Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052833/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00314640/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092727 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych z podziałem na 3 Zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106
1.5.2.) Miejscowość: Batowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego/Article/id,58268.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg powiatowych z podziałem na 3 Zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74e48373-b315-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007156/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ul. Korabnickiej w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2174K
1.1.2 Modernizacja ul. Energetyków w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2202 K
1.1.7 Remont drogi powiatowej 2167K (ul. Jagiellońska) w miejscowości Ochojno na odcinku ok. 450 mb (od ul. Kamieniec w kierunku Wrząsowic)
1.1.12 Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze powiatowej 2180K w Piekarach
1.1.22 Remont nawierzchni asfaltowej na drodze powiatowej nr 2160K w miejscowości Trątnowice
1.1.24 Remont drogi powiatowej nr 2160 K w Luborzyca-Wola Luborzycka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/21/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1800029,73 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych z podziałem na 3 Zadania. Drogi objęte przedmiotowym zamówieniem posiadają kategorię ruchu KR3:• Zadanie nr 1 obejmuje: Remont drogi powiatowej nr 2174K ul. Korabnicka w m. Skawina; remont drogi powiatowej nr 2202K ul. Energetyków w m. Skawina oraz remont drogi powiatowej nr 2167K ul. Jagiellońska w Ochojno gmina Świątniki Górne.
2. Zakres robót obejmuje:
1) ZADANIE NR 1
a) w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2174K ul. Korabnicka w m. Skawina:
Remont ul. Korabnickiej w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2174 K na odcinku od posesji nr 83 do skrzyżowania z ul. Łanową – odcinek długości około 0,4 km
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) regulacja ścieku ulicznego z z dwóch rzędów kostki betonowej;
4) rozbiórka starego krawężnika;
5) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
6) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
7) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
8) regulacja wysokościowa zaworów wodnych;
9) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
10) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego
BA AC11S KR 3-4;
12) ułożenie nowych krawężników betonowych;
13) humusowanie i plantowanie ziemi wraz z obsianiem mieszanką traw;
14) wykonanie rowów odwadniających;
15) malowanie linii farbą chlorokauczukową (grubowarstwowo);
16) wymiana znaków A,B,C,D
b) w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2202K ul. Energetyków w m. Skawina:
Modernizacja ul. Energetyków w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2202 K wraz z remontem jedni, pobocza i rowów odwadniających na odcinku od zjazdu do elektrowni CEZ do skrzyżowania z obwodnicą Skawiny – odcinek długości około 0,63 km
1) frezowanie nawierzchni;
2) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
3) regulacja ścieku ulicznego z dwóch rzędów kostki betonowej;
4) rozbiórka starych krawężników;
5) ścięcie obustronne poboczy;
6) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
7) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
8) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
9) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego
BA AC16W KR 3;
10) wykonanie rowów odwadniających;
11) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne-grubowarstwowo);
12) wymiana znaków A,B,C,D
13) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
14) uzupełnienie poboczy frezem bitumicznym stabilizowanych mechanicznie.
c) w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2167K ul. Jagiellońska w Ochojno gmina Świątniki Górne:
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) rozbiórka starego krawężnika;
4) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
5) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
6) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
7) regulacja wysokościowa zaworów wodnych;
8) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
9) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
10) ułożenie nowych krawężników betonowych;
11) humusowanie i plantowanie ziemi wraz z obsianiem mieszanką traw;
12) wykonanie rowów odwadniających;
13) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne);
14) wymiana znaków A,B,C,D
15) uzupełnienie poboczy frezem bitumicznym stabilizowanych mechanicznie.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym Zadaniu został określony w „tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 746569,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych z podziałem na 3 Zadania. Drogi objęte przedmiotowym zamówieniem posiadają kategorię ruchu KR3:• Zadanie nr 2 obejmuje: Remont drogi powiatowej nr 2127K w m. Krzeszowice osiedle Żbik, oraz remont drogi powiatowej nr 2180K w m. Piekary, gm. Liszki.
2. Zakres robót obejmuje:
2) ZADANIE NR 2
a) w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2127K w m. Krzeszowice osiedle Żbik:
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) ścięcie gruntowych poboczy;
4) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
5) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
6) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;
7) malowanie linii segregacyjnych grubowarstwowych
8) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
9) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
10) regulacja wysokościowa zaworów wodnych;
b) w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2180K w m. Piekary, gm. Liszki:
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) ścięcie gruntowych poboczy;
4) rozebranie, oczyszczenie i ułożenie na nowo kostki na wjazdach;
5) rozebranie i ponowny montaż krawężnika;
6) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
7) regulacja wysokościowa studzienek wodościekowych;
8) regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych
9) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
10) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
11) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni tarczy skrzyżowania z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
12) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;
13) wykonanie rowów odwadniających;
14) malowanie linii segregacyjnych grubowarstwowo.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym Zadaniu został określony w „tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 419029,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych z podziałem na 3 Zadania. Drogi objęte przedmiotowym zamówieniem posiadają kategorię ruchu KR3:• Zadanie nr 3 obejmuje: Remont drogi powiatowej nr 2160K w m. Trątnowice gmina Słomniki, oraz remont drogi powiatowej nr 2160K w m. Wola Luborzycka, gm. Kocmyrzów-Luborzyca.
2. Zakres robót obejmuje:
3) ZADANIE NR 3
a) w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2160K w m. Trątnowice gmina Słomniki:
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) ścięcie gruntowych poboczy;
4) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
5) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
6) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;
7) malowanie linii segregacyjnych grubowarstwowo;
b) w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2160K w m. Wola Luborzycka, gm. Kocmyrzów-Luborzyca:
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) ścięcie gruntowych poboczy;
4) rozebranie, oczyszczenie i ułożenie na nowo kostki na wjazdach;
5) rozebranie i ponowny montaż krawężnika;
6) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
7) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
8) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
9) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;
10) wykonanie rowów odwadniających;
11) malowanie linii segregacyjnych grubowarstwowych.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym Zadaniu został określony w „tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 634431,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641296,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 969770,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641296,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 679 10 26 452
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-556
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641296,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542444,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 679 10 26 452
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-556
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548520,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582658,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548520,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 786-13-95-883
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548520,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.