Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053963/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092644 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wronki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3144a324-b3bb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003491/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053963/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1985380,9 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa drogi w m. Kłodzisko. Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na długości 277,00 mb, w tym:- roboty ziemne
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=5,0MPa
- wykonanie podbudowy z chudego betonu Rm=6-9MPa
- krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm
- ława z betonu pod krawężniki
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: projekcie wykonawczym, STWiORB i przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 235134,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w m. Marianowo etap II.Zakres robót do wykonania obejmuje ułożenie nakładki asfaltowej gr. 5 cm na długości 800,00 mb, w tym:
- roboty rozbiórkowe
- wykop rowów koparkami odtworzenie rowu
- mechaniczne ścinanie pobocza
- plantowanie skarp i dna rowu
- frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm
- frezowanie profilujące nawierzchni asfaltowej gr. 2-4 cm
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem
- nawierzchnia z BA warstwa wiążąca/wyrównawcza AC16W
- nawierzchnia z BA warstwa ścieralna AC11S
- koryta pod konstrukcje nawierzchni
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
- podbudowa mieszanka kruszywa związana cementem C3/4
- podbudowa z kruszywa łamanego
- podbudowa z betonu asfaltowego AC16P
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm
- przepusty pod zjazdami ława żwirowa
- przepust z rur fi 40
- wylot prefabrykowany przepustu fi 40
- krawężniki betonowe najazdowe 15x22
- ława betonowa pod krawężniki
- obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej
- ława betonowa pod obrzeża
- humusowanie z obsianiem humusu
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: projekcie budowlano - wykonawczym, STWiORB i kosztorysie ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 941897,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przebudowy drogi gminnej Lubowo – Karolewo etap II.Zakres robót do wykonania obejmuje ułożeniu nakładki asfaltowej gr. 5 cm na odcinku o długości 950,00 mb, w tym:
- roboty rozbiórkowe
- wykop rowów koparkami odtworzenie rowu
- mechaniczne ścinanie pobocza
- plantowanie skarp i dna rowu
- frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm
- frezowanie profilujące nawierzchni asfaltowej gr. 2-4 cm
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem
- nawierzchnia z BA warstwa wiążąca/wyrównawcza AC16W
- nawierzchnia z BA warstwa ścieralna AC11S
- koryta pod konstrukcje nawierzchni
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
- podbudowa mieszanka kruszywa związana cementem C3/4
- podbudowa z kruszywa łamanego
- podbudowa z betonu asfaltowego AC16P
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm
- krawężniki betonowe najazdowe 15x22
- ława betonowa pod krawężniki
- obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej
- ława betonowa pod obrzeża
- humusowanie z obsianiem humusu
- oznakowanie pionowe
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: projekcie budowlano - wykonawczym, STWiORB, projekcie stałej organizacji ruchu i kosztorysie ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 734958,43 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie utwardzenia terenu przy ul. Mickiewicza wraz z remontem zjazdu.Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki brukowej eko i remont zjazdu.
1) Utwardzenie terenu:
- roboty rozbiórkowe
- mechaniczne wykonanie koryta
- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- warstwa odsączająca w korycie
- podbudowa z mieszanki kruszywa stabilizowanego cementem
- obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cementowo – piaskowej
- ława betonowa pod obrzeża i krawężniki
- nawierzchnia z ekokostki betonowej
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej g. 8 cm
- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża – pobocza
2) Zjazd:
- roboty rozbiórkowe
- koryto pod zjazd
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem C3/4
- warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm grafitowa
- obrzeża betonowe 30x8
- ława betonowa pod obrzeża
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: dokumentacji i dwóch kosztorysach ofertowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 73390,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167600,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231999,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167600,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Czarnkowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630006255
7.3.3) Ulica: Wodna 5B
7.3.4) Miejscowość: Śmieszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W CZARNKOWIE Z/S W ŚMIESZKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W CZARNKOWIE Z/S W ŚMIESZKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167600,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840067,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840067,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840067,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838791
7.3.3) Ulica: Feliksa Nowowiejskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840067,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688620,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688620,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688620,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838791
7.3.3) Ulica: Feliksa Nowowiejskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688620,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61900,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68272,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61900,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Bilewski „MAT-BUD”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631464617
7.3.3) Ulica: Nowowiejska 55A
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61900,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
- dostawa paliwa gazowego w latach 2025 i 2026
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 2 Wronczusie we Wronkach od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.