eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleOdnowienie gwarancji i wsparcia dla centralnego UPS'a GT 33 SM 120/40 na okres 1 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odnowienie gwarancji i wsparcia dla centralnego UPS’a GT 33 SM 120/40
na okres 1 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowienie gwarancji i wsparcia dla centralnego UPS’a GT 33 SM 120/40
na okres 1 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac4dd1b6-3d44-4303-8d8e-15f9f048e398

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023525/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Odnowienie gwarancji i wsparcia dla urządzeń sieciowych, serwerów, macierzy oraz centralnego UPS w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.76.2024.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17102,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odnowienie gwarancji i wsparcia dla zasilacza bezprzerwowego UPS: UPS GT 33 SM 120/40 zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego (Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32).
1. W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi 1 przegląd urządzenia w terminie do 21.03.2025r.
2. W ramach przeglądu Wykonawca wykona:
1) sprawdzenie stanu zasilacza oraz zestawów bateryjnych
2) kontrolę poprawności pracy zespołu wentylatorów
3) sprawdzenie wskazań alarmowych na panelu sterowniczym
4) sprawdzenie poprawności i trwałości połączeń elektrycznych elementów zasilaczy
5) pomiar napięcia baterii oraz pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatorów
6) sprawdzenie wewnętrznych i zewnętrznych połączeń elektrycznych zasilacza wraz z ewentualnym poprawieniem
7) kontrolę stanu technicznego elementów by-passów
8) kontrolę i pomiary prądów i napięć wejściowych i wyjściowych
9) czyszczenie wewnętrznych i zewnętrznych elementów zasilacza
10) inne czynności wymagane podczas przeglądu przez producenta urządzenia.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał certyfikat partnerstwa producenta przedmiotowego urządzenia nie starszy niż 12 miesięcy. Pracownik Wykonawcy powinien posiadać odpowiednie uprawnienia do serwisowania tego typu urządzeń i posiada aktualny certyfikat serwisanta wystawiony przez producenta urządzenia.
4. Prowadzący obsługę serwisową zobowiązany jest do stosowania części zamiennych zalecanych przez producenta i spełniających parametry określone dla danego sprzętu, a efektem w/w działania musi być zapewnienie stałej sprawności technicznej urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami producenta.

II. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz. 1320).
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności niniejsza SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28084,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28084,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28084,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AODC Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:362779750

7.3.3) Ulica: Działkowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-234

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28084,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.