eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaWzmocnienie potencjału OSP w Gminie Stalowa Wola w zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń, zakup lekkiego wozu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wzmocnienie potencjału OSP w Gminie Stalowa Wola w zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń, zakup lekkiego wozu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b51684da-56bf-40aa-9b10-bffce340ccac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie potencjału OSP w Gminie Stalowa Wola w zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń, zakup lekkiego wozu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b51684da-56bf-40aa-9b10-bffce340ccac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.33 Zakup lekkiego wozu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.02 Energia i środowisko, Działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu, Typ projektów: Rozwijanie systemów ratownictwa (zakup sprzętu oraz pojazdów do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych lub poważnych awarii chemiczno-ekologicznych).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486765

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP–II.271.168.2024.KA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 577276,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Stalowej Woli os. Charzewice w ramach projektu:
Nazwa projektu: Wzmocnienie potencjału OSP w Gminie Stalowa Wola
z zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń.
Żródło dofinansowania: Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.02 Energia i środowisko, Działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu, Typ projektów: Rozwijanie systemów ratownictwa (zakup sprzętu oraz pojazdów do prowadzenia akcji ratowniczych
i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych lub poważnych awarii chemiczno-ekologicznych).
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie
z przeznaczeniem, spełnia wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego
o udokumentowanym pochodzeniu.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Realizacja przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z:
a) treścią SWZ wraz z załącznikami, a w szczególności Opisem Przedmiotu Zamówienia
b) wskazaniami aktualnej wiedzy, doświadczenia przewidzianymi dla tego rodzaju zamówienia, oraz dysponowaniem stosownej bazy do wykonania przedmiotu zamówienia
c) zasadami etyki zawodowej,
2) Wykonywanie i dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy przewidzianymi dla tego rodzaju dostaw i usług i z należytą starannością.
3) Zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również transportu, sprzętu ochrony osobistej, itp.
4) Posiadania ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności i posiada aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
5) wyznaczenie osób do kontaktu w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia i ścisła współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany w siedzibie Wykonawcy. Pojazd w dniu odbioru powinien być zatankowany do pełna. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony pisemnym protokołem odbioru sporządzonym w
3 egzemplarzach, 2 egzemplarz dla Zamawiającego, oraz 1 dla Wykonawcy.
5. Przy odbiorze przedmiotu zamówienia Zamawiającemu zostaną wydane niezbędne dokumenty (w języku polskim), m.in.: książka gwarancyjna/serwisowa, i inne niezbędne dokumenty dopuszczające samochód do ruchu drogowego na terenie RP, umożliwiające rejestracje samochodu, świadectwa zgodności i instrukcje obsługi do podwozia samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i sprzętu, inna dokumentacja niezbędna do zarejestrowania pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikająca z ustawy „prawo o ruchu drogowym”.
6. Wykonawca lub jego przedstawiciel przeprowadzą na własny koszt szkolenie przedstawicieli Zamawiającego z kompleksowej obsługi przedmiotu dostawy. Szkolenie odbędzie się w miejscu i terminie uzgodnionym przez wspomniane Strony.
7. Protokół z przeprowadzonego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz
z adnotacją o ilości osób, które go odbyły, zostanie sporządzony w 3 egzemplarzach, 2 egzemplarze dla Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy
8. Oceny prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia dokonuje Zamawiający.
9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Zamawiający uprawniony jest do odmowy odbioru przedmiotu zamówienia.
10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad, usterek, braków ilościowych dostarczonego przedmiotu umowy stwierdzonych podczas odbioru Zamawiający wezwie Wykonawcę w do ich usunięcia w wyznaczonym terminie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia wyznaczonego na złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 19 września 2024 roku do godziny 12:00, ofertę jako jedyny złożył Wykonawca:
P.P.H.U. MARONA MARIUSZ MARONA, DYLÓW RZĄDOWY 115A, 98-330 PAJĘCZNO, REGON: 100943738
W toku badania i oceny oferty wyżej wymienionego Wykonawcy Centralny Zamawiający ustalił iż podlega ona odrzuceniu na podstawie:
- art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Ustawy Pzp. tj.: Centralny Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;
oraz
- art. 226 ust. 1 pkt 12 Ustawy Pzp. tj.: Centralny Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.