Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340546/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00021775/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00035322/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00093029/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00092927/01 - Wynik z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830036219
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 15 842-34-11
1.5.8.) Numer faksu: +48 15 842-19-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzk.stalowa-wola.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mzk.stalowa-wola.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbda490a-68a2-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340546/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.Pzp.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457547,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Odzież o podwyższonej widoczności i firmowa dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli: 1. Ubranie ochronne letnie o intensywnej widzialności ( bluza i ogrodniczki lub spodnie do pasa) 2. Ubranie ochronne zimowe, przeciwdeszczowe o intensywnej widoczności (kurtka i ogrodniczki lub spodnie do pasa) 3. Koszulka ochronna t-shirt o intensywnej widzialności, letnia 4. Kurtka ochronna o intensywnej widzialności, chroniąca przed zimnem i deszczem 5. Kurtka ochronna softshell, chroniąca przed zimnem 6. Polar (ocieplacz). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w Załączniku nr 8.1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej
18223200-0 - Kurtki
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 302852,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Odzież robocza i ochronna dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli- 1. Ubranie ochronne przeciwdeszczowe o intensywnej widzialności (kurtka i spodnie)2. Płaszcz wodoodporny i wiatroszczelny 3. Kamizelka ostrzegawcza 4. Czapka letnia z daszkiem 5. Czapka ocieplana 6. Kalesony termoaktywne dla kobiet 7. Kalesony grube 8. Ubrania ochronne laboratoryjne biała sukienka 9. Ubrania ochronne laboratoryjne (biała bluza i białe spodnie)10. Ubrania ochronne laboratoryjne (męski biały fartuch)11. Kombinezon 12. Koszule flanelowe robocze z długim rękawem 13. Czapki z wkładką ochronną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w Załączniku nr 8.2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 46945,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Ręczniki . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w Załączniku nr 8.3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 8750,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Odzież firmowa dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli ; Kurtki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w Załączniku nr 8.4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18223200-0 - Kurtki
4.5.5.) Wartość części: 99000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405663,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405663,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405663,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Krystian Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6010078099
7.3.3) Ulica: Staszica 9A
7.3.4) Miejscowość: Przysucha
7.3.5) Kod pocztowy: 26-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486795,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty Wykonawców PW Krystian Sp. z o.o., ul. Staszica 9A,, 26-400 Przysucha oraz Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy Spółka Komandytowa, ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa podlegają odrzuceniu jako, że ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający wymagał, aby Płaszcz wodoodporny i wiatroszczelny (dot. poz. Nr 2) posiadał kaptur chowany w kołnierzu, Wykonawca Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy Spółka Komandytowa, ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa nie spełnił w/w wymogu. Ponadto Zamawiający w poz. Nr 12 wskazał, iż przedmiotowa koszula flanelowa musi być wyposażona w zapinaną kieszeń na klatce piersiowej, Wykonawca PW Krystian Sp. z o.o.,
ul. Staszica 9A, 26-400 Przysucha nie spełnił w/w wymogu.
Oferty są niezgodne w sposób zasadniczy i nieusuwalny, wada oferty nie podlega konwalidacji i uzasadnia jej odrzucenie na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W związku z tym jako, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki
z art. 255 pkt 2) ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Części nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20750,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20750,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20750,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625296
7.3.3) Ulica: Słowicza 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24900,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137666,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137666,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137666,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iguana Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471973532
7.3.3) Ulica: Al. Gen. Wł. Andersa 615
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
logowanie metodą termotransferu P.U.H. Twoja koszulka Józef Lekki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137666,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Dostawy odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Miasta Łodzi w 2025 r.
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.