Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00472312/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH POCHODZENIA ZWIERZĘCEGO I ROŚLINNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.18wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH POCHODZENIA ZWIERZĘCEGO I ROŚLINNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f7b8131-7161-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076283/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Zgospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472312/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.64.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 90880,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, określonych symbolem 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji, według kodu CPV 90533000-2 Wspólnego Słownika Zamówień – usługi gospodarki odpadami, powstających w stołówce wojskowej.
Odpady pokonsumpcyjne stanowią pozostałość po posiłkach konsumentów w stołówkach wojskowych 18 Wojskowego Oddziału Gospodarczego mieszczących się w:
1) Stołówka GZ Wejherowo w m. Wejherowo - ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo
2) Stołówka GZ Wejherowo w m. Rozewie - ul. Garnizonowa 1, 84-120 Władysławowo
3) Stołówka GZ Gdynia Babie Doły w m. Gdynia - ul. Zielona, 81-197 Gdynia
4) Stołówka GZ Gdynia Grabówek w m. Gdynia - ul. M.C. Skłodowskiej 2, 81-231 Gdynia
5) Stołówka GZ Siemirowice w m. Siemirowice - Siemirowice, 84-312 Cewice
6) Stołówka Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Specjalnych 84 – 223 Strzepcz. (doraźnie).
2. Szacunkowa ilość odpadów pokonsumpcyjnych określona została na podstawie przewidywanych średnich stanów żywionych i wynosi:
1) 5500 kg rocznie dla 18 WOG Wejherowo
2) 3200 kg rocznie dla JW 1832 Rozewie
3) 7500 kg rocznie dla JW 4651 Gdynia Babie Doły
4) 7000 kg rocznie dla JW 4653 Siemirowice
5) 4000 kg rocznie dla JW 3936 Gdynia Grabówek
6) 1200 kg rocznie dla Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Specjalnych Strzepcz.
3. Wykonawca w ramach zamówienia dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, zapewni właściwe warunki przechowywania, których przewożenie musi się odbywać w pojemnikach hermetycznych lub zakrytych, zabezpieczonych przed wyciekami.
4. Wykonawca będzie odbierać pojemniki z odpadami własnym transportem oraz zapewni niezbędną ilość czystych – wymiennych pojemników na zabezpieczenie przechowywania odpadów do następnego odbioru (użyczając je nieodpłatnie zamawiającemu). Pojemniki powinny być sprawne technicznie oraz wyposażone w szczelne hermetyczne zamknięcia, wykonane z materiałów umożliwiających mycie i dezynfekcję.
Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z odpadami pokonsumpcyjnymi lub produktami przetworzonymi muszą:
- być przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych;
- zostać wyczyszczone, wymyte zdezynfekowane po każdym użyciu;
- być czyste i suche przed użyciem.
Wykonawca zabezpieczy poprzez użyczenie dla stołówek wojskowych, w których zbierane i przechowywane będą odpady pokonsumpcyjne pojemniki o pojemności i w ilości niżej podanej:
- stołówka wojskowa mieszcząca się na terenie 18 WOG przy ul. Sobieskiego 277,
84-200 Wejherowo - 6 szt. pojemników o poj. min. 40 l. każdy;
- stołówka wojskowa mieszcząca się na terenie JW 1832 przy ul. Garnizonowej 1, 84- 120 Władysławowo - 6 szt. pojemników o poj. min. 40 l. każdy oraz 2 szt. pojemników o poj. min. 20 l. każdy;
- stołówka wojskowa mieszcząca się na terenie JW 4651 przy ul. Zielonej, 81- 117 Gdynia Babie Doły - 6 szt. pojemników o poj. min. 40 l. każdy;
- stołówka wojskowa mieszcząca się na terenie JW 4653 Siemirowice, 84-312 Cewice 8 szt. pojemników o poj. min. 40 l. każdy;
- stołówka wojskowa mieszcząca się na terenie JW 3936 przy ul. M.C Skłodowskiej 2, 81-231 Gdynia - 6 szt. pojemników o poj. min. 40 l. każdy;
- doraźnie stołówka wojskowa mieszcząca się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Specjalnych 84-223 Strzepcz - 4 szt. pojemników o poj. min. 40 l. każdy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU CHEM MIX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791029645
7.3.3) Ulica: Długa 6
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. CHEM MIX Ewa Beata Dziub
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. CHEM MIX Ewa Beata Dziub
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-05 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ, URZĄDZEŃ SPORTOWYCH ORAZ ODZIEŻY DO PRZETRWANIA W EKSTREMALNYM ŚRODOWISKU (SERE)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA WYSYPISKU, WYTWARZANYCH W PLACÓWKACH "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.
- Odbiór, transport i gospodarowanie odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji: CZYSTA GMINA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.