Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636666/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inżynier kontraktu dla zadania pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W STARYM BRZEŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STARY BRZEŚĆ 14
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@starybrzesc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starybrzesc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e0f82e1-4bae-4e3d-afb8-388559e6005a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inżynier kontraktu dla zadania pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e0f82e1-4bae-4e3d-afb8-388559e6005a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00292885/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Inżynier kontraktu dla zadania pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, Nr wniosku: KPO/23/BCU/2/W/0020, Tytuł przedsięwzięcia: Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Starym Brześciu, Dziedzina, w ramach której złożony był Wniosek: Energetyka odnawialna (słoneczna), Nr dok.: KPO/23/BCU/2/OKW/00122.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.330.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145158,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną” w okresie realizacji zadania, odbioru robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi robót budowlanych w szczególności poprzez nadzór inspektorów nadzoru, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, inżynieryjnej drogowej.
Wymagana przez zamawiającego ilość pobytów na budowie inspektora/ów nadzoru w danej specjalności minimum 1 raz w tygodniu. W trakcie intensyfikacji robót w danej specjalności ilość pobytów tygodniowych inspektora/ów nadzoru może zwiększyć się do 3 pobytów. Ilość pobytów na budowie jest kryterium oceny ofert.
Zamawiający zastrzega sobie wezwanie nadzoru inwestorskiego - inspektora/ów na każde żądanie w sytuacjach wymagających jego/ich udziału lub bytności na budowie i jego/ich czasu reakcji w ciągu maksymalnie 12 godzin od wezwania. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie podjęcie przez inspektora/ów działań mających na celu rozwiązanie problemu na budowie poprzez jeśli tego wymaga sytuacja: przyjazd, rozwiązanie problemu telefonicznie, czy drogą e-mailową. Czas reakcji jest kryterium oceny ofert.
Szczegółowy opis obowiązków inżyniera kontraktu przy realizacji przedmiotowego zadania zawierają Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania inwestycyjnego w tym Program funkcjonalno-użytkowy dla zadania inwestycyjnego pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną” dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://www.e-bip.org.pl/zsckr/40410
Na wykonanie zadania inwestycyjnego w dniu 26 listopada 2024 r. zawarto umowę z wykonawcą tj. KONSORCJUM FIRM: KA-BO BORKOWSKI Sp. k. (Lider konsorcjum) ul. Płocka 28 B, 87-800 Włocławek; FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA (Partner konsorcjum) ul. Licealna 2/16, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą. Zgodnie z zawartą umową termin wykonania zadania wraz z odbiorem końcowym upływa dnia 26 września 2025 r. Okres gwarancji i rękojmi od wykonawcy zadnia inwestycyjnego wynosi 84 miesiące od chwili odbioru końcowego.
2. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element wyposażenia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element wyposażenia certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.
3. Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
5. Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
Inwestycja KPO: A3.1.1 Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
Cel szczegółowy inwestycji KPO: Wdrożenie innowacyjnych i trwałych mechanizmów współpracy na gruncie kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego, uczenia się przez całe życie, sprzyjających odporności i doskonałości oraz cyfrowej i zielonej transformacji.
Zakres inwestycji: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).
Liderem przedsięwzięcia jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi będący organem prowadzącym Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Starym Brześciu.
Partnerem Branżowym projektu jest stowarzyszenie pracodawców POLSKIE STOWARZYSZENIE FOTOWOLTAIKI (PSF), a partnerem dodatkowym jest FUNDACJA EKO LOGIKA.
Numer wniosku: KPO/23/BCU/2/W/0020
Tytuł przedsięwzięcia: Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Starym Brześciu
Dziedzina, w ramach której złożony był Wniosek: Energetyka odnawialna (słoneczna)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MBI Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883119317
7.3.3) Ulica: ul. Wojskowa 11
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części i przeznaczeniem na żłobek
- BUDOWA LOKALNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ZAŁUSKI
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, obejmujących wykonanie łazienek i zmianę sposobu ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie.
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego zadanie pn.: ,,Budowa drogi gminnej nr 121208W ulica Karola Szwanke w Ciechanowie."
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa placu odpraw celnych, parkingu oraz budynku archiwum na terenie Oddziału Celnego w Nysie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.