Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486765/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wzmocnienie potencjału OSP w Gminie Stalowa Wola w zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń, zakup lekkiego wozu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b51684da-56bf-40aa-9b10-bffce340ccac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie potencjału OSP w Gminie Stalowa Wola w zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń, zakup lekkiego wozu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b51684da-56bf-40aa-9b10-bffce340ccac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.33 Zakup lekkiego wozu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.02 Energia i środowisko, Działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu, Typ projektów: Rozwijanie systemów ratownictwa (zakup sprzętu oraz pojazdów do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych lub poważnych awarii chemiczno-ekologicznych).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP–II.271.168.2024.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 577276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Stalowej Woli os. Charzewice w ramach projektu:
Nazwa projektu: Wzmocnienie potencjału OSP w Gminie Stalowa Wola
z zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń.
Żródło dofinansowania: Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.02 Energia i środowisko, Działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu, Typ projektów: Rozwijanie systemów ratownictwa (zakup sprzętu oraz pojazdów do prowadzenia akcji ratowniczych
i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych lub poważnych awarii chemiczno-ekologicznych).
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie
z przeznaczeniem, spełnia wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego
o udokumentowanym pochodzeniu.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Realizacja przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z:
a) treścią SWZ wraz z załącznikami, a w szczególności Opisem Przedmiotu Zamówienia
b) wskazaniami aktualnej wiedzy, doświadczenia przewidzianymi dla tego rodzaju zamówienia, oraz dysponowaniem stosownej bazy do wykonania przedmiotu zamówienia
c) zasadami etyki zawodowej,
2) Wykonywanie i dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy przewidzianymi dla tego rodzaju dostaw i usług i z należytą starannością.
3) Zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również transportu, sprzętu ochrony osobistej, itp.
4) Posiadania ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności i posiada aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
5) wyznaczenie osób do kontaktu w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia i ścisła współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany w siedzibie Wykonawcy. Pojazd w dniu odbioru powinien być zatankowany do pełna. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony pisemnym protokołem odbioru sporządzonym w
3 egzemplarzach, 2 egzemplarz dla Zamawiającego, oraz 1 dla Wykonawcy.
5. Przy odbiorze przedmiotu zamówienia Zamawiającemu zostaną wydane niezbędne dokumenty (w języku polskim), m.in.: książka gwarancyjna/serwisowa, i inne niezbędne dokumenty dopuszczające samochód do ruchu drogowego na terenie RP, umożliwiające rejestracje samochodu, świadectwa zgodności i instrukcje obsługi do podwozia samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i sprzętu, inna dokumentacja niezbędna do zarejestrowania pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikająca z ustawy „prawo o ruchu drogowym”.
6. Wykonawca lub jego przedstawiciel przeprowadzą na własny koszt szkolenie przedstawicieli Zamawiającego z kompleksowej obsługi przedmiotu dostawy. Szkolenie odbędzie się w miejscu i terminie uzgodnionym przez wspomniane Strony.
7. Protokół z przeprowadzonego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz
z adnotacją o ilości osób, które go odbyły, zostanie sporządzony w 3 egzemplarzach, 2 egzemplarze dla Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy
8. Oceny prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia dokonuje Zamawiający.
9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Zamawiający uprawniony jest do odmowy odbioru przedmiotu zamówienia.
10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad, usterek, braków ilościowych dostarczonego przedmiotu umowy stwierdzonych podczas odbioru Zamawiający wezwie Wykonawcę w do ich usunięcia w wyznaczonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia wyznaczonego na złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 19 września 2024 roku do godziny 12:00, ofertę jako jedyny złożył Wykonawca:P.P.H.U. MARONA MARIUSZ MARONA, DYLÓW RZĄDOWY 115A, 98-330 PAJĘCZNO, REGON: 100943738
W toku badania i oceny oferty wyżej wymienionego Wykonawcy Centralny Zamawiający ustalił iż podlega ona odrzuceniu na podstawie:
- art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Ustawy Pzp. tj.: Centralny Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;
oraz
- art. 226 ust. 1 pkt 12 Ustawy Pzp. tj.: Centralny Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662000 PLN
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Usługi pielęgnacji zieleni w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
- Cykliczne dostawy pieczywa dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SAMOCHODU POMOCNICZEGO DO WSPARCIA DZIAŁAŃ RATOWNICZO-GAŚNICZYCH
- DOSTAWA UŻYWANEGO LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ROGÓŻNIE
- Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy
- ZAKUP I DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO, POŻARNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM 4X4 WRAZ Z MODUŁEM GAŚNICZYM DLA OSP W WOLINIE
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą
- Doposażenie jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.