eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowinka"Świadczenie usług sąsiedzkich"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług sąsiedzkich"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-304

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 80 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-497f5123-8475-48c3-bdd9-f73ea3ce6501

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usług sąsiedzkich"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497f5123-8475-48c3-bdd9-f73ea3ce6501

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach środków EFS Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155520 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sąsiedzkich w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach środków EFS Plus
CZĘŚĆ 1: usługi sąsiedzkie dla 3 podopiecznych w ilości 60 godzin miesięcznie. Zadanie obejmuje udzielanie usług nad 3 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 60. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi
Usługi sąsiedzkie obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
4. Usługi będą świadczone z częstotliwością uzależnioną od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi, średnia liczba godzin udzielonych usług sąsiedzkich to 27 godzin miesięcznie.
5. Usługi sąsiedzkie obejmują pomoc i wsparcie na rzecz uczestnika projektu w podstawowych czynnościach dnia codziennego, takich jak:
1) zakres usług gospodarczych:
a) sprzątanie mieszkania;
b) zakupy;
c) dostarczenie jednego ciepłego posiłku lub przygotowanie posiłków;
d) pomoc przy spożywaniu posiłków;
e) utrzymanie w czystości sprzętu gospodarstwa domowego służącego uczestnikowi projektu;
f) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych;
g) pranie;
h) dbanie o czystość o czystość odzieży;
i) palenie w piecu i przynoszenie opału;
j) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez uczestnika projektu;
2) zakres usług pielęgnacyjnych:
a) toaleta poranna i/lub wieczorna;
b) zmiana bielizny osobistej;
c) zmiana pościeli;
d) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych;
e) pomoc w przyjmowaniu leków;
3) załatwianie spraw życiowych:
a) umawianie wizyt lekarskich, realizacja recept;
b) organizowanie i realizowanie spacerów;
c) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, organizowanie kontaktów sąsiedzkich;
d) załatwianie spraw urzędowych;
e) prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczanie się z uczestnikiem z wydanych pieniędzy;
f) informowanie najbliższych lub odpowiednich służb o pilnych potrzebach czy pogorszeniu się stanu zdrowia.
2. Usługi sąsiedzkie będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowince.
3. Usługi sąsiedzkie będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika GOPS.
4. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług sąsiedzkich.
5. Uczestnik projektu będzie potwierdzał odbiór usługi poprzez podpis na karcie zawierającej daty i godziny czynności z zakresu usług sąsiedzkich oraz imię i nazwisko opiekuna.
6. Usługi sąsiedzkie może świadczyć osoba, która (zgodnie z art. 50 ustawy o pomocy społecznej):
1) jest pełnoletnia;
2) nie jest członkiem rodziny osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
3) nie jest oddzielnie zamieszkującym małżonkiem, wstępnym ani zstępnym osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
4) złożyła Realizatorowi oświadczenie o zdolności pod względem psychofizycznym do świadczenia takich usług;
5) zamieszkuje w najbliższej okolicy osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
6) ukończyła szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy;
7) została zaakceptowana przez osobę, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
8) została zaakceptowana przez organizatora usług sąsiedzkich

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sąsiedzkich w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach środków EFS Plus. CZĘŚĆ 2: usługi sąsiedzkie dla 2 podopiecznych w ilości 64 godzin miesięcznie. Zadanie obejmuje udzielanie usług nad 2 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 64. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
Usługi sąsiedzkie obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
4. Usługi będą świadczone z częstotliwością uzależnioną od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi, średnia liczba godzin udzielonych usług sąsiedzkich to 27 godzin miesięcznie.
5. Usługi sąsiedzkie obejmują pomoc i wsparcie na rzecz uczestnika projektu w podstawowych czynnościach dnia codziennego, takich jak:
1) zakres usług gospodarczych:
a) sprzątanie mieszkania;
b) zakupy;
c) dostarczenie jednego ciepłego posiłku lub przygotowanie posiłków;
d) pomoc przy spożywaniu posiłków;
e) utrzymanie w czystości sprzętu gospodarstwa domowego służącego uczestnikowi projektu;
f) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych;
g) pranie;
h) dbanie o czystość o czystość odzieży;
i) palenie w piecu i przynoszenie opału;
j) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez uczestnika projektu;
2) zakres usług pielęgnacyjnych:
a) toaleta poranna i/lub wieczorna;
b) zmiana bielizny osobistej;
c) zmiana pościeli;
d) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych;
e) pomoc w przyjmowaniu leków;
3) załatwianie spraw życiowych:
a) umawianie wizyt lekarskich, realizacja recept;
b) organizowanie i realizowanie spacerów;
c) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, organizowanie kontaktów sąsiedzkich;
d) załatwianie spraw urzędowych;
e) prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczanie się z uczestnikiem z wydanych pieniędzy;
f) informowanie najbliższych lub odpowiednich służb o pilnych potrzebach czy pogorszeniu się stanu zdrowia.
2. Usługi sąsiedzkie będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowince.
3. Usługi sąsiedzkie będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika GOPS.
4. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług sąsiedzkich.
5. Uczestnik projektu będzie potwierdzał odbiór usługi poprzez podpis na karcie zawierającej daty i godziny czynności z zakresu usług sąsiedzkich oraz imię i nazwisko opiekuna.
6. Usługi sąsiedzkie może świadczyć osoba, która (zgodnie z art. 50 ustawy o pomocy społecznej):
1) jest pełnoletnia;
2) nie jest członkiem rodziny osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
3) nie jest oddzielnie zamieszkującym małżonkiem, wstępnym ani zstępnym osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
4) złożyła Realizatorowi oświadczenie o zdolności pod względem psychofizycznym do świadczenia takich usług;
5) zamieszkuje w najbliższej okolicy osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
6) ukończyła szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy;
7) została zaakceptowana przez osobę, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
8) została zaakceptowana przez organizatora usług sąsiedzkich

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 46080 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sąsiedzkich w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach środków EFS Plus.
CZĘŚĆ 3: usługi sąsiedzkie dla 2 podopiecznych w ilości 42 godzin miesięcznie. Zadanie obejmuje opiekę nad 2 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 42. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
Usługi sąsiedzkie obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
4. Usługi będą świadczone z częstotliwością uzależnioną od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi, średnia liczba godzin udzielonych usług sąsiedzkich to 27 godzin miesięcznie.
5. Usługi sąsiedzkie obejmują pomoc i wsparcie na rzecz uczestnika projektu w podstawowych czynnościach dnia codziennego, takich jak:
1) zakres usług gospodarczych:
a) sprzątanie mieszkania;
b) zakupy;
c) dostarczenie jednego ciepłego posiłku lub przygotowanie posiłków;
d) pomoc przy spożywaniu posiłków;
e) utrzymanie w czystości sprzętu gospodarstwa domowego służącego uczestnikowi projektu;
f) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych;
g) pranie;
h) dbanie o czystość o czystość odzieży;
i) palenie w piecu i przynoszenie opału;
j) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez uczestnika projektu;
2) zakres usług pielęgnacyjnych:
a) toaleta poranna i/lub wieczorna;
b) zmiana bielizny osobistej;
c) zmiana pościeli;
d) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych;
e) pomoc w przyjmowaniu leków;
3) załatwianie spraw życiowych:
a) umawianie wizyt lekarskich, realizacja recept;
b) organizowanie i realizowanie spacerów;
c) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, organizowanie kontaktów sąsiedzkich;
d) załatwianie spraw urzędowych;
e) prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczanie się z uczestnikiem z wydanych pieniędzy;
f) informowanie najbliższych lub odpowiednich służb o pilnych potrzebach czy pogorszeniu się stanu zdrowia.
2. Usługi sąsiedzkie będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowince.
3. Usługi sąsiedzkie będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika GOPS.
4. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług sąsiedzkich.
5. Uczestnik projektu będzie potwierdzał odbiór usługi poprzez podpis na karcie zawierającej daty i godziny czynności z zakresu usług sąsiedzkich oraz imię i nazwisko opiekuna.
6. Usługi sąsiedzkie może świadczyć osoba, która (zgodnie z art. 50 ustawy o pomocy społecznej):
1) jest pełnoletnia;
2) nie jest członkiem rodziny osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
3) nie jest oddzielnie zamieszkującym małżonkiem, wstępnym ani zstępnym osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
4) złożyła Realizatorowi oświadczenie o zdolności pod względem psychofizycznym do świadczenia takich usług;
5) zamieszkuje w najbliższej okolicy osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
6) ukończyła szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy;
7) została zaakceptowana przez osobę, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
8) została zaakceptowana przez organizatora usług sąsiedzkich

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 30240 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sąsiedzkich w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach środków EFS Plus.
CZĘŚĆ 4: usługi sąsiedzkie dla 2 podopiecznych w ilości 50 godzin miesięcznie. Zadanie obejmuje udzielanie usług nad 2 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 50. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
Usługi sąsiedzkie obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
4. Usługi będą świadczone z częstotliwością uzależnioną od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi, średnia liczba godzin udzielonych usług sąsiedzkich to 27 godzin miesięcznie.
5. Usługi sąsiedzkie obejmują pomoc i wsparcie na rzecz uczestnika projektu w podstawowych czynnościach dnia codziennego, takich jak:
1) zakres usług gospodarczych:
a) sprzątanie mieszkania;
b) zakupy;
c) dostarczenie jednego ciepłego posiłku lub przygotowanie posiłków;
d) pomoc przy spożywaniu posiłków;
e) utrzymanie w czystości sprzętu gospodarstwa domowego służącego uczestnikowi projektu;
f) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych;
g) pranie;
h) dbanie o czystość o czystość odzieży;
i) palenie w piecu i przynoszenie opału;
j) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez uczestnika projektu;
2) zakres usług pielęgnacyjnych:
a) toaleta poranna i/lub wieczorna;
b) zmiana bielizny osobistej;
c) zmiana pościeli;
d) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych;
e) pomoc w przyjmowaniu leków;
3) załatwianie spraw życiowych:
a) umawianie wizyt lekarskich, realizacja recept;
b) organizowanie i realizowanie spacerów;
c) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, organizowanie kontaktów sąsiedzkich;
d) załatwianie spraw urzędowych;
e) prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczanie się z uczestnikiem z wydanych pieniędzy;
f) informowanie najbliższych lub odpowiednich służb o pilnych potrzebach czy pogorszeniu się stanu zdrowia.
2. Usługi sąsiedzkie będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowince.
3. Usługi sąsiedzkie będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika GOPS.
4. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług sąsiedzkich.
5. Uczestnik projektu będzie potwierdzał odbiór usługi poprzez podpis na karcie zawierającej daty i godziny czynności z zakresu usług sąsiedzkich oraz imię i nazwisko opiekuna.
6. Usługi sąsiedzkie może świadczyć osoba, która (zgodnie z art. 50 ustawy o pomocy społecznej):
1) jest pełnoletnia;
2) nie jest członkiem rodziny osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
3) nie jest oddzielnie zamieszkującym małżonkiem, wstępnym ani zstępnym osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
4) złożyła Realizatorowi oświadczenie o zdolności pod względem psychofizycznym do świadczenia takich usług;
5) zamieszkuje w najbliższej okolicy osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
6) ukończyła szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy;
7) została zaakceptowana przez osobę, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
8) została zaakceptowana przez organizatora usług sąsiedzkich

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 2

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.