Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114749/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00172774/01 - Wynik z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Cześć I, Część II, Cześć III, Część IV, Część V)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BEŁCHATÓW REPREZENTOWANE PRZEZ PREZYDENTA MIASTA BEŁCHATOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001232830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 7335137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Cześć I, Część II, Cześć III, Część IV, Część V)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6886a3c6-a22f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024269/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w Rozdz.XIII i XIV SWZ.(…)2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwemplatformazakupowa.plpodadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow 3.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w zakresie:-przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;-przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;- przesyłania odpowiedzi na wezwanieZamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych;- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń wykonawcy;- przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego”Za datę przekazania(wpływu)oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego”po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie,komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: bzp@um.belchatow.pl.4.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,zmiany specyfikacji,zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”.Korespondencja,której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnegowykonawcy.6.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie określa niezbędne wymagania sprzętowo– aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min.2GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych-MS Windows 7,Mac Os x 10 4,Linux,lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna,inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GłównegoUrzęduMiar.7.Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone wRegulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce„Regulamin"oraz uznaje go za wiążący,b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnejpod linkiem https://drive.google.com/file/d 1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
9.Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz innych (...)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje w Rozdz.II SWZ.(…)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwanym dalej "RODO" informuję,że:1.Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V)-jest Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa jako Zamawiający,z siedzibą w Bełchatowie,ul.Kościuszki 1,97-400 Bełchatów.Kontakt z Administratorem jest możliwy drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej(e-mail)um@belchatow.pl,(ePUAP)naadres skrytki:/umbelchatow/UMlub/umbelchatow/SkrytkaESP oraz pisemnie-Urząd Miasta Bełchatowa,ul.Kościuszki 1,97-400 Bełchatów–tel.44/7335116.2.Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych,z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.Z Inspektorem Ochrony Danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:listownie na adres-UrządMiastaBełchatowa,ul.Kościuszki 1,97-400 Bełchatów,poprzez e-mail-iod@um.belchatow.pl,(ePUAP)na adres skrytki:/umbelchatow/
UM lub/umbelchatow/SkrytkaESP,telefonicznie-44/7335142.
3.Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa(Część I,Część II,Część III,Część IV,Część V)Nr postępowania:WIZ.271.3.2023.Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września2019r.-Pzp,ustawa z dnia14lipca1983r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4.Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą Pzp,gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.Zamawiający udostępnia dane osobowe,o których mowa w art.10RODO(dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych),w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w dzialeIXustawyPzp,do upływu terminu na ich wniesienie.Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art.18ust.5ustawy z dnia11września2019r.–Pzp.4.Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres5lat:od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.5.Państwa dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z ustawą Pzp,przez okres4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,w sposób gwarantujący jego nienaruszalność,a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6.Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe,ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.Wynika to stąd,że w zależności od przedmiotu zamówienia,zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.
7.W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych(art.15 RODO)-(w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie Administratora niewspółmiernie (...)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w SWZ zamieszczonej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 21362225,13 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, jest budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V).
Część I Budowa i przebudowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych wraz z ciągami jezdnymi, chodnikami, oświetleniem i odwodnieniem w rejonie targowiska miejskiego.
która obejmuje swym zakresem:
a) budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z odwodnieniem, budowę oświetlenia ulicznego, budowę kanalizacji deszczowej, rozbiórkę wiaty handlowej, rozbiórkę ogrodzenia, wycinkę drzew i krzewów, opracowanie stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego, wykonanie i trwałe zamontowanie na obiekcie tablicy informacyjnej;
b) przebudowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z budową odwodnienia, budowę oświetlenia ulicznego, budowę kanalizacji deszczowej, opracowanie stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego, wykonanie i trwałe zamontowanie na obiekcie tablicy informacyjnej;
Roboty zostaną wykonane na podstawie: dokumentacji projektowej, STWiORB i warunków technicznych. Dokumenty te stanowią integralną część umowy.
4.2.5.) Wartość części: 2174288,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium „Cena” C – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według wzoru:
C = (C min/ Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena” (C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
2) Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) – waga kryterium 40%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji i rękojmi podanej w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 36 miesięcy.
Zadeklarowanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 60 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Liczba punktów w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) zostanie obliczona według wzoru:
G = (Go* / Gn ) x 40
gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Go - długość okresu gwarancji i rękojmi badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych ofert [miesiące]
* - okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) wynosi 40 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R) obliczoną na podstawie wzoru:
R = C + G
gdzie:
R – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Budowa dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem w Bełchatowie:
- budowa ulic zlokalizowanych po stronie północnej ulicy Dębowej
w Bełchatowie (odcinek 3KDL, 5KDD, 4KDD i 3KDD) wraz
z odwodnieniem, oświetleniem i usunięciem kolizji,która obejmuje swym zakresem:
a) budowę odcinka ul. Dębowej wraz z odwodnieniem, chodnikami, zjazdami;
b) budowę ulicy Czeremchowej wraz z odwodnieniem, chodnikami, zjazdami;
c) budowę ulicy Leszczynowej wraz z odwodnieniem, chodnikami, zjazdami;
d) budowę odcinka ulicy bez nazwy 3 KDD (wg M.P.Z.P.) wraz z odwodnieniem, chodnikami, zjazdami;
e) budowę sieci kanalizacji deszczowej w: odcinku ul. Czeremchowej, ul. Leszczynowej i odcinku ulicy bez nazwy 3KDD (wg M.P.Z.P.);
f) budowę oświetlenia: ul. Dębowej, Leszczynowej i odcinka ulicy bez nazwy 3KDD (wg M.P.Z.P.);
g) przebudowę istniejącego chodnika i budowę brakujących fragmentów chodnika wzdłuż ul. Dębowej na odcinku od ul. Jarzębinowej do ul. Kalinowej;
h) rozbiórkę jednego z dwóch istniejących zjazdów do dz. 977 obręb 9, miasto Bełchatów od strony ul. Dębowej, fragmentu chodnika po str. północnej ul. Dębowej (na wys. ul. Jarzębinowej), fragmentu chodnika po str. południowej ul. Dębowej (na wys. dz. 1074/1 i 1074/2 obręb 9, miasto Bełchatów);
i) usunięcie kolizji elektrycznych z linią SN 15 kV i nN 0,4kV;
j) usunięcie kolizji elektroenergetycznych z linią 110kV;
k) wycinkę drzew kolidujących z robotami drogowymi zgodnie z przedmiarem;
l) wykonanie zieleńcy;
m) wykonanie 2 szt. tablic informacyjnych;
n) wykonanie Projektu oznakowania na czas trwania robót, uaktualnienie i wykonanie Projektu Stałej Organizacji Ruchu wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego.
- rozbudowa drogi gminnej Nr 101761E – ulicy Kasztanowej oraz budowa ulicy dojazdowej (bez nazwy) pomiędzy ulicą Kasztanową a ulicą Jesienną wraz z budową odwodnienia oraz odejść kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej w Bełchatowie,
która obejmuje swym zakresem:
a) rozbudowę drogi gminnej,
b) budowę chodników,
c) budowę zjazdów,
d) budowę odejść kanalizacji sanitarnej,
e) budowę odejść kanalizacji deszczowej,
f) budowę odwodnienia,
g) wycinkę drzew kolidujących z robotami drogowymi,
h) przesadzenie krzewów ozdobnych,
i) wykonanie 2 szt. tablic informacyjnych.
Roboty zostaną wykonane na podstawie: dokumentacji projektowej, STWiORB i warunków technicznych. Dokumenty te stanowią integralną część umowy.
4.2.5.) Wartość części: 6008651,58 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium „Cena” C – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według wzoru:
C = (C min/ Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena” (C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
2) Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) – waga kryterium 40%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji i rękojmi podanej w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 36 miesięcy.
Zadeklarowanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 60 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Liczba punktów w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) zostanie obliczona według wzoru:
G = (Go* / Gn ) x 40
gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Go - długość okresu gwarancji i rękojmi badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych ofert [miesiące]
* - okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) wynosi 40 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R) obliczoną na podstawie wzoru:
R = C + G
gdzie:
R – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Budowa dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem w Bełchatowie – rozbudowa drogi gminnej Nr G920E
która obejmuje swym zakresem:
a) rozbudowę drogi gminnej,
b) rozbiórki konstrukcji istniejącej nawierzchni drogowej oraz chodników,
c) budowę chodników,
d) przebudowę istniejącej zatoki postojowej,
e) przebudowę drogi gminnej,
f) przebudowę zjazdów,
g) budowę drogi publicznej z wyznaczonymi stanowiskami postojowymi,
h) rozbudowę odwodnienia,
i) rozbiórki, budowy i przebudowy sieci kanalizacji deszczowej,
j) rozbudowę sieci wodociągowej,
k) rozbiórki i budowy oświetlenia ulicznego,
l) wycinkę drzew kolidujących z robotami drogowymi,
m) wykonanie 2 szt. tablic informacyjnych.
Roboty zostaną wykonane na podstawie: dokumentacji projektowej, STWiORB i warunków technicznych. Dokumenty te stanowią integralną część umowy.
4.2.5.) Wartość części: 3156628,29 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium „Cena” C – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według wzoru:
C = (C min/ Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena” (C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
2) Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) – waga kryterium 40%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji i rękojmi podanej w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 36 miesięcy.
Zadeklarowanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 60 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Liczba punktów w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) zostanie obliczona według wzoru:
G = (Go* / Gn ) x 40
gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Go - długość okresu gwarancji i rękojmi badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych ofert [miesiące]
* - okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) wynosi 40 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R) obliczoną na podstawie wzoru:
R = C + G
gdzie:
R – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Modernizacja, polegająca na odtworzeniu nawierzchni jezdni i chodników wraz z wykonaniem nowego oznakowania pionowego i poziomego (grubowarstwowego), dostosowaniem przejść dla pieszych dla potrzeb osób niepełnosprawnych, oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego ulic:
- Staszica, na odcinku od skrzyżowania z ul. Czyżewskiego do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej/Goetla,
- Armii Krajowej na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką,
ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Goetla/Staszica,
- Goetla, na odcinku od skrzyżowania z ul. Staszica/Armii Krajowej
do planowanej obwodnicy wschodniej, w ciągu DW 484,
która obejmuje swym zakresem:
a) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej SMA 8 – dla ruchu KR3-KR4, oraz odtworzenie nawierzchni chodników ulic:
- Staszica, na odcinku od skrzyżowania z ul. Czyżewskiego do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej/Goetla,
- Armii Krajowej na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką, ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Goetla/Staszica,
- Goetla, na odcinku od skrzyżowania z ul. Staszica/Armii Krajowej do planowanej obwodnicy wschodniej, w ciągu DW 484,
Zakres prac związanych z robotami określonymi w punkcie a):
- frezowanie istniejącej nawierzchni z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
- oczyszczenie nawierzchni po frezowaniu, ułożenie warstw:
przeciwspękaniowej (siatka wzmacniająca do nawierzchni drogowych), wiążącej oraz ścieralnej poprzedzone skropieniem emulsją asfaltową;
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, kratek ściekowych, skrzynek ulicznych na zasuwach;
- wymiana włazów studzienek kanalizacyjnych;
- wymiana krawężników oraz obrzeży betonowych;
- montaż/demontaż/przełożenie nawierzchni z kostki betonowej;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
Roboty zostaną wykonane zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia-Warunkami Technicznymi i przedmiarami robót.
4.2.5.) Wartość części: 6104453,18 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium „Cena” C – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według wzoru:
C = (C min/ Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena” (C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
2) Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) – waga kryterium 40%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji i rękojmi podanej w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 36 miesięcy.
Zadeklarowanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 60 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Liczba punktów w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) zostanie obliczona według wzoru:
G = (Go* / Gn ) x 40
gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Go - długość okresu gwarancji i rękojmi badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych ofert [miesiące]
* - okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) wynosi 40 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R) obliczoną na podstawie wzoru:
R = C + G
gdzie:
R – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V Modernizacja, polegająca na odtworzeniu nawierzchni ciągów jezdnych, chodników i miejsc parkingowych na terenie osiedla Dolnośląskiego, osiedla Przytorze oraz osiedla Ludwików, wraz z wykonaniem nowego oznakowania pionowego i poziomego (grubowarstwowego), dostosowaniem przejść dla pieszych dla potrzeb osób niepełnosprawnych, oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego.
która obejmuje swym zakresem:
a) wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego – dla ruchu KR1-KR2, oraz odtworzenie nawierzchni chodników ulic:
Osiedle Dolnośląskie
- drogi nr 101927E (działka nr 68/2 obręb 12) + 101772E (działka nr 490 obręb 12) + skrzyżowanie z ul. E. Plater. (Zjazd z ul. Lipowej w kierunku bloku nr 133).
- droga nr 101912E (działka nr 541 obręb 12, od ul. Wojska Polskiego do bloku nr 22
- droga nr 101917E (działka nr 548 obręb 12, przy bloku 225)
- droga nr 101779E (działka nr 497 obręb 12, na wysokości bloku 137) – z dostosowaniem miejsc parkingowych do ruchu jednokierunkowego
- droga nr 101794E (działka nr 515 obręb 12, przy blokach nr 316, 317, 318)
- droga nr 101795E (działka nr 516 obręb 12, przy bloku nr 315)
Osiedle Przytorze
- ul. Hubala – droga nr 101545E (działka nr 384 obręb 16)
- ul. Norwida - droga nr 101619E (działka nr 385/24 obręb 16)
- ul. Słowackiego - droga nr 101667E (działka nr 401 obręb 16, na wysokości bloków 1-4)
Osiedle Ludwików
- ul. Braci Śniadeckich - droga nr 101747E + skrzyżowanie z ul. Sercańską
- ul. Ślusarskiego (droga nr 101746E), ul. Konopackiej (droga nr 101733E), ul. Wagnera (droga nr 101749E)
Zakres prac związanych z robotami określonymi w punkcie a):
- frezowanie istniejącej nawierzchni z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
- oczyszczenie nawierzchni po frezowaniu, ułożenie warstw:
wiążącej oraz ścieralnej poprzedzone skropieniem emulsją asfaltową (szczegółowe informacje na temat ilości i grubości warstw wynika z przedmiaru robót);
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, kratek ściekowych, skrzynek ulicznych na zasuwach;
- wymiana włazów studzienek kanalizacyjnych;
- wymiana krawężników oraz obrzeży betonowych;
- montaż/demontaż/przełożenie nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Roboty zostaną wykonane zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia-Warunkami Technicznymi i przedmiarami robót.
4.2.5.) Wartość części: 3918203,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium „Cena” C – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według wzoru:
C = (C min/ Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena” (C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
2) Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) – waga kryterium 40%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji i rękojmi podanej w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 36 miesięcy.
Zadeklarowanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę to 60 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Liczba punktów w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) zostanie obliczona według wzoru:
G = (Go* / Gn ) x 40
gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Go - długość okresu gwarancji i rękojmi badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych ofert [miesiące]
* - okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) wynosi 40 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R) obliczoną na podstawie wzoru:
R = C + G
gdzie:
R – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące:*zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku*uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku*sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca wykaże,że:posiada dokument potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min.:CzęśćI:2600000,00PLN;CzęśćII: 7300000,00PLN;CzęśćIII:3800000,00PLN;CzęśćIV: 4000000,00PLN;CzęśćV:-2000000,00PLN.2)zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek,jeżeli wykaże,że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,wykonał należycie co najmniej:CzęśćI:-1robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 1000000,00zł brutto,-1robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnych(sanitarnych lub deszczowych)o wartości nie mniejszej niż 200000,00zł brutto,-1robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 50000,00zł brutto,lub-min.1robotę budowlaną zawierającą ww.zakresy i wartości,oraz załączy dowody określające,że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.CzęśćII:-1robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 1000000,00zł brutto,-1robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 1000000,00zł brutto,-1robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub deszczowych) o wartości nie mniejszej niż 500000,00zł brutto,-1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 170000,00 zł brutto,lub- min.1robotę budowlaną zawierającą ww. zakresy i wartości,oraz załączy dowody określające,że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.CzęśćIII:-1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 1000000,00zł brutto,-1robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych(sanitarnych lub deszczowych)o wartości nie mniejszej niż 600000,00zł brutto,-1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 120000,00zł brutto,lub -min.1 robotę budowlaną zawierającą ww. zakresy i wartości,oraz załączy dowody określające,że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.CzęśćIV:-1robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nakładek bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 2500000,00zł brutto,-1robotę budowlaną polegającą na modernizacji lub remoncie nawierzchni dróg lub dróg rowerowych lub parkingów i chodników z kostki betonowej,o wartości nie mniejszej niż 500000,00zł brutto,lub-min.1robotę budowlaną zawierającą ww. zakresy i wartości,oraz załączy dowody określające,że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.CzęśćV:-1robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nakładek bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 2000000,00zł brutto,-1robotę budowlaną polegającą na modernizacji lub remoncie nawierzchni dróg lub dróg rowerowych lub parkingów i chodników z kostki betonowej,o wartości nie mniejszej niż 500000,00zł brutto,lub- min. 1robotę budowlaną zawierającą ww. zakresy i wartości,oraz załączy dowody określające,że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykaże,że dysponuje:CzęśćI:-Kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w odniesieniu do robót drogowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB.-Kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych w odniesieniu do sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń,lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB.-Kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w odniesieniu do sieci elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB.CzęśćII:-Kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w odniesieniu do robót drogowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB.-Kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych w odniesieniu do sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń,lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB.-Kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w odniesieniu do sieci elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB.Część III:-Kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w odniesieniu do robót drogowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB.-Kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych w odniesieniu do sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB.-Kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w odniesieniu do sieci elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB.CzęśćIV:-Kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w odniesieniu do robót drogowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB. dla CzęściV:-Kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w odniesieniu do robót drogowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej ISZ. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków Wykaz wymaganych narzędzi w zakresie Części IV i Części V znajduje się w Sekcji V pkt 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik do SWZ dla konkretnej części zamówienia;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy – zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z opisem warunku dla danej części zamówienia - Załącznik do SWZ dla konkretnej części zamówienia;
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – zgodnie z opisem warunku dla danej części zamówienia – Załącznik do SWZ dla części IV i części V zamówienia;
5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z opisem warunku dla danej części zamówienia - Załącznik do SWZ dla konkretnej części zamówienia;
6) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - zgodnie z opisem warunku dla danej części zamówienia - Załącznik do SWZ dla konkretnej części zamówienia;
7) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - zgodnie z opisem warunku dla danej części zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w rozdziale XVIII ust. 1 SWZ:W zakresie Części II zamówienia:
6) Dokument/y potwierdzający/e równoważność rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie dopuszczonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe lub certyfikaty lub inne dokumenty).
Wykonawca, który nie proponuje rozwiązań równoważnych zobowiązany jest złożyć w/w dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe np. karty katalogowe, certyfikaty, inne dokumenty) na potwierdzenie, iż wykona przedmiot zamówienia w w/w zakresie zgodnie z dokumentacją do postępowania – dla części II zamówienia.
Uwaga: przedmiotowe środki dowodowe będą podlegały uzupełnieniu lub wyjaśnieniu zgodnie z ustawą PZP.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
karty katalogowe, certyfikaty, inne dokumenty5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1)Wypełniony i podpisanyFormularz ofertowy-Załącznik doSWZ–dla konkretnej części zamówienia2)Oświadczenie wykonawcy składane na podst.art.125ust.1PZP,dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania-Załącznik do SWZ-dla konkretnej części zamówienia;3)Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art.125ust.5PZP-Załącznik do SWZ-dla konkretnej części zamówienia-jeżeli dotyczy4)Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117ust.4ustawyPzp-wg wzoru określonego wZałączniku doSWZ-dla konkretnej części zamówienia-jeżeli dotyczy5)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia(podstawa prawna art.118ust.3PZP)zgodnie z Załącznikiem doSWZ;lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,że wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów-dla konkretnej części zamówienia-jeżeli dotyczy;W CzęściIIzamówienia:6)Dokument/y potwierdzający/e równoważność rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie dopuszczonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia(np.karty katalogowe lub certyfikaty lub inne dokumenty).Wykonawca,który nie proponuje rozwiązań równoważnych zobowiązany jest złożyć w/w dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe np.karty katalogowe,certyfikaty,inne dokumenty) na potwierdzenie,iż wykona przedmiot zamówienia w w/w zakresie zgodnie z dokumentacją do postępowania-dla częściIIzamówienia.Uwaga:przedmiotowe środki dowodowe będą podlegały uzupełnieniu lub wyjaśnieniu zgodnie z ustawą PZP.7)Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:a)dokumenty,z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy,w szczególności odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.W przypadku,gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww.dokumentów,należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres,b)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.Warunki udziału w postępowaniu4)zdolności technicznej lub zawodowej:a)rozkładarką mas bitumicznych o szerokości min.7,5m-min.1szt.;b)zamiatarką-min.1szt.;c)szczotką mechaniczną-min.1szt.;d)samochodem specjalistycznym do przewozu emulsji-min.1szt.;e)frezarką do nawierzchni bitumicznych i betonowych-min.1szt.;f)piłami spalinowymi do cięcia nawierzchni bitumicznych-min.2szt.;g)samochodami ciężarowymi–samowyładowczym o ładowności min.10ton-min.3szt.;h)koparko–ładowarkami o pojemności łyżki min.0,4m³–min.2szt.;i)samochodami do przewozu mas asfaltobetonowych typu„termos”–min.3szt.;j)skrapiarką-min.1szt.;k)walcami samojezdnymi(typ ciężki)–min.2szt.;l)walcem samojezdnym(typ lekki)–min.1szt.;m)ubijakami spalinowymi min.2szt.;n)zagęszczarką o wadze min 90kg min.1szt.;o)zagęszczarką o wadze min 250kg–min.1szt.CzęśćVa)rozkładarką mas bitumicznych szer.min.4.0m–min.1szt.b)zamiatarką min.1szt.c)szczotką mechaniczną–min.1szt.d)samochodem specjalistycznym do przewozu emulsji–min.1szt.e)frezarką do nawierzchni bitumicznych i betonowych–min.1szt.f)piłami spalinowymi do cięcia nawierzchni bitumicznych–min.2szt.g)samochodami ciężarowymi-samowyładowczymi o ładowności min.10t–min.3szt.h)koparko–ładowarkami o pojemności łyżki min.0,4m³– min.2szt.i)samochodami do przewozu mas asfaltobetonowych typu „termos”–min.3szt.j)skrapiarką–min.1szt.k)walcami samojezdnymi(typ ciężki)–min.2szt.l)walcem samojezdnym(typ lekki)min.1szt.ł)ubijakami spalinowymi–min.2szt.m)zagęszczarką o wadze min.90kg-min.1szt.n)zagęszczarką o wadze min.250kg–min.1szt.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium oddzielniedla każdej części zamówienia w wysokości:
dla Części I: 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100);
dla Części II: 60 000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100)
dla Części III: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)
dla Części IV: 60 000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100)
dla części V: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)
w sposób i w terminie określonym w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow oraz zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy - Załącznik do SWZ dla konkretnej części zamówienia.Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projekcie umowy - Załącznik do SWZ dla konkretnej części zamówienia.
Przypadki dopuszczenia zmian treści umowy przez strony zostały określone w § 4, § 5 i § 6 projektu umowy dla poszczególnych części zamówienia.
1. Gwarancja i rękojmia:
- wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy: min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego;
- wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy: min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-02 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/belchatow w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy –Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości i formie określonej w Rozdziale XXII SWZ.
4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wypełnionych uproszczonych kosztorysów ofertowych, które nie będą podlegały ocenie wraz z zestawieniem Robocizny, Materiałów i Sprzętu.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia oświadczenia, że osoby wykonujące roboty brukarskie zatrudnione są na podstawie umowy o pracę.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia uprawnień kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zapisy dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów, informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sposób obliczania ceny, opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag i sposobu oceny ofert, informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia, pouczenie o środkach ochrony prawnej zgodnie z zapisami SWZ zamieszczonej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
Wykaz dokumentów na potwierdzenie podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału - zgodnie z zapisami SWZ zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
Zapisy dla podmiotów zagranicznych w tym zakresie również są szczegółowo opisane w SWZ oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku
do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamówienie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W 2025 R.
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Bełchatowie w 2025 roku.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.