Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00576794/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2024 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2024 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d414fda9-a0a4-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.64 Wykonywanie usług geodezyjno- kartograficznych w roku 2024 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.103.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 674796,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres I części zamówienia tj. dla Zadania nr 1 „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice – Las - w podanych poniżej ilościach w tym:I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW
PRAWNYCH
A. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych)
a. pierwsza działka z wykazu - 12
b. każda następna działka z wykazu - 17
B. Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
a. pierwsza działka w zleceniu - 3
b. każda następna działka w zleceniu – 6
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli), w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
a. od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 56
b. od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
c. powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) - 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustalenie użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu
a. dla terenu o pow. do 5000m2 - 158
b. dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 - 2 c. dla terenu o pow. powyżej 10000m2 - 1
C. Badanie księgi wieczystej - 3
D. Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień - 2
E. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
a. pierwsza działka w wykazie - 6
b. każda następna działka w wykazie zmian gruntowych - 8
F. Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
a. pierwsza księga w zleceniu - 79
b. każda następna księga w zleceniu - 80
II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia,
rozbiórki) - 2
b) do celów projektowych - 1
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku - 4
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
a) wznowienie granic
a. do 4 punktów w zleceniu - 21
b. każdy następny punkt w zleceniu - 20
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem
a. do 4 punktów w zleceniu - 2
b. każdy następny punkt w zleceniu - 4
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 46
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 70
VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM:
a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 13
b. każda następna działka z wykazu - 16
b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 1
b. każda następna działka z wykazu - 1
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 2
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 2
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie - 5
b. każda następna nowopowstała działka w wykazie - 10
IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH
a. do dwóch punktów granicznych - 2 b. za każdy następny punkt - 2
Ilości wskazane powyżej oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w SWZ. z zastrzeżeniem prawa opcji opisanego w podrozdziale 4 .
2) Szczegółowy zakres prac określa:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9a)
b) projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 10a)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 284552,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres II części zamówienia tj. dla za Zadania nr 2 „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie Tysiąclecie, Śródmieście – Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów.I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW
PRAWNYCH
A. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych)
a. pierwsza działka z wykazu - 12
b. każda następna działka z wykazu - 21
B. Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
a. pierwsza działka w zleceniu - 10
b. każda następna działka w zleceniu - 20
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
a. od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 56
b. od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
c. powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) - 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu
a. dla terenu o pow. do 5000m2 - 160
b. dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 - 2 c. dla terenu o pow. powyżej 10000m2 - 1
C. Badanie księgi wieczystej - 5
D. Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień - 2
E. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
a. pierwsza działka w wykazie - 5
b. każda następna działka w wykazie zmian gruntowych - 7
F. Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
a. pierwsza księga w zleceniu - 80
b. każda następna księga w zleceniu - 80
II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a. mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki) - 2
b. do celów projektowych - 1
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW
W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku - 5
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
a) wznowienie granic
a. do 4 punktów w zleceniu - 26
b. każdy następny punkt w zleceniu - 20
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem
a. do 4 punktów w zleceniu - 2
b. każdy następny punkt w zleceniu - 4
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 80
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 105
VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM:
a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 28
b. każda następna działka z wykazu - 36
b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 1
b. każda następna działka z wykazu - 1
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 3
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu -2
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie - 1
b. każda następna nowopowstała działka w wykazie - 1
IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH
a. do dwóch punktów granicznych - 4
b. za każdy następny punkt - 2
Ilości wskazane powyżej oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w SWZ. z zastrzeżeniem prawa opcji opisanego w podrozdziale 4 .
5) Szczegółowy zakres prac określa:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9b)
b) projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 10b)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 390243,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366167,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366167,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469965,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474564,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469965,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DIM” BIURO GEODEZYJNE S.C. MAREK DUDEK I MIROSŁAW MARKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-00-31-623
7.3.3) Ulica: UL. PRZEMYSŁOWA 10
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-020
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469965,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie terenów zieleni miejskiej - park leśny przy ul. Gajowej w Lędzinach" w ramach inwestycji "Rewitalizacja terenów zieleni miejskiej usytuowanych przy ul. Gajowej
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania ul. Wyszyńskiego z ul. Leonharda do ul. Rejewskiego"
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.