Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00023193/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Lublińca w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81e9cd2c-aa21-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Lublińca w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e9cd2c-aa21-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021780/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie zieleni na terenie miasta Lublińca w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.00001.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 670397,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 – Prace z zakresu zakładania i pielęgnacji kwietników i dekoracji kwiatowych, obejmujące m.in. zadania związane z:-obsadzeniem donic Gianto – 15 szt.
-pielęgnacją roślin w donicach Gianto – 15 szt.
-obsadzeniem skrzynek balkonowych – 22 szt.
-obsadzeniem donic typu Sky Collection – 24 szt.
-pielęgnacją roślin wysadzonych w donicach typu Sky Collection – 24 szt.
-zawieszeniem na masztach latarni donic obsadzonych kwiatami typu Sky Collection
– 24 szt.
-montażem i ustawieniem konstrukcji kwietnikowych – 12 szt.
-obsadzaniem konstrukcji kwietnikowych – 12 szt.
-pielęgnacją roślin wysadzonych w konstrukcjach kwietnikowych – 12 szt.
-podlewaniem roślin.
Kwiaty do obsadzania donic i konstrukcji kwietnikowych dostarcza Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 66056,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 – Prace z zakresu bieżącego utrzymania zieleni na terenie miasta Lublińca, obejmujące m.in. zadania związane z:-pielęgnacją trawników na zieleńcach - 69.177 m2
-pielęgnacją zieleńców - odchwaszczanie wraz ze spulchnianiem gleby, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, suchych liści i innych odpadów, usuwanie chwastów wyrastających przy obrzeżu kwietnika – 6. 783 m2
-cięciem formującym żywopłotów – 1.189 m2
-cięciem formującym krzewów wolnostojących – 216 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 285980,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 – Cięcia pielęgnacyjne, wycinka i sadzenie drzew na terenie miasta Lublińca, obejmujące m.in. zadania związane z:-cięciem formującym drzew do formy kulistej, walca, parasola – 118 szt.
-cięciem formującym drzew młodych – 50 szt.
-cięciem pielęgnacyjnym i formującym drzew – 259 szt.
-cięciem formującym krzewów – 10 szt.
-wycinką drzew – 40 szt.
-sadzeniem drzew – 29 szt.
-zabezpieczaniem młodych drzew palikami – 20 szt.
Drzewa do wysadzenia dostarcza Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 126657,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4 - Koszenie pasów drogowych oraz trawników na skarpach cieków wodnych i rowach obejmujące m.in. zadania związane z:-pielęgnacją trawników w pasach zieleni ulicznej obejmująca wygrabianie wiosną i jesienią – 123.410 m2
-koszeniem mechanicznym trawników w pasach zieleni ulicznej i ścieżkach
pieszo-rowerowych - 123.410 m2
-koszeniem mechanicznym trawników na skarpach cieków wodnych i rowów, przy wylotach z kanalizacji deszczowej – 8.280 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 191518,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73431,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80366,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73431,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominik CZURA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I UTRZYMANIA ZIELENI "RZAZ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240167033
7.3.3) Ulica: ul. Droniowicka 8 lokal 3
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dominik CZURA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I UTRZYMANIA ZIELENI "RZAZ"
jakie przetargi wygrała firma
Dominik CZURA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I UTRZYMANIA ZIELENI "RZAZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73431,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298594,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562346,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298594,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominik CZURA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I UTRZYMANIA ZIELENI "RZAZ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240167033
7.3.3) Ulica: ul. Droniowicka 8 lokal 3
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dominik CZURA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I UTRZYMANIA ZIELENI "RZAZ"
jakie przetargi wygrała firma
Dominik CZURA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I UTRZYMANIA ZIELENI "RZAZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298594,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142441,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273110,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142441,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominik CZURA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I UTRZYMANIA ZIELENI "RZAZ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240167033
7.3.3) Ulica: ul. Droniowicka 8 lokal 3
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dominik CZURA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I UTRZYMANIA ZIELENI "RZAZ"
jakie przetargi wygrała firma
Dominik CZURA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I UTRZYMANIA ZIELENI "RZAZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142441,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207079,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264248,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207079,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOMUNALNE ENVIROFORCE MAREK MASOŃ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525077536
7.3.3) Ulica: Teofila Brzozy 35
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-213
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI KOMUNALNE ENVIROFORCE MAREK MASOŃ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI KOMUNALNE ENVIROFORCE MAREK MASOŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207079,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA ROK 2025
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni miejskiej oraz utrzymanie porządku i czystości na drogach, chodnikach, przystankach i innych terenach komunalnych Gminy Mieroszów w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej na terenie OHZ Czarne zarządzanego przez Nadleśnictwo Lubichowo w roku 2025
- Utrzymanie porządku i czystości w zasobach komunalnych stanowiących własność Gminy Miasto Oława
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno
- "Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych".
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.