Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031305/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092991 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej Nr 108348L wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca na rzece Bystrzyca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej Nr 108348L wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca na rzece Bystrzyca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71b5db70-8c83-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006376/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi gminnej wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca przez rzekę Bystrzyca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031305/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi gminnej nr 108348L wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca na rzece Bystrzyca.
3.1 Branża drogowa
Parametry techniczno - użytkowe projektowanej drogi:
– długość drogi: 642,88 m
– kategoria ruchu KR –3
– droga gminna klasy L
– prędkość projektowa 40km/h
– liczba jezdni 1
– liczba pasa ruchu 2
– szerokość pasa ruchu 2,75 m
– szerokość poboczy przy pasie ruchu 0,75m
– pochylenie jezdni daszkowe 2%
– pochylenie w obszarze łuków jednostronne
– pochylenie pobocza 8%
Roboty rozbiórkowe
– rozebranie istniejącej nawierzchni z trylinki
– rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej w zakresie skrzyżowań,
Zakres robót drogowych:
– budowę jezdni drogi o nawierzchni bitumicznej,
– budowę utwardzonych poboczy,
– budowę odwodnienia drogi: prefabrykowanych elementów betonowych do ścieków, rowów przydrożnych i przepustów,
– wykonanie elementów organizacji ruchu t.j. oznakowania pionowego poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
– zabezpieczenie istniejącej sieci wodociągowej,
Zaprojektowano budowę drogi na odcinku 642,88 m. Geometrię drogi zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącego przebiegu oraz lokalizacji projektowanego obiektu mostowego.
W planie zaprojektowano 8 łuków kołowe o promieniach 50, 75 i 350 o pochyleniu jednostronnym oraz 10 odcinków prostych. Na łukach zaprojektowano poszerzenia jezdni. Początek drogi stanowi oś drogi powiatowej nr 2289 L, koniec krawędź drogi powiatowej nr 2293L.
Krawędzie drogi gminnej i powiatowych wyokrąglono łukiem kołowym R=8 m.
Profil podłużny: Niweletę drogi zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącego uksztaltowania terenu oraz do istniejących rzędnych na krawędziach dróg powiatowych i projektowanej rzędnej na obiekcie mostowym.
Zaprojektowano 7 łuków poziomych w zakresie od 600m do 2000m, oraz 8 odcinków prostych o min. pochyleniu 0,5% i max. 7%.
Przekrój normalny: Na przedmiotowym odcinku drogi zaprojektowano przekrój daszkowy, a w obszarze łuków przekrój jednostronny. Przekrój szlakowy z wyjątkiem pierwszych 140 m, gdzie droga biednie w istniejącym wąwozie i wzdłuż krawędzi jezdni zaprojektowano ściek trójkątny. Za mostem po prawej stronie drogi na długości 25m zaprojektowano zatokę postojową, a wzdłuż niej chodnik.
Chodnik.: Wzdłuż zatoki postojowej zaprojektowano chodnik szerokości 2m.
Pobocza: Pobocza przy jezdni szerokości 0,75 m należy utwardzić z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 15 cm. Pobocza za chodnikiem gruntowe szer. 0,5 m.
Odwodnienie: Na całej długości zaprojektowano powierzchniowe odwodnienie drogi.
Na początku opracowania zaprojektowano po obu stronach drogi przy krawędzi jezdni rów trójkątny. Na dalszym odcinku zaprojektowano rów przydrożny, a na długości nasypu rów opaskowy u podnóża skarpy. W obszarze skrzyżowań z drogami powiatowymi zaprojektowano przepusty fi 60 z rur HDPE umożliwiające w przyszłości prawidłowe odwodnienie dróg powiatowych. W km 0+230 zaprojektowano przepusty fi 60 z rur HDPE łączący rowy po obu stronach drogi. Na rowach pod zjazdami zaprojektowano przepusty z HDPE fi.50.
Skrzyżowania.: Na początku i końcu opracowania znajdują się skrzyżowania z drogami publicznymi:
– km 0+000 skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2289L,
– km 0+648,28 skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2293L,
Zjazdy: Zaprojektowano 4 zjazdy na działki prywatne szerokości 4m o nawierzchni z mieszanki niezwiązanej cementem.
Konstrukcja nawierzchni: W dowiązaniu do gruntów zalegających w podłożu określonych jako G4 i przyjętej kategorii ruchu KR3 zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni drogi i zatoki postojowej:
– 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 ,
– 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70,
– 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P 50/70,
– 20 cm podbudowa zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3,
– 22 cm w-wa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem o C1,5/2.
– 25 cm w-wa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem o C1,5/2.
Zaprojektowano następującą konstrukcję chodnika:
– 6 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana,
– cm podsypka cementowo piaskowa 1:4,
– 15 cm podbudowa zasadniczej z mieszanki związanej cementem o C1,5/2
– 10 cm warstwa piasku.
Zaprojektowano następującą konstrukcję zjazdów z kruszywa:
– 20 cm mieszanka niezwiązanej z kruszywem C90/3
– 15 cm w-wa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem o C1,5/2
3.2 Branża mostowa
Dane podstawowe nowego mostu:
– długość całkowita mostu 21.00 m,
– szerokość całkowita mostu 10.30÷11.70 m,
– światło mostu 13.00 m,
– rozpiętość konstrukcyjna mostu 13.40 m,
– kąt przecięcia osi drogi z osią rzeki ~90.00 °,
– szerokość pasa ruchu na obiekcie 2 x (2.75÷3.35 m)
– klasa drogi ,,L”-lokalna,
– szerokość nawierzchni drogi na dojazdach 5.50÷6.70 m.
Zakres Robót mostowych
– roboty rozbiórkowe istniejącego mostu (most zamknięty ze względu na stan techniczny),
– roboty rozbiórkowe nawierzchni drogi na dojeździe,
– wykonanie wykopów pod ławy fundamentowe,
– wykonanie pali fundamentowych,
– wykonanie ław fundamentowych (oczepów pali),
– wykonanie ustroju niosącego „na mokro”,
– wykonanie skrzydełek żelbetowych na połączeniu korpusu drogowego z obiektem,
– wykonanie elementów odwodnienia płyty ustroju niosącego,
– wykonanie zasypki pomiędzy ścianami bocznymi,
– wykonanie izolacji przeciwwodnej ustroju niosącego,
– zabezpieczenie izolacją lekką powierzchni betonowych stykających się z gruntem,
– wykonanie kap gzymsowych,
– ustawienie krawężników na obiekcie i dojazdach,
– wykonanie odwodnienia skarpowego,
– umocnienie skarp,
– wyprofilowanie i umocnienie terenu pod obiektem,
– ustawienie barier ochronnych i balustrad na obiekcie,
– wykonanie nawierzchni na obiekcie o dojazdach,
– wykonanie schodów na skarpie po obydwu stronach obiektu.
W ramach budowy mostu wykonane zostaną następujące prace drogowe:
– wykonanie nasypów,
– zabezpieczenie skarp za pomocą ścian oporowych,
– wykonanie warstw nawierzchni,
– ustawienie krawężników,
– wykonanie chodników,
– uzupełnienie poboczy,
– ustawienie barier ochronnych.
W ramach budowy mostu przewidziano prace hydrotechniczne:
– oczyszczenie koryta rzeki z gruzu oraz pozostałości elementów betonowych
– wyprofilowanie skarp rzeki na długości przewidzianych robót hydrotechnicznych
– umocnienie koryta na całej szerokości (dno + skarpy + półki) na długości: od napływu + pod obiektem + od odpływu
– grubość materaca gabionowego 23 cm
– materac gabionowy wypełnić kamieniem łamanym frakcji 70÷150mm
– umocnienie dna narzutem kamiennym grubości 20 cm frakcji 10 cm
– umocnienie półek pod-obiektowych materacem gabionowym
– na odpływie zostanie odtworzony uskok wysokości 50 cm w celu pozostawiania niezmiennego przepływu wody w cieku
– uskok należy wykształtować za pomocą koszy gabionowych w przekroju100x100 cm
Dane podstawowe mostu istniejącego do rozbiórki:
– długość całkowita mostu 10.64 m,
– szerokość całkowita mostu 3.20 m,
– szerokość w świetle barier 3.10 m,
– szerokość jezdni na moście 3.10 m.
Prace rozbiórkowe dotyczące rozbiórki obiektu mostowego:
– rozebranie balustrad,
– rozebranie belek stalowych,
– rozebranie istniejących filarów i przyczółków,
– frezowanie nawierzchni jezdni,
– rozebranie korpusu drogowego w obrębie obiektu.
3.3 Branża elektryczna
Budowa oświetlenia drogowego:
– Długość proj. trasy linii kablowej wlz YAKXS 4x35 4 m
– Długość proj. tras linii kablowych ośw. drogowego YAKXS 5x35 703 m
– Budowa latarni ośw. drogowego 21 szt.
– Budowa szafki oświetlenia drogowego 1 szt.
3.4 Branża teletechniczna
Budowa kanału technologicznego:
– Długość proj. trasy linii kablowej wlz YAKXS 4x35 4 m
– Długość proj. tras linii kablowych ośw. drogowego YAKXS 5x35 703 m
– Budowa latarni ośw. drogowego 21 szt.
– Budowa szafki oświetlenia drogowego 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
Przedmiary robót dla poszczególnych branż mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną poszczególnych branż.
Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji, w cenie umownej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4141957,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7214015,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4141957,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120151231
7.3.3) Ulica: Antoniny Grygowej
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-260
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ELPIE Sp. z o.o.; ul. Inżynierska 3; 20-484 Lublin ( branża elektryczna i branża teletechniczna )
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. w Janowie Lubelskim, Borownica 26, 23-300 Janów Lubelski (branża drogowa - cały zakres robót z wyłączeniem robót pomiarowych )
Baufortis Sp. z o.o.; ul. Willowa 36A; 20-819 Lublin – branża mostowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4141957,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
- Przebudowa drogi gminnej nr 103225L w miejscowości Wielkolas od km 0+000,00 do km 0+730,00
- Przebudowa drogi gminnej nr 194012 N w miejscowości Waplewo
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.