
G= ____________ x 40 pkt
G max.
gdzie:
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”
G max.- najd³u¿szy oferowany okres gwarancji,
G o- okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy. W
przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszej ni¿ 36 m-cy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy
Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje
gwarancji, i ofertê odrzuci. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60
miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy –najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert
„D³ugo¶æ okresu gwarancji”. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 36 do 60
miesiêcy).
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (O) obliczon± na podstawie wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G-liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Dla Czê¶ci I, Czê¶æ II i Czê¶ci III zamówienia:Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, które:
- polega³y na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o d³ugo¶ci co najmniej 1 km dla ka¿dej z robót.
W przypadku, gdy wykonawca wykazuj±cy siê posiadaniem do¶wiadczenia wymaganego przez Zamawiaj±cego by³ cz³onkiem konsorcjum, które zrealizowa³o robotê budowlan± stanowi±c± do¶wiadczenie, którym wykazuje siê wykonawca, wówczas uznane zostanie do¶wiadczenie wykonawcy – cz³onka konsorcjum tylko w zakresie tych prac/robót, które wykonawca realizowa³ samodzielnie w ramach wspó³pracy konsorcjum. Do¶wiadczenie jakie naby³ wykonawca wykazuj±cy siê referencjami wystawionymi dla konsorcjum zostanie uznane w zakresie, w jakim wykonawca ten rzeczywi¶cie je realizowa³.
2) Dla Czê¶ci I, Czê¶ci II zamówienia:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w okresie wykonywania zamówienia min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
3)Dla Czê¶ci III zamówienia:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w okresie wykonywania zamówienia min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:
a) w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych, oraz
b) w specjalno¶ci telekomunikacyjnej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postepowaniu. Jedynym dokumentem sk³adanym na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu jest o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³adane zgodnie ze wzorem - za³±cznik nr 4 do swz.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty. W odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) i ppkt. 3) SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ;2) O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ (zal.4 i 5 do SWZ);
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (za³. 6 do SWZ- je¿eli dotyczy);
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ ( za³. 9 do SWZ - je¿eli dotyczy);
5) O¶wiadczenia i dokumenty wskazane w ust. 10.2. SWZ - w przypadku wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê.
6) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostepniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostepniaj±cego zasoby
jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z KRS, CEDIG lub innego
Og³oszenie nr 2022/BZP 00507914/01 z dnia 2022-12-21
2022-12-21 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostepniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit. a),
je¿eli zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ je za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
c) Je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostepniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(je¿eli dotyczy).
Pe³nomocnictwo o którym mowa w rozdziale 13.4 pkt 5) lit c) i pkt 6) SWZ sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie
elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie – w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne
(Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:Czê¶æ 1 zamówienia: 25 000 PLN(s³ownie z³: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych 00/100)
Cze¶æ 2 zamówienia: 12 000 PLN (s³ownie z³: dwana¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
Cze¶æ 3 zamówienia: 9 000 PLN (s³ownie z³: dziewiêæ tysiêcy z³otych 00/100)
12.1 Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
pieni±dzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.2 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego; nr konta: 62 8042 0006 0550 1603 2000 0050 z dopiskiem „Wadium – Znak postêpowania: WO.272.2.1.2023.BT- Czê¶æ 1 zamówienia lub/i Czê¶æ 2 zamówienia lub/i Czê¶æ 3 zamówienia) . 12.3 Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 12.4 Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 12.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
kwotê wadium,
termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.6 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. 12.7 Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
b) W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) Zobowi±zani s± oni na wezwanie zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nianie warunku.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:1) termin realizacji przedmiotu umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e ulec przed³u¿eniu o czas wystêpowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne i niemo¿liwe do zapobie¿enia, mieszcz±cym siê w zakresie pojêciowym tzw. „si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owe”, wojny a tak¿e wprowadzenia jednego ze stanów nadzwyczajnych, stanu zagro¿enia epidemicznego, stanu epidemii, stanu pandemii), które skutkuj± brakiem mo¿liwo¶ci wykonania umowy w terminie, o ile okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wskazanych przeszkód mia³y wp³yw na nale¿yte w tym terminowe wykonanie umowy a tak¿e w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± prawid³owe wykonanie zamówienia zgodnie z technologi±, co zostanie udokumentowane poprzez stosowne zapisy w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, termin na wykonanie umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas trwania przeszkody, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy, z zastrze¿eniem uwzglêdnienia ewentualnego przyczynienia siê Wykonawcy do powsta³ego wyd³u¿enia,
2) termin realizacji przedmiotu umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e ulec przed³u¿eniu w przypadku wyst±pienia niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, które skutkuj± wstrzymaniem robót (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) przez uprawnione osoby lub organy i brakiem mo¿liwo¶ci wykonania umowy w terminie, przy czym termin na wykonanie umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas trwania przeszkody,
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane zmian± sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci odmiennych od przyjêtych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków geologicznych skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, i które skutkuj± brakiem mo¿liwo¶ci wykonania umowy w terminie, termin na wykonanie umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas trwania przeszkody,
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane zmian± sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci odmiennych od przyjêtych w dokumentacji warunków terenowych w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkuj±cych niemo¿no¶ci± zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, i które skutkuj± brakiem mo¿liwo¶ci wykonania umowy w terminie, termin na wykonanie umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas trwania przeszkody,
5) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonania p³atno¶ci na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu.
2. Zgodnie z art.439 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych mo¿liwa jest zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego podwy¿szenie lub obni¿enie w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy, przy zachowaniu ni¿ej okre¶lonych ³±cznych warunków i postanowieñ Umowy:1) zmiana wynagrodzenia okre¶lonego w §4 mo¿e nast±piæ, je¿eli poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu Umowy obliczany wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w §4 ust. 1 (obowi±zuj±cych w miesi±cu, w którym zosta³a zawarta Umowa) rozumiany jako obni¿enie lub podwy¿szenie, przekroczy³ 7%;
2) poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu Umowy, o którym mowa w pkt. 1) powy¿ej, jest okre¶lany:
Cd. zmian w sekcji IX og³oszenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia oferty w https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-06 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
C.d. pkt 3.6. og³oszenia: UWAGA! Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacjielektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r. Poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w
poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia
„Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Na platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce
wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa. Do oferty nale¿y do³±czyæ wszystkie
wymagane w SWZ dokumenty wskazane w pkt. 13.4. SWZ, w formie elektronicznej (z podpisem kwalifikowanym) lub
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca, za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê. Sposób dokonywania
zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia
wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”. . Za datê z³o¿enia oferty
przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku „Z³ó¿
ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona. Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 .12.2020 r.
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy
od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). Dokumenty sk³adane w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego sk³ada siê
w formie elektronicznej (opatrzenie podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. Informacje szczegó³owe, w tym dodatkowe rekomendacje Zamawiaj±cego dot. sk³adania
dokumentów elektr. zawiera roz. 11 SWZ. a)w przypadku dokonywania pierwszej zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w §4 ust. 1: w oparciu o sumaryczn± warto¶æ wska¼ników cen produkcji budowlano-monta¿owej og³aszanych przez Prezesa GUS na stronie internetowej , w miesi±cach nastêpuj±cych po miesi±cu, w którym up³yn±³ termin sk³adnia ofert (w relacji miesi±c do miesi±ca);b) w przypadku dokonywania drugiej i kolejnych zmian wynagrodzenia okre¶lonego w §4 ust. 1: w oparciu o sumaryczn± warto¶æ wska¼ników cen produkcji budowlano-monta¿owej og³aszanych przez Prezesa GUS na stronie internetowej , w miesi±cach nastêpuj±cych po ostatnim miesi±cu uwzglêdnionym przy obliczaniu poprzedniej zmiany wynagrodzenia (w relacji miesi±c do miesi±ca);3) w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zgodnie z pkt 1 i 2,czê¶æ wynagrodzenia wskazana w §4 ust. 1 odpowiadaj±ca wynagrodzeniu za prace niewykonane do dnia wskazanego w pkt. 4 mo¿e ulec zmianie (odpowiednio: obni¿eniu lub podwy¿szeniu) o kwotê wynikaj±c± z tak obliczonego poziomu zmiany ceny materia³ów lub kosztów pomniejszonego o 7 punktów procentowych; 4) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Umowy dotyczyæ mo¿e wy³±cznie czê¶ci przedmiotu Umowy jeszcze niezrealizowanego na dzieñ z³o¿enia wniosku o zmianê wynagrodzenia,5)Zmiana wynagrodz. dopuszczalna jest tylko raz i nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia niniejszej Umowy i na wniosek z³o¿ony nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia Umowy, Pozosta³e zmiany w § 17 za³.4 do swz.
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Przygotowanie trenu le¶nego pod inwestycjê drogow± - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdañsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi ³±cz±cej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia za³óg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchni z kostki brukowej po³o¿onych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.