eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceBudowa windowego szybu w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach - przetarg II



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092776 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windowego szybu w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach – przetarg II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SKIERNIEWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatskierniewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa windowego szybu w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach – przetarg II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f309f2c-be17-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002942/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa windowego szybu w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065497/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OKR.272.9.2021.DS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy dla osób niepełnosprawnych w duszy klatki schodowej w skrzydle zachodnim budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Skierniewicach.
2. Zakres robót inwestycyjnych:
1) remont klatki schodowej w zakresie wymiany drewnianych okładzin stopni schodowych, okładzin ceramicznych; remontu wypraw tynkarskich oraz remontu balustrad, a także przełożenia biegu schodowego w poziomie parteru;
2) przebudowa drzwi wejściowych z dziedzińca na klatkę schodową dla swobodnego otwierania obydwu skrzydeł w kierunku na zewnątrz obiektu w celu zapewnienia odpowiedniego dostępu do obiektu przez osoby niepełnosprawne i skorzystania przez nie z windy;
3) wykonanie kanałów wentylacyjnych dla szybu windowego;
4) wykonanie instalacji zasilającej składowe windy dla niepełnosprawnych w zakresie dostarczenia energii dla podnośnika, oświetlenia oraz zaopatrzenia kabiny windowej w sprzęt telekomunikacyjny na wypadek awarii urządzenia;
5) wymiana grzejników CO z żeliwnych na płytowe;
6) wykonanie malowania klatki schodowej
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318092,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395937,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318092,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Goleco Wiktor Gołota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101312359

7.3.3) Ulica: Wołucza 37

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 96-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318092,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.