Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00563890/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
- 2024/BZP 00000263/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa kamienicy w centrum Rynku w Paczkowie z przeznaczeniem na mieszkania chronione – ZAKUP WYPOSAŻENIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paczków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Paczków
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774316772
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@paczkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e4b538f-9d83-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kamienicy w centrum Rynku w Paczkowie z przeznaczeniem na mieszkania chronione – ZAKUP WYPOSAŻENIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e4b538f-9d83-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041106/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Budowa kamienicy w centrum Rynku w Paczkowie z przeznaczeniem na mieszkania chronione – ZAKUP WYPOSAŻENIA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 380433 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż:
1) kosz na odpady 5l – 12 szt.
2) dozownik na mydło – 12 szt.
3) naścienny wieszak na ręcznik - 24 szt.
4) uchwyt na papier toaletowy - 12 szt.
5) szafka na kółkach na kosmetyki 30x40 wys. 80cm - 12 szt.
6) lustro uchylne z ośw. LED 60x60 – 12 szt.
7) poręcz ścienna – 48 szt.
8) szczotka klozetowa - 12 szt.
9) pralka – 12 szt.
10) zestaw do kabiny prysznicowej dla niepełnosprawnych 12 szt.
11) łóżko 90x200 – 23 szt.
12) szafa ubraniowa wysoka – 23 szt.
13) szafa do zabudowy 135 x 270 – 3 szt.
14) szafka nocna - 23 szt.
15) komoda z szufladami – 12 szt.
16) wieszak – 12 szt.
17) stół 80x80 – 12 szt.
18) krzesła – 24 szt.
19) telewizor 32” – 12 szt.
20) zasłony – 24 szt.
21) firanka - 12 szt.
22) karnisz przysufitowy, dwutorowym z osłonką PCV - 12 szt.
23) meble kuchenne na wymiar – 12 szt.
24) okap kuchenny podszafkowy - 12 szt.
25) piekarnik elektryczny – 12 szt.
26) płyta elektryczna – 12 szt.
27) czajnik elektryczny poj. ok 2l – 12 szt.
28) pod blatowa lodówka z zamrażarką – 12 szt.
Szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1601476,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bednarz-Budownictwo Kompleksowe Inwestycje Budowlane Dawid Bednarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161464708
7.3.3) Ulica: Ścibórz 20c
7.3.4) Miejscowość: Paczków
7.3.5) Kod pocztowy: 48-370
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BEDNARZ-BUDOWNICTWO KOMPLEKSOWE INWESTYCJE BUDOWLANE DAWID BEDNARZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI PACZKÓW
więcej: przetargi PACZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń w BCU w Lęborku
- ROZBUDOWA BUDYNKU NR 2 O ZAPLECZE GAZÓW MEDYCZNYCH I ROZBUDOWA PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Budowa i wyposażenie żłobka
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa wózków transportowych, szafek, regałów metalowych oraz innego wyposażenia dla CKD II Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.