Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173528/01 - Wynik z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Częstochowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Janów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-253
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9b05042-a7a0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085191/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9b05042-a7a0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, oraz poczty elektronicznej: przetargi@janow.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy, tj. IR-I.271.1.2023
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt 36 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt 36 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR-I.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac w ramach zamówienia:
I. Wymiana oraz dobudowa 1319 szt. opraw oświetleniowych wyposażonych w wysokoprężne lampy, na nowe oprawy LED wykonane w drugiej klasie ochrony przeciw porażeniowej, wyposażone w gniazda DALI oraz autonomiczną, programowalną bezprzewodowo redukcję mocy. W zakres zadania wchodzi także wymiana wysięgników, przewodów wysięgnikowych, zacisków prądowych, gniazd bezpiecznikowych i wkładek bezpiecznikowych (szczegóły dotyczące wymienianego osprzętu znajdują się na załączonych schematach). Zdemontować należy oprawy sodowe.
II. Wykonanie oświetlenia ulicznego zgodnie z projektami technicznymi – 10 odcinków:
1. Budowa instalacji oświetlenia ulicy Kościelnej od istniejącej linii nN
w miejscowości Złoty Potok
2. Budowa oświetlenia ulicy Krótkiej od istniejącej linii nN w miejscowości Janów
3. Rozbudowa oświetlenia ulicy Żurawskiej od istniejącej linii nN w miejscowości Janów
4. Rozbudowa oświetlenia ulicy Makowej od istniejącej linii nN w miejscowości Janów
5. Rozbudowa instalacji oświetlenia ulicy Strażackiej i Nowowiejskiej od istniejącej linii nN w miejscowości Piasek gm. Janów
6. Rozbudowa instalacji oświetlenia ulicy Kwiatowej od istniejącej linii nN w miejscowości Piasek gm. Janów
7. Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Janów przy ul. Narcyzowej, Liliowej, Fiołkowej, Różanej, Krokusowej, Konwaliowej i Tulipanowej w Janowie- w zakresie niezrealizowanej części projektu
8. Rozbudowa oświetlenia ulicznego w kierunku stacji PKP i w stronę zachodnią w miejscowości Zagórze- w zakresie niezrealizowanej części projektu
9. Rozbudowa instalacji oświetlenia ulicy Magnoliowej od istniejącej Linii nN w miejscowości Janów
10. Dobudowa instalacji oświetlenia ulicznego od istniejącej linii niskiego napięcia i oświetlenia ulicznego w miejscowości Siedlec ul. Sosnowa nr dz. 625,627/3-
w zakresie niezrealizowanej części projektu.
UWAGA:
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Janów przy
ul. Narcyzowej, Liliowej, Fiołkowej, Różanej, Krokusowej, Konwaliowej i Tulipanowej została w części zrealizowana, przedmiotem zamówienia jest wykonie pozostałej niezrealizowanej części projektu, zgodnie z przedstawionym projektem oraz aktualnym schematem projektowanego oświetlenia.
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w kierunku stacji PKP i w stronę zachodnią w miejscowości Zagórze została w części zrealizowana w zakresie od słupa G0 do słupa G2. Przedmiotem zamówienia jest wykonie pozostałej niezrealizowanej części projektu od słupa G0 do słupa G7.
Dobudowa instalacji oświetlenia ulicznego od istniejącej linii niskiego napięcia i oświetlenia ulicznego w miejscowości Siedlec ul. Sosnowa nr dz. 625,627/3 została w części zrealizowana w zakresie od istniejącego słupa nr RNK-10/ŻN do słupa L8. Przedmiotem zamówienia jest wykonie pozostałej niezrealizowanej części projektu od słupa L8 do słupa L19.
III. Wykonanie oświetlenia ulicznego w formule zaprojektuj – wybuduj - 10 odcinków:
1. Budowa oświetlenia ulicznego (na dz. nr 83, 58, 57, 56, 11, obręb Bystrzanowice w miejscowości Bystrzanowice, gm. Janów
2. Budowa oświetlenia ulicznego Alei Klonów (na dz. nr 1265, 1259/20, 1259/55 obr. Złoty Potok) w miejscowości Złoty Potok, gm. Janów
3. Budowa oświetlenia boiska sportowego (na dz. nr 1259/59) w miejscowości Złoty Potok, gm. Janów
4. Budowa oświetlenia ulicznego ul. Wrzosowej (na dz. nr 1071 obr. Złoty Potok) w miejscowości Złoty Potok, gm. Janów
5. Budowa oświetlenia ulicznego ul. Leśnej dz. nr 426 obr. Żuraw (od dz. nr 178/2 do dz. nr 176/1) w miejscowości Żuraw, gm. Janów
6. Budowa oświetlenia ulicznego na dz. nr 534, 535, 2/9, 2/17, 2/30 obr. Ponik w miejscowości Ponik, gm. Janów
7. Budowa oświetlenia ulicznego na dz. nr 607/1, 608/1, 609/1, 646 obr. Siedlec w miejscowości Siedlec, gm. Janów
8. Budowa oświetlenia ulicznego ul. Słonecznej i Łączniku do ul. Kościuszki na dz. nr 1103/2, 1072/7, 1073/6, 1091, 1084, 1083/1, 1082, 1081, 1080, 1079/2, 1079/1, 1078/1, 1077, 1076 obr. Złoty Potok w miejscowości Złoty Potok, gm. Janów
9. Budowa oświetlenia ulicznego ul. Irysowej na dz. nr 1657 obr. Janów w miejscowości Janów, gm. Janów
10. Przebudowa oświetlenia ulicznego na Pl. Chrzciciela na dz. nr 81, 270, 797, 775/2, 816, 862/2, 863, 870/1, 871, 973/1, 973/2, 973/3 obr. Złoty Potok) w miejscowości Złoty Potok, gm. Janów
Zakres zamówienia w ramach części III:
1) Wykonanie, w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU), dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, w tym wykonanie projektu budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami, opiniami pozwalającymi na uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy;
2) Przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie tego pozwolenia;
3) Wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenia zakończenia robót budowlanych PINB.
Uwaga: Teren objęty zamierzeniem inwestycyjnym zawiera się w strefie obserwacji archeologicznych – rejonie występowania stanowisk archeologicznych i reliktów historycznych wyznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Janów. Prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym, po uzyskaniu pozwolenia na badania archeologiczne (w formie nadzoru).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz program funkcjonalno- użytkowy (PFU)- w zakresie części III. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:
(Cmin/Cb * 98%) * 100 + (Gb/24 * 2%) * 100 = liczba punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie/zakończenie(rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
UWAGA:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”
2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.
a) Osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
b) Osobą, która wykona dokumentację projektowo-kosztorysową, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
UWAGA:
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2020, poz. 220).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.
FORMULARZ OFERTOWY musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2) Wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. i 18.2. SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (punkt 13.1. SWZ) oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp (punkt 13.2. SWZ).
3) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. lub 18.2. SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 4 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
6) Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust 1, art.109 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz.
835): wykonawca, żaden ze wspólników - w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna).
2. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) należy złożyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 13. i 18. SWZ, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, dotyczące
odpowiednio każdego ze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna);
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego (jeżeli dotyczy)
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli każdego ze wspólników.
3) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Strony przewidują wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach:1) pierwsza transza ze środków własnych Zamawiającego w formie zaliczki w wysokości nie mniejszej niż 10% wynagrodzenia umownego – jednak nie więcej niż 290 000,00 zł, przekazanej Wykonawcy w terminie do 30 dni licząc od dnia wystawienia przez Wykonawcę faktury zaliczkowej.,
Wniosek o zaliczkę Wykonawca może złożyć po przekazaniu mu placu budowy załączając do wniosku fakturę zaliczkową z terminem płatności nie krótszym niż 30 dni.
2) druga transza w wysokości kwoty wynagrodzenia umownego pomniejszonej o kwotę zaliczki wypłaconej w pierwszej transzy, po dokonaniu odbioru końcowego zadania, o którym mowa w § 6, na podstawie faktury końcowej.
2. Wynagrodzenie przekazane w ramach pierwszej transzy przeznaczone jest na wykonanie robót wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego załączonego do faktury zaliczkowej.
3. Część wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1.2 zostanie wypłacone na podstawie jednej faktury końcowej, która zostanie uregulowana w jednej racie po uzyskaniu przez Zamawiającego wypłaty dofinansowania, chyba że:
1) Wartość wkładu własnego zamawiającego przekroczy 290 000,00 zł wynagrodzenia umownego i nie zostanie wypłacona jako zaliczka i/lub
2) Strony umowy dokonają zmiany umowy skutkującej wzrostem wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Wówczas płatność końcowa wynikająca z faktury końcowej zostanie wypłacona w dwóch ratach: pierwszej odpowiadającej kwocie wkładu własnego i/lub zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy oraz drugiej odpowiadającej pozostałej części wynagrodzenia końcowego.
4. W przypadku rozwiązania umowy z jakichkolwiek przyczyn, zaliczka podlega zwrotowi, chyba że strony przeznaczą ją na rozliczenie części umowy.
5. Rozliczenie zaliczki nastąpi na podstawie protokołu obioru robót, podpisanego przez Inspektora nadzoru, Kierownika budowy,
6. Rozliczenie robót wymienionych w ust. 1 pkt.2 oraz rozliczenie pozostałego zakresu robót nastąpi na podstawie protokołu końcowego odbioru robót, z zastrzeżeniem że Wykonawca zapewni finansowanie, w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach wskazanych we wstępnej Promesie dot. dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 1 do SWZ, tj. we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.