Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419364/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadowie
1.3.) Oddział zamawiającego: 27-580 Sadowie 86
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowie
1.5.2.) Miejscowość: Sadowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-580
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sadowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sadowie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f3a7973-5aa0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059851/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Sadowie- etap II"2 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 12.1 „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej — REACT-EU"3 Osi 12 „REACT-EU dla Świętokrzyskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419364/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4490830,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w SadowiuZakres prac:
- docieplenie ścian fundamentowych styropianem z polistyrenu ekstrudowanego gr. 8cm λ=0,035W/mK do głębokości min. 110cm w miejscu nie podpiwniczony, w miejscu podpiwniczenia – do głębokości posadowienia (prze rozpoczęciem prac dokonać wyrównania i naprawy podłoża, styropian w ziemi zabezpieczyć folią kubełkową – zakończenie styropianu nad terenem min. 0.50m),
− wykonanie odwodnienia liniowego przy rurach spustowych na odległość min. 200cm od elewacji budynku,
− ułożenie od nowa zdemontowanej kostki po wykonaniu ocieplenia ścian fundamentowych zgodnie z założeniami projektu dołożenie ewentualnie nowej kostki w miejscu zepsutej podczas prac rozbiórkowych około10÷15%,
− daszek żelbetowy od strony elewacji północnej (tylnej) należy ocieplić styropianem gr. 5cm wraz z wykonaniem odpowiednich obróbek blacharskich; daszek od frontu należy skuć, a w jego miejscu zamontować szklany ze spadkiem od budynku, na odciągach stalowych,
− docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 5cm λ=0,032W/mK wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej na przygotowanym podłożu na siatce zatopionej w kleju (docieplenie już ocieplonych ścian),
− docieplenie glifów okiennych i drzwiowych – styropian gr. 2cm z wyprawa elewacyjna + kolor,
− przemurowanie ogniomurów na wysokość min. 30cm od wykończonych warstw stropodachu,
− przemurowanie kominów ponad stropem oraz ich udrożnienie i otwarcie kanałów – kominy ocieplić styropianem 5cm + ruszt + wyprawa z blachy o niskim trapezie i jako obróbka,
− montaż nowych rynien oraz rur spustowych na budynku objętym opracowaniem połączonych z nowymodwodnieniem liniowym budynku,
− ocieplenie stropodachu niewentylowanego wełną mineralną o współczynniku przewodzenia ciepłaλ=0,032W/mK gr. 19cm wraz z mocowaniem krokwi, łat, kontrłat oraz pokrycia z blachy modułowej,
− wymiana istniejącego wyłazu dachowego na nowy dostosowany do nowego pokrycia,
− wymiana drzwi zewnętrznych wraz z obróbką wewnętrzną na nowe o współczynniku 1.3,
− montaż nowych parapetów z blachy o grubości 0.7,
− ponowny montaż elementów na elewacji po wcześniejszym demontażu reklamy, uchwyty, oświetlenie, itp. – wg. wytycznych Inwestora,
− likwidacja ścianki wewnątrz budynku + naprawa wewnętrznych warstw wykończeniowych przegród w nawiązaniu do istniejących w danej części budynku,
− wykonanie niezbędnych napraw i uzupełnień tynków wewnętrznych oraz malowanie ścian po robotach montażowych,
− remont istniejącej instalacji odgromowej – wykonanie nowych zwodów pionowych oraz poziomych z wykonaniem nowego uziomu otokowego w przypadku braku odpowiednich pomiarów dla przedmiotowego budynku,
− prace związane z CWU oraz modernizacją systemu grzewczego i schładzania, panele PV, modernizacja oświetlenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 1230531,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej z SzczucicachZakres prac:
- demontaż istniejących elementów na elewacjach budynku – po zakończonych pracach ponowny
montaż z zastosowaniem odpowiednich kształtek oraz wzmocnień,
− rozbiórka i odtworzenie opaski wokół budynku po zakończonych pracach ociepleniowych,
− ocieplenie ścian poniżej terenu z wykonaniem izolacji z mas dyspersyjnych oraz zabezpieczeniem folią kubełkową,
− ocieplenie posadzki na gruncie wraz z wykonaniem nowej posadzki,
− wymiana stolarki okiennej na nowe z nawiewnikami regulowanymi automatycznie
− wymiana drzwi zewnętrznych na nowe energooszczędne,
− ocieplenie ścian powyżej terenu wraz z kolorystyką elewacji,
− ocieplenie stropu nad piętrem z wykonaniem podestów komunikacyjnych,
− osłona ocieplenia dachowego z blachodachówki ,
− wymiana obróbek blacharskich związanych z robotami dociepleniowymi – min. orynnowanie, parapety
zewnętrzne, obróbka cokołu oraz detali architektonicznych,
− remont istniejącej instalacji odgromowej,
− prace modernizacyjne związane z wewnętrzną instalacją c.o., wod. – kan., gazową,
− modernizacja wewnętrznego oświetlenia – wymiana na nowe w systemie LED,
− montaż instalacji PV – fotowoltaika,
− wykonanie instalacji odgromowej,
− prace towarzyszące wynikające z charakteru prac a nie objęte dokumentacją projektową,
− uporządkowanie i przywrócenie do pierwotnego stanu terenu po wykonaniu prac budowlanych.
− wykonanie wjazdu i miejsc parkingowych
− dostarczenie i montaż przydomowej oczyszczalni ścieków
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262522-6 - Roboty murarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261320-3 - Kładzenie rynien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 1603928,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w ŁężycachZakres prac:
1.System grzewczy
Montaż ogrzewania w budynku w oparciu o powietrzną pompę ciepła (powietrze – powietrze) i elektryczne grzejniki naścienne pom. WC i korytarz. Układ zasilany przez instalację fotowoltaiczną. Pompa ciepła typu powietrze-powietrze rewersyjna. Zapotrzebowanie na energię elektryczną zbilansowane w 100% przez instalacje PV.
2. Docieplenie
- ściana zewnętrzna (GRUPA ściana zewnętrzna) Materiał dociepleniowy: styropian typu fasada - grubość: 0,15 m, lambda: 0,032 W/mK Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,191 W/(m²K)
Uwagi: Ściany zewnętrzne obiektu są już docieplone warstwą 5 cm styropianu lecz mimo to nie spełniają aktualnie obowiązujących wymagań w zakresie izolacyjności ścian zewnętrznych. Stan styropianu i jego jakość budzi wątpliwości, stąd dla zapewnienia prawidłowości i trwałości wykonania prac oraz optymalizacji efektu termomodernizacyjnego założono demontaż tejże warstwy i położenie nowej. Również dla doboru warstwy docieplenia zostanie przyjęty współczynnik U dla ścian w stanie bez izolacji. W kosztach docieplenia ścian uwzględniono prace demontażowe i rozbiórkowe, a także ze względu na zmianę grubości ściany- montaż nowych obróbek blacharskich, parapetów, instalacji odgromowej, ewentualne odtworzenie i wykończenie schodów, balustrad i pochwytów schodowych. W celu likwidacji mostków cieplnych należy wykonac też hydroizolację fundamentów budynkudo ław fundamentowych , a także docieplić mur styropianem typu XPS i odtworzyć opaskę wokół budynku.
-okna PCV wymiana okien na energooszczędne sześciokomorowe z wkładką termiczną i z szybą z ciepłą ramką z nawiewnikami powietrza sterowanymi automatycznie.
Uwagi: Należy zwrócić uwagę na tzw. ciepły montaż okien, pozwalający, aby okna energooszczędne zachowały swoje
walory izolacyjne, tzn. aby były szczelnie zamontowane. Rekomenduje się osadzenie okna w warstwie pianki izolacyjnej, co pozwoli wyeliminować mostki termiczne, które wokół okna mogą powstawać.
-docieplenie strop nad garażem z wełny mineralnej grub.26cm U=0,147W/(m2K) z paroizolacją i obudową G/K.
-drzwi zewnętrzne wymiana na energooszczędne U_1,3W/(m2K)
3. Wymiana opraw oświetleniowych z instalacją PV
Usprawnienie polega na demontażu istniejących opraw o łącznej mocy 2,992 kW i montażu nowych30 szt. energooszczędnych opraw oświetleniowych o łącznej mocy 1,152 kW oraz kompensacji zapotrzebowania na energię
elektryczną poprzez wykorzystanie instalacji PV (6 paneli).
Usprawnienie obejmuje:
- wymianę istniejących opraw na oprawy w systemie LED, które zapewnią redukcję mocy źródła światła. Nowe oświetlenie w systemie LED będzie oświetleniem energooszczędnym, które będzie się charakteryzować:
− zmniejszeniem mocy opraw
− zmniejszeniem zużycia energii elektrycznej
− brakiem tętnienia światła
− zwiększoną trwałością LED a co za tym idzie pozwalającym na oszczędności z tytułu rzadszej ich wymiany
− możliwością wielokrotnego załączania oświetlenia w ciągu dnia bez skrócenia żywotności źródeł światła
− wykonanie instalacji odgromowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262522-6 - Roboty murarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261320-3 - Kładzenie rynien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 724566,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej we Wszechświętych- demontaż istniejących elementów na elewacjach budynku – po zakończonych pracach ponowny montaż z zastosowaniem odpowiednich kształtek oraz wzmocnień,
- rozbiórka i odtworzenie opaski wokół budynku po zakończonych pracach ociepleniowych,
- ocieplenie ścian poniżej terenu z wykonaniem izolacji z mas dyspersyjnych oraz zabezpieczeniem folią kubełkową,
- ocieplenie posadzki na gruncie wraz z wykonaniem nowej posadzki,
- wymiana stolarki okiennej na nowe z nawiewnikami regulowanymi automatycznie
- wymiana drzwi zewnętrznych na nowe energooszczędne,
- ocieplenie ścian powyżej terenu wraz z kolorystyką elewacji,
- ocieplenie stropu nad piętrem z wykonaniem podestów komunikacyjnych,
- naprawa pękniętych ścian kotwami z prętów spiralnych ,
- wymiana obróbek blacharskich związanych z robotami dociepleniowymi – min. orynnowanie, parapety zewnętrzne, obróbka cokołu oraz detali architektonicznych,
- remont istniejącej instalacji odgromowej,
- prace modernizacyjne związane z wewnętrzną instalacją c.o.,c.w.u. wraz z adaptacją pomieszczenia na kotłownię i węzeł ciepłowniczy
- modernizacja wewnętrznego oświetlenia – wymiana na nowe w systemie LED,
- montaż instalacji PV – fotowoltaika,
- prace towarzyszące wynikające z charakteru prac a nie objęte dokumentacją projektową,
- uporządkowanie i przywrócenie do pierwotnego stanu terenu po wykonaniu prac budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262210-6 - Fundamentowanie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45215500-2 - Toalety publiczne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262300-4 - Betonowanie
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45261320-3 - Kładzenie rynien
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 931804,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wypożyczalnia sprzętu budowlanego AGNES Michał Guzera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959-171-95-60
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-121
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
4M USŁUGI BUDOWLANE MICHAŁ GUZERA
jakie przetargi wygrała firma
4M USŁUGI BUDOWLANE MICHAŁ GUZERA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na część nr 2 unieważniono.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wypożyczalnia sprzętu budowlanego AGNES Michał Guzera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959-171-95-60
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-121
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553877,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553877,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Lider: OSTOBUD s.c. Martyna Chmielewska, Paweł Wróblewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner: ROTECH TECHNIKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 661-23-26-575
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 24-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
4M USŁUGI BUDOWLANE MICHAŁ GUZERA
jakie przetargi wygrała firma
4M USŁUGI BUDOWLANE MICHAŁ GUZERA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553877,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SADOWIE
więcej: przetargi SADOWIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.