Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012” w miejscowości Stara Niedziałka przy ul. Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mińsk Mazowiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: -
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Chełmońskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 – 756 25 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@minskmazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012” w miejscowości Stara Niedziałka przy ul. Mazowieckiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37422687-bd27-4ef9-933c-1bd4f9673b2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012756/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja boiska sportowego Orlik 2012 w miejscowości Stara Niedziałka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37422687-bd27-4ef9-933c-1bd4f9673b2e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-37422687-bd27-4ef9-933c-1bd4f9673b2e
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami polegająca na składaniu i wysyłaniu dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień/zawiadomień/informacji, odbywa się w języku polskim przy użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) lub za pomocą poczty elektronicznej na adres email: pozyskiwanie@minskmazowiecki.pl (przy czym złożenia oferty możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, z zastrzeżeniem zapisów Rozdziału XIV SWZ w zakresie częściowego odstąpienia od tego wymogu dla złożenia próbek oferowanych nawierzchni).
Informacje dot. sposobu komunikacji w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia zawarte są w udostępnionej na Platformie e-Zamówienia instrukcji pn.: „Komunikacja w postępowaniu”.
Zadawanie pytań dot. treści dokumentów zamówienia za pomocą „Formularzy do komunikacji” możliwe jest dla Wykonawców posiadających konto uproszczone. Korzystanie z tych Formularzy w pełnym zakresie
możliwe jest dla posiadaczy konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
Pliki stanowiące załączniki do pojedynczego Formularza, przesyłane za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” nie mogą mieć większego rozmiaru niż 150 MB.
Datę wpływu dokumentów na Platformę e-Zamówienia lub serwer pocztowy Zamawiającego przyjmuje się jako datę ich przekazania.
Po dokonaniu otwarcia ofert wszelka korespondencja w sprawie prowadzonego postępowania odbywać się będzie za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia
lub na adres e-mail Wykonawcy wskazany w ofercie.
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: ZP.271.1.3.2025.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Józefa Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel. 25 756 25 00; e-mail: gmina@minskmazowiecki.pl
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@minskmazowiecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp., żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp. wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp. wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni boiska piłkarskiego typu Orlik 2012 wchodzącego w skład kompleksu sportowego typu Orlik 2012, zlokalizowanego w miejscowości Stara Niedziałka, Gmina Mińsk Mazowiecki, powiat miński.
2. Zadanie współfinansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Zadania inwestycyjnego w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2024” Edycja 2024 pod nazwą „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 20212” w miejscowości Stara Niedziałka przy ul. Mazowieckiej”.
3. Modernizacja boiska sportowego typu Orlik 2012 obejmuje min. następujący zakres robót:
a) prace demontażowe,
b) modernizacja piłkochwytów i ogrodzenia boiska piłkarskiego,
c) wymiana istniejącego oświetlenia boisk,
d) rozbiórka nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z utylizacją lub recyklingiem,
e) rozbiórka podbudowy istniejącego boiska do wysokości istniejącego odwodnienia boiska,
f) konserwacja istniejącego odwodnienia kompleksu boisk sportowych,
g) przygotowanie nowej podbudowy,
h) wykonanie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej,
i) ponowny montaż bramek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów K równą sumie obu kryteriów. Obliczane liczby punktów zaokrąglone będą do drugiego miejsca po przecinku. Oceniane będą tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunek udziału sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ważnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 500.000,00 zł na każde zdarzenie wraz z potwierdzeniem opłacenia składki za tę polisę. Wykonawca będzie zobowiązany utrzymywać ważna polisę przez cały okres realizacji Umowy
- poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii ważnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 500.000,00 zł, na każde zdarzenie wraz z potwierdzeniem opłacenia składki za tę polisę.
2. Warunek udziału zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek spełni Wykonawca, który:
A. udokumentuje, iż zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane
polegające na budowie (lub przebudowie, lub remoncie, lub modernizacji boiska) sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 wraz z wymianą (lub przebudową, lub remontem, lub modernizacją) oświetlenia o wartości każdej z robót minimum 300 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie analizy złożonego Wykazu wykonanych robót (Załącznik Nr 5 do SWZ) oraz załączonych dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynamniej jeden z wykonawców musi wykazać spełnienie powyższego warunku samodzielnie.
B. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi:
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (1 osoba),
uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do sieci elektrycznych oraz do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych w zakresie do 1 kV (minimum 1 osoba),
uprawnienia SEP „D” do sieci elektrycznych oraz do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych w zakresie do 1 kV (minimum 1 osoba). Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie analizy złożonego Wykazu osób (Załącznik nr 6 do SWZ) wraz z kopiami wykazywanych uprawnień.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu do oferty należy załączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (Załączniki nr 3 do SWZ), oraz
b) oświadczenie w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie z art. 7) .
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- oświadczenie (Załącznik nr 8 do SWZ), o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w:
• art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.,
• w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj.: Dz.U. 2024, poz. 507);
- oświadczenie, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębna ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 9 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (Załączniki nr 3 do SWZ), oraz
b) oświadczenie w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie z art. 7) .
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych :
- w zakresie sytuacji ekonomicznej, zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 1 ppkt. 2) lit. c) oraz lit. d):
- poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii ważnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 500.000,00 zł, na każde zdarzenie wraz z potwierdzeniem opłacenia składki za tę polisę;
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie - Załączniki nr 5 do SWZ;
- wykaz osób w dyspozycji wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień oraz kopiami potwierdzających je dokumentów, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją
o podstawie dysponowania tymi osobami. – Załącznik nr 6 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt określone przez Zamawiającego cechy/kryteria.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Przepis art. 107 ust. 3 ustawy Pzp. ma zastosowanie.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że oferowana nawierzchnia z trawy syntetycznej spełnia wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla wybranego przez Wykonawcę jednego z proponowanych wariantów nawierzchni wskazanych w OPZ. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dla oferowanego wariantu nawierzchni następujące dokumenty – przedmiotowe środki dowodowe:
1) Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport
lub ISA-Sport lub Sports LabsLtd), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa, zasyp EPDM), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (nie starszej niż edycja 2015) dla poziomu Quality I Quality PRO oraz potwierdzający posiadanie wszystkich parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych (dostępny
na www.FIFA.com). Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, ze boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu;
2) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla oferowanego systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub równoważną. Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, ze boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu;
3) Posiadanie przez producenta sztucznej trawy statusu Licencjobiorcy FIFA (FIFA Licensee);
4) Atest PZH na nawierzchnię sztuczna trawa;
5) Atest PZH na wypełnienie EPDM;
6) Karta techniczna potwierdzona przez producenta, zawierająca szczegółową charakterystykę i parametry techniczne nawierzchni ze sztucznej trawy;
7) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię (dla tego zadania);
8) Raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy spełnia wymagania normy EN 71-3, Bezpieczeństwo zabawek – Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków;
9) Badanie reakcji na ogień wg wymagań PN-EN 13501-1:2019-02 wykonane przez akredytowane laboratorium potwierdzające trudnozapalność dla klasy min. Cfl-s1 dla oferowanego systemu nawierzchni (sztuczna trawa + wypełnienie). Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się
do ponownego przetworzenia (recyklingu);
10) Próbkę oferowanej nawierzchni z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu o wymiarach min. 15x15 cm.
Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej dotyczącej złożenia próbek oferowanych nawierzchni niezbędnych do wykazania, że oferowane nawierzchnie spełniają wymagania określone w Załączniku nr 6 do SWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zatem wymaga złożenia próbek, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Próbki należy dostarczyć do Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pok. 102 – Sekretariat
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports LabsLtd), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa, zasyp EPDM), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (nie starszej niż edycja 2015) dla poziomu Quality I Quality PRO oraz potwierdzający posiadanie wszystkich parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych (dostępny na www.FIFA.com). Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, ze boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu;2) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla oferowanego systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub równoważną. Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, ze boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu;
3) Posiadanie przez producenta sztucznej trawy statusu Licencjobiorcy FIFA (FIFA Licensee);
4) Atest PZH na nawierzchnię sztuczna trawa;
5) Atest PZH na wypełnienie EPDM;
6) Karta techniczna potwierdzona przez producenta, zawierająca szczegółową charakterystykę i parametry techniczne nawierzchni ze sztucznej trawy;
7) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię (dla tego zadania);
8) Raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy spełnia wymagania normy EN 71-3, Bezpieczeństwo zabawek – Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków;
9) Badanie reakcji na ogień wg wymagań PN-EN 13501-1:2019-02 wykonane przez akredytowane laboratorium potwierdzające trudnozapalność dla klasy min. Cfl-s1 dla oferowanego systemu nawierzchni (sztuczna trawa + wypełnienie). Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się
do ponownego przetworzenia (recyklingu);
10) Próbkę oferowanej nawierzchni z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu o wymiarach min. 15x15 cm.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie2 000,00 zł.
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp., tj.:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 52 9226 0005 0000 8035 2000 0040. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w postępowaniu nr ZP.271.1.3.2025”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, podlega odrzuceniu.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynamniej jeden z wykonawców musi wykazać spełnienie powyższego warunku samodzielnie.
W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w treści oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy
W przypadku wspólnego ubiegania się o Zamówienie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (Załączniki nr 3 do SWZ), oraz
b) oświadczenie w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie z art. 7).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o Zamówienie winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy, która zostanie zawarta w sprawie niniejszego zamówienia, stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ.2. Możliwości dokonania zmian w zakresie zawartej umowy Zamawiający zawarł w treści wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Portal e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-22
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2222W ul. A. Chróścielewskiego w Mińsku Maz. od km 11+672 do km 12+648
- Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2025 r.
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki - Cegłów - Mrozy od km 11+517 do km 11+977"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Stara Niedziałka przy ul. Mazowieckiej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2222W Dębe W. - Chrośla - Jędrzejnik - Kędzierak - Mińsk Maz. od km 0+630 do km 1+355
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boisk na terenie Gminy Siemianowice Śląskie
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Stara Niedziałka przy ul. Mazowieckiej
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.