eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardOpracowanie planu ogólnego dla Gminy Bia³ogard



Og³oszenie z dnia 2025-02-06

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Bia³ogard

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BIA£OGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileñska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 947477700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina-bialogard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Bia³ogard

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-68381100-4f24-4e14-acf8-24e00c70c3e0

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00092604

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00026390/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Bia³ogard

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1058839

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (sk³adanie o¶wiadczeñ, dokumentów, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji) odbywa siê elektronicznie.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1058839

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bia³ogard, ul. Wileñska 8, 78-200 Bia³ogard, administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gmina-bialogard.pl
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZPPiR.271.02.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest opracowanie projektu planu ogólnego gminy Bia³ogard, przyjêtego do opracowania uchwa³± Rady Gminy Bia³ogard Nr VII/42/2024 z dnia 30 wrze¶nia 2024 r.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy urbanistycznej i obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym w szczególno¶ci z:
a) ustaw± z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm. ) zwanej dalej „ustawy u.p.z.p.”,
b) ustaw± z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688),
c) rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
d) rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczenia obszaru uzupe³nienia zabudowy w planie ogólnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 729),
e) rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 pa¼dziernika 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w
zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916),
f) rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 24 pa¼dziernika 2023 r. zmieniaj±ce rozporz±dzenie w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2409),
g) ustaw± z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2021 r., poz. 214),
h) ustaw± z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnieniu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.),
UWAGA: zamawiaj±cy w tre¶ci SWZ wskazuje przepisy aktualne na dzieñ publikacji SWZ, jednak¿e wykonawca zobowi±zany jest na bie¿±co analizowaæ zmiany prawa dotycz±ce zamówienia, tak aby zlecony plan ogólny by³ zgodny z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa na dzieñ jego uchwalenia
i) z uwzglêdnieniem uwag zg³aszanych przez Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa s±dowego dotycz±cego zagospodarowania przestrzennego,
j) innymi przepisami wynikaj±cymi z odpowiednich aktów prawnych, maj±cych odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotycz±cymi ochrony ¶rodowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i le¶nych, dróg.
3. W ramach umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do sporz±dzenia planu zgodnie z przepisami ustawy u.p.z.p., a w szczególno¶ci z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13h,13i, 13j, 13k, 13m, które wesz³y w ¿ycie w dniu 24 wrze¶nia 2023 r. a tak¿e przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym:
a) sporz±dzenia ustaleñ wyj¶ciowych, skomplementowania materia³ów przedplanistycznych, lustracji terenu, zebrania danych istniej±cych uwarunkowañ i zabudowy oraz stanu w³adania nieruchomo¶ciami, obejmuj±cych tak¿e obowi±zuj±ce akty planowania przestrzennego, wnioski o sporz±dzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniej±ce uwarunkowania (w tym ¶rodowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.);
b) wykonania inwentaryzacji terenu objêtego planem, przestawiaj±cej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowi±cej zasób materia³ów wyj¶ciowych i analiz, opracowanej w zestawieniu z danymi pozyskanymi z Pañstwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego;
c) Sporz±dzenie wzorów og³oszeñ i zawiadomieñ o przyst±pieniu do sporz±dzenia planu ogólnego Gminy Bia³ogard wraz z wykazem instytucji z adresami ; w formie umo¿liwiaj±cej wysy³anie;
d) przed³o¿enie propozycji rozpatrzenia wniosków do planu ogólnego;
e) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy u.p.z.p.
(na ró¿nych etapach opracowania planu);
f) sporz±dzenie opracowania ekofizjograficznego, zgodnie obowi±zuj±cymi przepisami, w tym w szczególno¶ci zgodnie z art. 72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz. U. z 2024 poz. 54 ze zm.);
g) sporz±dzenie niezbêdnych analiz, prognoz i bilansów przewidzianych w ustawie u.p.z.p.; w tym sporz±dzenie bilansu terenów oraz zapotrzebowania na zabudowê; analizê istniej±cego sposobu zagospodarowania i u¿ytkowania terenów oraz wska¼ników dla zabudowy istniej±cej; analizê zasadno¶ci wyznaczania w planie ogólnym obszarów uzupe³niania zabudowy oraz ich wariantów;
h) sporz±dzenie projektu planu ogólnego gminy zgodnie z uchwa³± o przyst±pieniu do planu ogólnego gminy w zakresie niezbêdnym do zachowania zgodno¶ci z przepisami prawa, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy u.p.z.p.;
i) przeprowadzenia strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko, w tym sporz±dzenia prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko;
j) wyst±pienie i uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie planu ogólnego gminy od gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, w tym prezentacje projektu planu ogólnego gminy na posiedzeniu komisji, jak równie¿ na innych posiedzeniach dotycz±cych planu ogólnego gminy tj. komisjach i sesjach Rady Gminy;
k) przygotowanie wzorów pism o wyst±pienie i uzyskanie niezbêdnych uzgodnieñ i opinii przewidzianych w obowi±zuj±cych przepisach prawa; wraz z wykazem instytucji z adresami; w formie umo¿liwiaj±cej wysy³anie do opiniowania i uzgadniania;
l) analizowanie oraz przedk³adanie Wójtowi Gminy Bia³ogard propozycji rozpatrzenia i ewentualnego uwzglêdnienia na ka¿dym etapie opinii i uzgodnieñ oraz uwag zg³aszanych do projektu - Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ostatecznej decyzji dotycz±cej sposobu rozpatrzenia,
m) przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiaj±cym) zwi±zanych z rozwi±zaniami przyjêtymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji spo³ecznych o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy u.p.z.p., w tym sk³adania wyja¶nieñ osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych), udzia³u fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dy¿urach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów,
n) przygotowanie projektu uchwa³y o uchwaleniu planu ogólnego gminy wraz z za³±cznikami i uzasadnieniem, celem przed³o¿enia Radzie Gminy do uchwalenia stosownie do ustawy u.p.z.p.;
o) sporz±dzenie „podsumowania" oraz „uzasadnienia", o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko;
p) plan ogólny musi zostaæ przekazany Radzie Gminy zgodnie z obowi±zuj±cym stanem prawnym na dzieñ uchwalenia;
q) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawid³owe sporz±dzenie i skompletowanie dokumentacji planistycznej zgodnie z ustaw± u.p.z.p., do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodno¶ci z prawem i og³oszeniu uchwa³y w wojewódzkim dzienniku urzêdowym;
r) wprowadzenie do uchwa³y zatwierdzaj±cej plan, zmian wynikaj±cych z rozstrzygniêæ nadzorczych wojewody, ustosunkowania siê do tych rozstrzygniêæ (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodê);
s) ustosunkowanie siê do skarg wniesionych do Wojewódzkiego S±du Administracyjnego i Naczelnego S±du Administracyjnego;
t) wykonanie innych czynno¶ci nie wymienionych, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia planu ogólnego gminy wraz z niezbêdn± dokumentacj± zgodnie z przepisami prawa.
u) przy opracowywaniu planu ogólnego Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± wy³onionym do sporz±dzenia Strategii Rozwoju Gminy Bia³ogard, w przypadku jego wy³onienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 9. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wynikaj±c± z sumy kryteriów P=C+D , gdzie P – ³±czna ilo¶æ przyznanych punktów, C – punkty przyznane za kryterium cena, D – do¶wiadczenie Wykonawcy – wykonanie us³ugi dokumentu planistycznego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie ³±cznie:
- co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na sporz±dzeniu dokumentu planistycznego na poziomie gminnym;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej:
- jedn± osob± do sporz±dzania projektów planów ogólnych tj. osob± spe³niaj±c± wymogi okre¶lone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
3. Spe³nienie warunków opisanych powy¿ej bêdzie oceniane na podstawie O¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (zgodnie Za³±cznikiem nr 2 do SWZ) oraz uzupe³nionych na wezwanie dokumentów :
a) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ i zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 1 lit a SWZ;
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – o tre¶ci zgodnej z za³±czonym wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ i zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 1 lit. b SWZ,

Uwaga! Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej, dotyczy us³ug ,w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 i nr 3 (je¿eli dotyczy) do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 2 SWZ, Wykonawca z³o¿y:
a. Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (zgodnie Za³±cznikiem nr 6 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
b. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 7)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w zakresie sk³ada Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – spe³nienie warunku wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±cznego spe³nienia warunku przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zosta³y szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza” dostêpnego na stronie https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1058839 konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Aby zakoñczyæ proces sk³adania ofert nale¿y klikn±æ przycisk „Z³ó¿ ofertê”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.