Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00520041/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa znaków drogowych, tablic leśnych, uchwytów oraz słupków do znaków i tablic
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930186230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: P. Czajkowskiego 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-171
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa znaków drogowych, tablic leśnych, uchwytów oraz słupków do znaków i tablic2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-104ba618-8dee-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ.270.19.2023.TPK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 354024,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy znaków drogowych, tablic leśnych, uchwytów do znaków i tablic na podkładzie z blachy giętej oraz słupków do znaków drogowych.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 8 Opis przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
3) Ilości poszczególnych rodzajów zamawianych asortymentów:
Znaki drogowe D-52 900x420mm-100 szt.
Znaki drogowe D-53 900x420mm-100 szt.
Znaki drogowe B-…. 400mm-60 szt.
Znaki drogowe B-…. 600mm-60 szt.
Znaki drogowe A-…. 600mm-30 szt.
Znaki drogowe A-…. 750mm-30 szt.
Znaki drogowe T-20 720x250mm-20 szt.
Znaki drogowe D-18 600x600mm-5 szt.
Znaki drogowe D-…. 600x750mm-5 szt.
Tablice leśne na podkładzie z blachy giętej, wykonane folia odblaskowa, wielkości do 0,2 m2 - 5 m2
Tablice leśne na podkładzie z blachy giętej, wykonane folia nie odblaskowa, wielkości do 0,2 m2 - 5 m2
Tablice leśne na podkładzie z blachy giętej, wykonane folia odblaskowa, wielkości powyżej 0,2 m2 - 165 m2
Tablice leśne na podkładzie z blachy giętej, wykonane folia nie odblaskowa, wielkości powyżej 0,2 m2 - 80 m2
Tablice leśne na podkładzie z blachy prostej, wykonane folia odblaskowa, wielkości do 0,2 m2 - 15 m2
Tablice leśne na podkładzie z blachy prostej, wykonane folia nie odblaskowa, wielkości do 0,2 m2 - 15 m2
Słupek stalowy 60,3mm - 400 mb
Uchwyty do znaków drogowych i tablic - 1500 szt.
4) Wykonawca obowiązany jest zapewnić gwarantowaną trwałość wyrobów:
a) znaków drogowych i tablic leśnych grafika na folii odblaskowej która nie może być krótsza niż 7 lat (84 miesiące) od daty dostawy
b) tablic leśnych grafika na folii nie odblaskowej która nie może być krótsza niż 5 lat (60 miesięcy) od daty dostawy.
5) Znaki drogowe oraz tablice leśne na podkładzie z blachy giętej muszą być wykonane w sposób umożliwiający ich montaż na rurowych słupkach o średnicy 60 mm (+/- minimum 5 mm) przy pomocy zaoferowanych uchwytów montażowych. Zamawiający wymaga, aby przy montażu obejm mocujących znak do słupka użyty był wyłącznie jeden rozmiar klucza na nakrętki ściągające gwint śruby montażowej. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów dotyczących systemu montażu znaków drogowych oraz podkładów z blachy z profilami. Załączona do oferty „instrukcja montażu” musi precyzyjnie wskazywać, czy sposób montażu spełnia powyższe wymogi.
6) Przy realizacji dostaw przedmiotowego postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo, w myśl którego:
a) Wskazane w pkt 3.1. ppkt 4) SWZ ilości poszczególnych asortymentów wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych produktów, nieobjętych zakresem zamówienia, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości jednego rodzaju asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości innego rodzaju w ramach wartości umowy, o której mowa w pkt 18 SWZ
c) Wskazane w SWZ ilości poszczególnych rodzajów asortymentów wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia (a wycenione przez Wykonawcę w Ofercie), mają charakter szacunkowy. Zamawiający może zamówić w trakcie realizacji Umowy ilość mniejszą niż wskazana w SWZ, jednakże nie mniej niż 10% wartości przedmiotu umowy określonej zgodnie z § 8 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
d) Ilości zamówionych asortymentów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może być mniejsza od przedstawionej w pkt 3.1. ppkt 4) SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
e) Dostawy rozliczane będą w oparciu o cenę jednostkową przedstawioną w Ofercie i rzeczywiście dostarczone ilości. W związku z tym wynagrodzenie wykonawcy zmieni się proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw.
7. Dodatkowe informacje w rozdziale 3 SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138353,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332204,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138353,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIOMAN GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792050063
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138353,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa znaków drogowych
- "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice".
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, oznakowań uzupełniających oraz elementów mocujących do siedziby Zamawiającego
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Białogardzie
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.