Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057652/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00065617/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00067515/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego
w latach 2022 ÷ 2024: Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 ;
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Korczaka 6a
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 175837521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna samorządu powiatowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiegow latach 2022 ÷ 2024: Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 ;
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33956d9-8d92-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043576/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057652/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.261.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 922217,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Poszczególne etapy sprzątania dróg, chodników i ścieżek rowerowych należy zrealizować:• jednokrotne sprzątanie bieżące jednostronnie jezdni dróg oraz chodników i ścieżek rowerowych – w ciągu od 7 do 12 kolejnych dni, z wyłączeniem niedziel i świąt, rozpoczynając od dnia określonego przez Inspektora Nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego. Szczegółowe terminy rozpoczęcia poszczególnych etapów sprzątania, będzie określał Inspektor Nadzoru wyznaczony przez Zamawiającego z minimum trzydniowym wyprzedzeniem, Wykonawcy, tj. ustanowionemu przez niego Kierownikowi Wykonywania Usług, w protokole przekazania
• sprzątanie dróg, będące przedmiotem niniejszej umowy, będzie realizowane przy założeniu maksymalnie ośmiokrotnego sprzątania w ciągu roku, jednak krotność świadczenia usług będzie uzależniona od potrzeb występujących na drogach.. Za wykonanie sprzątania i jego jakość odpowiada Wykonawca. Każdorazowo sprzątnięta powinna być jednostronnie jezdnia ulicy przy krawężnikach i zatokach autobusowych, na szerokości 1,5 ÷ 2,0 m od krawężnika wraz z krawężnikiem i opaską bezpieczeństwa (na tych ulicach, gdzie opaski występują).
• sprzątanie chodników i ścieżek rowerowych, będące przedmiotem zamówienia, będzie realizowane przy założeniu maksymalnie dwukrotnego sprzątania w ciągu roku. Każdorazowo sprzątnięta powinna być cała szerokość chodników i ścieżek rowerowych.
Piasek oraz wszystkie nieczystości zebrane w trakcie sprzątania powinny być wywiezione w miejsca ustalone przez Wykonawcę.
Sprzątanie powinno odbywać się we wszystkie dni tygodnia, z wyłączeniem niedziel i świąt, w godzinach 7.00 ÷ 21.00;
Każdorazowo Zamawiający może przekazywać tylko część dróg przewidzianych do sprzątania; niektóre drogi mogą być sprzątane z większą częstotliwością; Szczegółowy zakres sprzątania dróg objętych poszczególnymi zadaniami określa Rozdz. III – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Podział dróg na zadania: zadanie nr 1 – załącznik nr 2 pkt. 5 załączniki nr 2.1 i nr 2.2 oraz Rozdz. III – Kosztorys ofertowy załącznik nr 1.1 Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 2 Rozdziału III;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 579611,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje sprzątanie jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w latach 2022 ÷ 2024 r.Zadanie nr 2 – Poszczególne etapy sprzątania dróg, należy zrealizować;
• jednokrotne sprzątanie bieżące jednostronnie jezdni dróg – w ciągu od 20 do 25 kolejnych dni, z wyłączeniem niedziel i świąt, rozpoczynając od dnia określonego przez Inspektora Nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego
• sprzątanie dróg, będące przedmiotem niniejszej umowy, będzie realizowane przy założeniu maksymalnie dwukrotnego sprzątania w ciągu roku Każdorazowo sprzątnięta powinna być jednostronnie jezdnia ulicy przy krawężnikach, zatokach autobusowych i na mostach, na szerokości 1,5 ÷ 2,0 m od krawężnika wraz z krawężnikiem i chodnikiem na szerokości 0,5 m.
Piasek oraz wszystkie nieczystości zebrane w trakcie sprzątania powinny być wywiezione w miejsca ustalone przez Wykonawcę.
Sprzątanie jezdni powinno odbywać się we wszystkie dni tygodnia, z wyłączeniem niedziel i świąt, w godzinach 7.00 ÷ 21.00.
Każdorazowo Zamawiający może przekazywać tylko część dróg przewidzianych do sprzątania; niektóre drogi mogą być sprzątane z większą częstotliwością
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 342605,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625980,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997034,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625980,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8171396575
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 44
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625980,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370013,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399723,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370013,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVR SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Krakowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5252514215
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Dietla 93/4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-031
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370013,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
adres: ul. Wolności 44, 39-300 Mielec - wykonawca jest dużym przedsiębiorstwem.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej.
- 10.2025 Sprzedaż i dostawa elektrod i kaniul do generatora impulsów elektrycznych typ LG1 nr kat 2610000 oraz jednorazowego ureterorenoskopu giętkiego kompatybilnego z posiadaną konsolą PV300
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa boiska ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 13 w Mielcu (MBO)
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
- Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Nowy Tomyśl.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.