eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WronkiBudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092644 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wronki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3144a324-b3bb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003491/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1985380,9 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi w m. Kłodzisko. Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na długości 277,00 mb, w tym:
- roboty ziemne
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=5,0MPa
- wykonanie podbudowy z chudego betonu Rm=6-9MPa
- krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm
- ława z betonu pod krawężniki
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: projekcie wykonawczym, STWiORB i przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 235134,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przebudowy drogi gminnej w m. Marianowo etap II.
Zakres robót do wykonania obejmuje ułożenie nakładki asfaltowej gr. 5 cm na długości 800,00 mb, w tym:
- roboty rozbiórkowe
- wykop rowów koparkami odtworzenie rowu
- mechaniczne ścinanie pobocza
- plantowanie skarp i dna rowu
- frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm
- frezowanie profilujące nawierzchni asfaltowej gr. 2-4 cm
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem
- nawierzchnia z BA warstwa wiążąca/wyrównawcza AC16W
- nawierzchnia z BA warstwa ścieralna AC11S
- koryta pod konstrukcje nawierzchni
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
- podbudowa mieszanka kruszywa związana cementem C3/4
- podbudowa z kruszywa łamanego
- podbudowa z betonu asfaltowego AC16P
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm
- przepusty pod zjazdami ława żwirowa
- przepust z rur fi 40
- wylot prefabrykowany przepustu fi 40
- krawężniki betonowe najazdowe 15x22
- ława betonowa pod krawężniki
- obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej
- ława betonowa pod obrzeża
- humusowanie z obsianiem humusu
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: projekcie budowlano - wykonawczym, STWiORB i kosztorysie ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 941897,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przebudowy drogi gminnej Lubowo – Karolewo etap II.
Zakres robót do wykonania obejmuje ułożeniu nakładki asfaltowej gr. 5 cm na odcinku o długości 950,00 mb, w tym:
- roboty rozbiórkowe
- wykop rowów koparkami odtworzenie rowu
- mechaniczne ścinanie pobocza
- plantowanie skarp i dna rowu
- frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm
- frezowanie profilujące nawierzchni asfaltowej gr. 2-4 cm
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem
- nawierzchnia z BA warstwa wiążąca/wyrównawcza AC16W
- nawierzchnia z BA warstwa ścieralna AC11S
- koryta pod konstrukcje nawierzchni
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
- podbudowa mieszanka kruszywa związana cementem C3/4
- podbudowa z kruszywa łamanego
- podbudowa z betonu asfaltowego AC16P
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm
- krawężniki betonowe najazdowe 15x22
- ława betonowa pod krawężniki
- obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej
- ława betonowa pod obrzeża
- humusowanie z obsianiem humusu
- oznakowanie pionowe
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: projekcie budowlano - wykonawczym, STWiORB, projekcie stałej organizacji ruchu i kosztorysie ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 734958,43 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie utwardzenia terenu przy ul. Mickiewicza wraz z remontem zjazdu.
Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki brukowej eko i remont zjazdu.
1) Utwardzenie terenu:
- roboty rozbiórkowe
- mechaniczne wykonanie koryta
- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- warstwa odsączająca w korycie
- podbudowa z mieszanki kruszywa stabilizowanego cementem
- obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cementowo – piaskowej
- ława betonowa pod obrzeża i krawężniki
- nawierzchnia z ekokostki betonowej
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej g. 8 cm
- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża – pobocza
2) Zjazd:
- roboty rozbiórkowe
- koryto pod zjazd
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem C3/4
- warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm grafitowa
- obrzeża betonowe 30x8
- ława betonowa pod obrzeża
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: dokumentacji i dwóch kosztorysach ofertowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 73390,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167600,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231999,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167600,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Czarnkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630006255

7.3.3) Ulica: Wodna 5B

7.3.4) Miejscowość: Śmieszkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167600,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840067,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840067,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840067,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838791

7.3.3) Ulica: Feliksa Nowowiejskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840067,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688620,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688620,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688620,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838791

7.3.3) Ulica: Feliksa Nowowiejskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688620,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61900,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68272,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61900,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Bilewski „MAT-BUD”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631464617

7.3.3) Ulica: Nowowiejska 55A

7.3.4) Miejscowość: Wronki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61900,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.