Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00476218/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00489284/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00493447/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-849bdf46-748a-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-849bdf46-748a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476218/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.215.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Czyszczenie piaskowników poziomych otwartych
Zakres czynności:
• usunięcie piasku wraz z wywiezieniem i utylizacją 3 razy w roku w terminach: do 30 marca, do 30 czerwca i do 30 października
• konserwacja i remonty ogrodzeń piaskowników
• wykoszenie terenu i karczowanie samosiejek w obrębie piaskowników 3 razy w roku
• prowadzenie książek eksploatacji piaskowników
• kontrola i ocena stanu technicznego urządzeń oczyszczających 3 razy w roku
b) Czyszczenie osadników zamkniętych i separatorów
Zakres czynności:
• usunięcie piasku wraz z wywiezieniem 1 raz w roku w terminie: do 31 maja każdego roku
• czyszczenie żaluzji, pływaków, usunięcie zanieczyszczeń z separatorów 1 razy w roku w terminie: do 31 maja
• wymiana uszkodzonych lameli, pływaków
• wywiezienie i utylizacja zanieczyszczeń w miejscu utylizacji z zachowaniem odpowiednich przepisów prawa
• eksploatacja separatorów zgodnie z przepisami prawa i zgodnie z DTR i instrukcjami producentów urządzeń 2 razy w roku
• wykoszenie terenu i karczowanie samosiejek w obrębie piaskowników 2 razy w roku
• prowadzenie książek eksploatacji separatorów i piaskowników
• kontrola i ocena stanu urządzeń oczyszczających co najmniej raz na sześć miesięcy
c) Koszenie zbiornika retencyjno – odparowującego
Zakres czynności:
• wykoszenie terenu i karczowanie samosiejek w obrębie zbiornika, ogrodzenia i 3 m wokół ogrodzenia - 3 razy w roku w terminie: do 30 kwietnia, 30 czerwca i 30 września
d) Projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót
3. Ogólne zasady wykonania robót muszą być zgodne z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, wiedzą inżynierską i przepisami BHP
4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki, w jakich będzie wykonana usługa. Wykonawca zapewni zabezpieczenie ruchu poprzez oznakowanie.
5. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy na etapie realizacji umowy:
a. Wykonawca powinien posiadać zatwierdzony program gospodarki odpadami i zgodę na wytwarzanie niebezpiecznych odpadów.
b. Wykonawca powinien posiadać decyzję na utylizację odpadów z grupy 13.05 lub podpisaną umowę z jednostką utylizująca posiadającą stosowne zezwolenia.
c. Wykonawca powinien posiadać Świadectwa Dopuszczenia Pojazdu do Przewozu Towarów Niebezpiecznych (ADR), które mogą zostać wytworzone podczas wykonywania usług.
d. Wykonawca powinien posiadać Decyzję Administracyjną na wytwarzanie wszystkich odpadów, które mogą zostać wytworzone podczas wykonywania usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381888,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381888,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIMARK SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370005798
7.3.3) Ulica: Niwy
7.3.4) Miejscowość: Wadowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381888,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa i montaż mebli do Poradni Medycyny Paliatywnej w Stalowej Woli mieszczącej się w nowo wybudowanym budynku hospicjum
- "Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów w podziale na 2 Części"
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.