Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042088/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00093112 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
modernizację budynku Opery Bałtyckiej w Gdańsku - wykonanie wzmocnienia fundamentów z robotami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190320600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-219
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@operabaltycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://operabaltycka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
postępowania https://operabaltycka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
modernizację budynku Opery Bałtyckiej w Gdańsku - wykonanie wzmocnienia fundamentów z robotami towarzyszącymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f1be07-a7e7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002111/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku Opery Bałtyckiej w Gdańsku- wykonanie wzmocnienia fundamentów z robotami towarzyszącymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042088/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) sporządzenia kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dalej zwaną „Dokumentacją” dla zadania „Modernizacja budynku Opery Bałtyckiej w Gdańsku – wzmocnienie fundamentów z robotami towarzyszącymi” w zakresie określonym w PFU z dnia 26 lutego 2021 roku, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, z wyłączeniem zaadaptowania niedostępnej obecnie, zamkniętej przestrzeni piwnicznej na magazyn;
2) uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę na podstawie wykonanej Dokumentacji;
3) wykonania robót budowlanych na podstawie Dokumentacji, polegających m.in. na:
i. posadowieniu istniejących ścian nośnych budynku na podłożu nośnym poprzez zastosowanie mikro-pali-kolumn iniekcyjnych lub technologii równoważnej (zgodnie z ekspertyzami zawartymi w części informacyjnej PFU wraz z elementami pochłaniającymi wyzwalaną energię kinetyczną od ruchu kołowego w al. Hallera oraz ul. Towarowej,
ii. odgrzybieniu, odsoleniu, zdezynfekowaniu i osuszenie ścian piwnicznych metodą mikrofalową lub równoważną (zgodnie z ekspertyzami zawartymi w części informacyjnej PFU),
iii. wykonaniu izolacji przeciw-wodnych pionowych i poziomych z zastosowaniem technik iniekcyjnych i powłok stałych (papa, powłoki),
iv. wykonaniu przebudowy systemu kanalizacji deszczowej w obrębie przedmiotowej części budynku,
– co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej na całość prac objętych PFU, z wyłączeniem zaadaptowania niedostępnej obecnie, zamkniętej przestrzeni piwnicznej na magazyn, wraz z uzyskaniem na całość ostatecznego pozwolenia na budowę, opracowania dokumentacji wykonawczej na całość prac objętych PFU, z wyłączeniem zaadaptowania niedostępnej obecnie, zamkniętej przestrzeni piwnicznej na magazyn, wykonania tylko części robót objętych PFU, o których mowa w pkt 3.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w PFU stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Terminy i warunki wykonania zamówienia określa umowa stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ.
3. 5. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w miejscu wykonywania robót budowlanych w dni robocze z wyłączeniem sobót w godz. 8.00-15.00 po uprzednim umówieniu się z Zamawiającym za pośrednictwem Platformy zakupowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3696284,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1472000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poleko Budownictwo Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222090416
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1472000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa ławek
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.