Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104275/01 - Wynik z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji
do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierzowska 31 A
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256400807
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srsiedlce@siedlce.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.sr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji
do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f3cf1bb-a904-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061969/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliwa gazowego do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31 A
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: System do porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, oraz składania ofert, oświadczeń i dokumentów dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl
Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: tomasz.rycerz@siedlce.sr.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.
Informacje na temat kodowania i czasu przekazania i odbioru danych:
- Oferta złożona przez Wykonawcę w Systemie , nie jest widoczna dla Zamawiającego, ponieważ widnieje w Systemie jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
- Oznaczenie czasu przekazania i odbioru danych przez System stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się na potwierdzeniu złożenia oferty.
Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO zawiera rozdział 21 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zam. Publ. 3 / 2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31 A w okresie od dnia 01 maja 2022 r. do dnia 30 kwietnia 2023 r.
Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego będzie realizowana na podstawie umowy kompleksowej zawierającej postanowienia dotyczące sprzedaży i dystrybucji gazu ziemnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest: Cena oferty brutto — 100% (100 pkt). Zamawiający wybierze najtańszą spośród ofert nieodrzuconych.
Gdzie KI: Cena oferty brutto— znaczenie — waga: 100%
Kl= Cmin : Cbad x 100 (waga)
Gdzie :
Kl- liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium.
Cmin najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.
Cbad- cena zaoferowana w ofercie badanej.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
• Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada:
a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
• Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
• Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę – zgodnie ze wzorem załącznika. nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedawcy) gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
2) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści Specyfikacji tj.:1) Formularz ofertowy - według wzoru załącznika Nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie nie podleganiu wykluczeniu -według wzoru załącznika Nr 2A do SWZ
3) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -według wzoru załącznika Nr 2B do SWZ
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w szczególności do złożenia oferty wraz z załącznikami lub do złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) Oświadczenie o podpisanej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania gazu ziemnego – przedmiotowy środek dowodowy składany w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej - według wzoru załącznika Nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Składając ofertę wspólną Wykonawcy składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika (określonego w pełnomocnictwie (lidera). Wypełniając Formularz ofertowy oraz inne dokumenty dotyczące Wykonawcy, w miejscu „Nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjantów, wspólników).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają zgodnie z wzorem formularza ofertowego - oświadczanie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika jakie usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zapisów umowy w formie aneksu do umowy w przypadku:a) zmian nazwy jednostki, zmian adresu jednostki,
b) zmian technicznych dotyczących np. numeru układu pomiarowego (Gazomierza), zmian dotyczących zmniejszenia zapotrzebowania mocy jako zmiany wynikającej ze zmniejszenia zapotrzebowania;
c) zmian dotyczących zmniejszenia / zwiększenia zapotrzebowania mocy jako zmiany wynikającej ze zmiany zapotrzebowania maksymalnie o jeden przedział zgodnie z taryfą operatora.
d) zmian dotyczących zwiększenia zapotrzebowania nie więcej niż 10 % maksymalnej wartości umowy brutto, jako zmiany wynikającej ze zwiększenia zapotrzebowania;
e) zmiany organów, uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter informacyjny np. numer konta bankowego;
f) zmiany maksymalnej wartości umowy brutto, w przypadku zmiany ceny za usługę dystrybucji w przypadku wprowadzenia do stosowania nowych Taryf Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zatwierdzonych Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
g) zmiany maksymalnej wartości umowy brutto, w przypadku zmiany ceny sprzedaży gazu ziemnego w przypadku zmian stawki podatku VAT oraz akcyzy w zakresie przedmiotowej umowy,
h) zmiany maksymalnej wartości umowy brutto, w przypadku zmiany wysokości opłaty stałej oraz zmiennej w trakcie umowy wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa URE nowej Taryf Operatora bez względu czy zmiana jest korzystna.
i) zmiany maksymalnej wartości umowy brutto nie więcej niż 10 % maksymalnej wartości umowy brutto, w przypadku zmiany zaistnienie okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
j) zmiana opisu przedmiotu zamówienia lub umowy w przypadku zmiany przepisów prawa energetycznego lub innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w zakresie sprzedaży, obrocie dystrybucji paliwa gazowego mających zastosowanie do umowy lub mających wpływ na świadczenia Wykonawcy w tym w zakresie certyfikatów efektywności energetycznej.
Zmiana umowy wymaga zgłoszenia strony wnioskującej o zmianę pisemnie w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmiany. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej lub formy elektronicznej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Systemu dostępnego na stronie internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-29 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Rozbudowa systemów bezpieczeństwa - CCTV, SWiN, KD
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Szczucin i innych jednostek
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY GMINY KIETRZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego typ E(GZ-50) dla obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Rytwiany
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.