Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00048073/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków do produkcji soli - część I - antyspieniacz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa środków do produkcji soli - część I - antyspieniacz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c9674e-84ce-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/EZM/12
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na zasadach określonych w umowie, preparatu antyspieniającego AF-30 lub ROMIS S-24 lub NALCO 131 S lub równoważnego , niezbędnego w procesie utylizacji wód zasolonych, w maksymalnej ilości 3000 kg. W przypadku zaoferowania preparatu antyspieniającego według rozwiązań równoważnych opisywanym przez Zamawiającego, w ofercie należy opisać oferowane rozwiązanie, wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w punkcie 1.2 oraz załączyć dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań.
1.2. Preparat antyspieniający winien posiadać następujące właściwości:
1) rozpuszczalność w wodzie – tworzy zawiesiny (emulsje),
2) działanie przeciwpieniące – minimum 80%,
3) odczyn zbliżony do obojętnego lub obojętny,
4) może być stosowany bezpiecznie w produkcji spożywczej,
5) nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny,
6) zużycie antyspieniacza nie większe niż 0,025 kg preparatu na 1 m³ wód zasolonych o średnim nasyceniu NaCl 125 g/l,
7) okres przydatności antyspieniacza do użytku nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty produkcji oraz nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy preparatu do Zamawiającego,
8) będzie skuteczny w swoim działaniu i nie będzie powodował zaburzenia procesu zatężania i krystalizacji NaCl.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie trwania umowy, partiami (maksymalnie w 10 partiach).
2.2. Ilość przedmiotu zamówienia, jaka będzie sprzedana i dostarczona w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.
2.5. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.6. Przedmiot zamówienia winien być dostarczany w hobokach plastikowych, o pojemności 20 kg lub 25 kg.
2.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.8. Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.9. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
2.10. Wraz z jednostkowymi dostawami przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć:
a) świadectwo jakości, zawierające informacje dotyczące warunków przechowywania oraz okresu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, która nie może być krótsza niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia danej partii przedmiotu zamówienia,
b) dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub faktura VAT,
c) datę produkcji przedmiotu zamówienia znajdującą się na etykietach opakowań.
2.11. Wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć:
a) dokument stwierdzający, iż przedmiot umowy może być stosowany bezpiecznie w produkcji spożywczej oraz nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny,
b) kartę charakterystyki preparatu zarejestrowanego zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 (z późniejszymi zmianami) dla której został nadany nr REACH lub dokument z którego wynika, że przedmiot umowy jest zwolniony z obowiązku rejestracji REACH. W przypadku zaistnienia zmian w karcie charakterystyki, Wykonawca winien dostarczyć nową kartę charakterystyki wraz z najbliższą dostawą przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHEM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971659272
7.3.3) Ulica: Wesoła 8
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Wrocławski, Łany
7.3.5) Kod pocztowy: 55-002
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawy materiałów budowlanych - część 2 - dostawy zapraw betonowych, cementowych"
- "Dostawa i wdrożenie nowego urządzenia Next Generation Firewalls wraz z migracją danych w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2027K Wieliczka -Myślenice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1953K do granicy powiatu w miejscowościach Gorzków i Byszyce Gmina Wieliczka, Powiat Wielicki"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu".
- Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce, na cele regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg powiatowych oraz podział działek
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Jednorazowa dostawa proszku dwutlenku cyrkonu stabilizowanego 3% molowymi tlenku itru
- "Zakup i montaż zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości.
- Sukcesywna dostawa podstawowych związków chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu".
- 921231 EURO.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.