Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029957/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
- 2021/BZP 00029957/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00030011/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092992 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekultywacja i zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe - do nauki gry w golfa jako Putting Green w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 335-04-54
1.5.8.) Numer faksu: (32) 231-00-32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/120701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rekultywacja i zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe - do nauki gry w golfa jako Putting Green w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b8380bd-9777-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Rekultywacja i zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029957/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
Wykonanie prac w zakresie zaprojektowania i budowy rekultywacji i zagospodarowania terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe - do nauki gry w golfa jako Putting Green działki nr obręb 289/5, 2
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego:
- wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu;
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej składającej się z projektu zagospodarowania działki lub terenu (PTZ), projektu architektoniczno-budowlanego (PAB), projektu technicznego (PT), oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
- uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych;
- przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę - jeśli wymagane,
Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (CD).
W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 4 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 1 komplecie.
2. Zakres prac:
- uprzątnięcie terenu,
- nawiezienie ziemi urodzajnej na projektowany obszar,
- wyprofilowanie elementów zieleni rekreacyjnej,
- wyprofilowanie terenu przeznaczonego pod trawniki,
- wykonanie drenażu powierzchniowego odprowadzającego wody powierzchniowe,
- wykonanie zraszacza ciśnieniowego na zagospodarowanym terenie,
- ułożenie warstwy ziemi urodzajnej na obszarze przeznaczonym na trawniki,
- przygotowanie gruntu do siewu traw,
- zasiew traw i ich pielęgnacja.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano - wykonawczego.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są następujące dokumenty:
1. Program funkcjonalno - użytkowy,
2. Załącznik graficzny - lokalizacja,
3. Przedmiar robót,
stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie.
Rozwiązania równoważne:
Jeżeli Zamawiający w niniejszym SWZ wskazał w odniesieniu do niektórych urządzeń/wyrobów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty konkretnego Wykonawcy, w tym w szczególności podane zostały nazwa własna urządzenia, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe, określające standardy, wygląd oraz wymagania techniczne. Wszelkie urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy mogą być tylko w sytuacjach, gdy Zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - w tych wypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie - "lub równoważny". Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia/wyroby równoważne, muszą być co najmniej:
a) o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki,
b) o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej,
c) spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości,
d) posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności itd.).
Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowane urządzenie/wyrób jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.
W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki:
a) wszystkie urządzenia/wyroby zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru,
b) na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamienne obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż projektowane.
Szczegółowo warunki zamówienia zostały określone w pkt. 3 SWZ - Opis
przedmiotu zamówienia i Programie Funkcjonalno-Użytkowym - ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
*dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
Wymagany termin gwarancji pielęgnacji trawników: min. 12 miesięcy maks. 24 miesiące - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad.
Wymagany termin rękojmi pielęgnacji trawników: min. 12 miesięcy maks. 24 miesiące - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. Wymagany termin gwarancji robót budowlanych min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych bez wad. Wymagany termin rękojmi robót budowlanych min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych bez wad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975203,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Melkad Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Wielobranżowy Melkad Klemens Scheithauer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392006086
7.3.3) Ulica: Wolności 128A
7.3.4) Miejscowość: Łańce
7.3.5) Kod pocztowy: 44-285
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej - Architekci Studio Projektów Paweł Kuczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic, Zabrza i Katowic. Znak sprawy: DZPZ.283.59.2024.TB
- Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S w miejscowości Paczyna
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.