Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00494799/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie nr 1 – „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Jagiellońskiej wraz z odtworzeniem nawierzchni” oraz Zadanie nr 2 – „Budowa odwodnienia w ul. Sucharskiego wraz z odtworzeniem nawierzchni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.sulejowek.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1 – „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Jagiellońskiej wraz z odtworzeniem nawierzchni” oraz Zadanie nr 2 – „Budowa odwodnienia w ul. Sucharskiego wraz z odtworzeniem nawierzchni”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd09ea03-7b81-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018703/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Zad. nr 1 - Budowa sieci kan. deszczowej w ul. Jagiellońskiej (...) oraz Zad. nr 2 - Budowa odwodnienia w ul. Sucharskiego (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa II: Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.1. Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska, Typ projektu 2.1.5. Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenach miejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494799
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.76.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Jagiellońskiej wraz z odtworzeniem nawierzchni”.1. Dla zadania nr 1 przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej oraz przyłączy do wpustów deszczowych wraz z wpustami w ul. Jagiellońskiej oraz fragmencie ul. Spacerowej. W ramach przeprowadzonych prac wykonane zostaną połączenia z istniejącymi kanałami deszczowymi w rejonie skrzyżowania ul. Jagiellońskiej i ul. Świętochowskiego. Powyższa inwestycja przewiduje budowę:
1) kanałów Dz400x14,5mm PVC-U SN16 – Lca=38,5 mb,
2) kanałów Dz400x13,0mm PVC-U SN12 - Lca=228,5 mb,
3) kanałów Dz315x10,2mm PVC-U SN12 - Lca=246,5 mb,
4) kanałów Dz200x6,5mm PVC-U SN12 - Lca=71,5 mb,
5) studzienek betonowych D1,2m z osadnikami - 16 szt.,
6) studzienek betonowych D0,5m z osadnikiem - 16 szt.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie dokumentacji projektowych pn.: „Sieć kanalizacji deszczowej D0,40m i D0,30m w ul. Jagiellońskiej i Spacerowej w Sulejówku” oraz „Przyłącza kanalizacji deszczowej D0,20m w ul. Jagiellońskiej i Spacerowej w Sulejówku”, sporządzonych przez firmę MASKO Sp. z o.o., ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
3. Po robotach należy wykonać odtworzenie nawierzchni zgodnie z poniższymi wytycznymi właściwego Zarządcy Drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 1136626,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – „Budowa odwodnienia w ul. Sucharskiego wraz z odtworzeniem nawierzchni”.1. Dla zadania nr 2 przedmiotem zamówienia jest budowa systemu odwodnienia, w ramach którego wykonane zostaną:
1) cztery odcinki drenaży Dz160 o długości łącznej 66,0m (tzw. drenaż „francuski”),
2) odcinek drenażu Dz225 o długości łącznej 61,9m (tzw. drenaż „francuski”),
3) dwa odcinki systemu drenaży z rur pełnych Dz200mm PE-HD SDR17 o długości łącznej 125,2m,
4) studzienki Dz425mm w ilości 12szt. oraz wylot do rowu bez nazwy z prefabrykowanych elementów betonowych.
2. Ponadto w ramach zamówienia do wybudowania jest przyłącze kanalizacji deszczowej, w zakresie którego do wykonania jest:
1) wylot betonowy kanału D0,30m do Kanału Wawerskiego,
2) odcinek kanału D0,30m od w/w wylotu do separatora zanieczyszczeń ropopochodnych, o długości ok. 8,5m,
3) separator zanieczyszczeń ropopochodnych o średnicy D=1,2m, lamelowy typu ESL 10/100 o przepustowości nominalnej 10dm3/s i maksymalnej 100dm3/s,
4) odcinki kanału D0,30m o długości łącznej ok. 62,9 mb,
5) odcinki kanału D0,20m do wpustów deszczowych o łącznej długości ok. 10,1 mb,
6) trzy studzienki betonowe D=1,0m,
7) dwa wpusty deszczowe, betonowe o średnicy D=0,50m,
8) ściek betonowy otarty o długości ok. 45,1m.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie dokumentacji projektowych pn.: „System rur drenarskich Dz160, Dz225 z rurami pełnymi Dz200, ze studzienkami Dz425mm, wylotem D0,20m z odpowiedzeniem wód opadowych z pasa drogowego ul. Sucharskiego do ziemi i do rowu bez nazwy w Sulejówku” oraz „Przyłącze kanalizacji deszczowej D0,30m i D0,20m w ul. Sucharskiego i w dz. nr ew. 126/1 obr. 0053 i 41/14 obr. 0035 w Sulejówku”, sporządzonych przez firmę MASKO Sp. z o.o., ul. Kombatantów II Wojny Światowej, 05-070 Sulejówek, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
4. Po robotach należy wykonać odtworzenie nawierzchni zgodnie z poniższymi wytycznymi właściwego Zarządcy Drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 562632,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1098267,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1640805,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1098267,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710251913
7.3.3) Ulica: Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1098267,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694212,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1222620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694212,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mj.sanit Marek Jendraszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011261835
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 22
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-071
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694212,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.