Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040452/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00092756/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00092722/02 - Wynik z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092722 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
konserwację i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów, suwnic, urządzeń dla osób niepełnosprawnych i żurawi zainstalowanych w obiektach Uczelni - KC-zp.272-115/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dzp.agh.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
konserwację i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów, suwnic, urządzeń dla osób niepełnosprawnych i żurawi zainstalowanych w obiektach Uczelni - KC-zp.272-115/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e627f13-a67c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040452/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KC-zp.272-115/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
• Wykonanie przeglądów technicznych zgodnie z postanowieniami art.8 ust. 4, ustawy z dnia 21 grudnia 2000r., - o Dozorze Technicznym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1351 oraz 1356).
• Przygotowanie dla każdego urządzenia resursu, zgodnie z zapisami Dz. U. z 21.11.2018 r. poz. 2176 oraz z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego z 1 grudnia 2018.
• Utrzymanie dźwigów, suwnic, urządzeń dla osób niepełnosprawnych i żurawi w stałej sprawności technicznej, z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych.
• Prowadzenie wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych przeglądów i konserwacji oraz wymaganych pomiarów okresowych.
• Udział konserwatora w badaniach Dozoru Technicznego i Użytkownika.
• Wykonywania wymaganych pomiarów.
• Sprawdzenie stanu zasilania awaryjnego (UPS do zjazdu/dojazdu do strefy bezpiecznej po zaniku napięcia) dźwigu co 30 dni (dostarczenie protokołu).
• Sprawdzenie zjazdów pożarowych, sterowanych z centrali SSP (2 razy w trakcie trwania umowy. W miesiącu czerwcu i lutym lub w innych uzgodnionych terminach).
• Sprawdzenie oświetlenia awaryjnego kabiny raz w miesiącu, sprawdzenie czy oświetlenie działa skutecznie po zaniku napięcia,
• Sprawdzenie działania awaryjnych linii telefonicznych, również po zaniku napięcia(wypełnienie arkusza wskazanego przez Zamawiającego z testów).
• Wykonywanie napraw drobnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416130-5 - Windy mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450731,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450731,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450731,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZEMM sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130260618
7.3.4) Miejscowość: Rząska
7.3.5) Kod pocztowy: 30-199
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450731,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-10 do 2022-06-092021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy osobowej dostosowanej do przewożenia osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1
- Modernizacja obiektu użyteczności publicznej w Wabczu na potrzeby utworzenia Klubu Samopomocy wraz z zakupem windy w ramach realizacji usług opiekuńczych w gminie Stolno
- Wymiana dwóch urządzeń dźwigowych osobowych (wind) w budynku głównym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA ,,ORION" w Ciechocinku .
- Bieżąca konserwacja, drobne naprawy oraz usługa pogotowia dźwigowego dla dźwigów w obiektach Politechniki Krakowskiej w Krakowie
- Dostosowanie (wymiana) drzwi windowych do wymogów ochrony przeciwpożarowej w budynku Prokuratury Krajowej w Warszawie.
więcej: Windy mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.