Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00491108/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00505530/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
- 2022/BZP 00508673/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach i terenie zewnętrznym w Nadleśnictwie Gdańsk w podziale na części”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 200
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-006
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56c85f17-7a39-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach i terenie zewnętrznym w Nadleśnictwie Gdańsk w podziale na części”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c85f17-7a39-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251261/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach i terenie zewnętrznym w Nadleśnictwie Gdańsk w podziale na części”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I - Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku siedziby Nadleśnictwa Gdańsk przy ul. Morskiej 200 w Gdyni.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach nr 10 dla części I, oraz projektowych postanowieniach umowy załącznik nr 9 do SWZ.
3. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90910000-9 - usługi sprzątania
90919200-4 - usługi sprzątania biur
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tylko w zakresie części opisanych w niniejszej SWZ .
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia opisane w niniejszej SWZ.
5.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) koordynatora usługi sprzątania dla danego obiektu osoby;
2) osób wykonujących prace porządkowe.
6. Szczegółowy sposób weryfikacji wymogu zatrudnienia uregulowany jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7. Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy o zamówienie publiczne przedłoży Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności ujęte w pkt. 5.10. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wymienione czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy i/lub Podwykonawcy.
8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane w pkt 5.10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
5.10. Szczegółowy sposób dotyczący podwykonawstwa uregulowany jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
11. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem umowy w całym okresie obowiązywania umowy zasadach wskazanych w załącznik nr 9 do SWZ – wzór umowy.
12. Zamawiający zapewnia wyposażenie w środki czystości do realizacji przedmiotu zamówienia oraz pomieszczenia do ich przechowywania.
13. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania własny sprzętem, który jest sprawny i odpowiedni do wykonania zamówienia min.:
wózki do mycia podłóg dwuwiaderkowe;
mopy do posadzek;
mopy do parkietów;
odkurzaczy, w tym odkurzacz z funkcja prania wykładzin dywanów;
szczotki do zmiatania podłóg wraz z szufelką.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i ppoż zgodnie z obowiązującym prawem.
15. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby skierowane do realizacji zamówienia w odzież roboczą.
16. Wykonawca zobowiązany jest do segregacji śmieci zgodnie z pojemnikami do segregacji w które Zmawiający jest wyposażony na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia.
17. Wykonawca zobowiązany jest aby osoby skierowane do realizacji zamówienia po zakończeniu prac porządkowych w budynku zobligowane będą do zamknięcia wszystkich okien i drzwi oraz przekazanie wszystkich kluczy osobie wyznaczonej przez Zamawiającego.
19. W związku z art. 305 pkt 1 Pzp Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług w zakresie do 50 % wartości zamówienia podstawowego, które są przedmiotem niniejszego postępowania i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Treść SWZ opisuje rodzaj usług jakie Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia podobnych usług. Podstawą do negocjacji, w szczególności ceny za powtórzone podobne usługi, będzie cena ofertowa Wykonawcy złożona w niniejszym postępowaniu. Warunki powtórzonego zamówienia będą takie same jak zapisane w niniejszej SWZ.
20. Zamówienia, o których mowa w pkt 5.21. będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz usług podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 15.22. objęte będą prace z zakresu usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach i na terenie zewnętrznym obejmujące czynności wskazane w załączniku nr 11 i 12 do SWZ.
22. Zakres usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt
.nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.
23. Zamówienia, o których mowa w pkt 15.21. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
24. Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 15.21. będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Gdańsk.
25. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
26. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
27. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
28.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
29. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261 Pzp.
30.Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego.
31. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
32. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, w związku z tym Zamawiający nie określa maksymalnej liczby Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II – Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku i przyległych obiektów oraz terenu zewnętrznego w Leśnym Ogrodzie Botanicznym „LOB” przy ul. Marszewska 5 w Gdyni.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach nr 11 dla części II, oraz projektowych postanowieniach umowy załącznik nr 9 do SWZ.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90910000-9 - usługi sprzątania
90919200-4 - usługi sprzątania biur
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tylko w zakresie części opisanych w niniejszej SWZ .
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia opisane w niniejszej SWZ.
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) koordynatora usługi sprzątania dla danego obiektu osoby;
2) osób wykonujących prace porządkowe.
Szczegółowy sposób weryfikacji wymogu zatrudnienia uregulowany jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy o zamówienie publiczne przedłoży Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności ujęte w pkt. 5.10. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wymienione czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy i/lub Podwykonawcy.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane w pkt 5.10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
5.10. Szczegółowy sposób dotyczący podwykonawstwa uregulowany jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
5.11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem umowy w całym okresie obowiązywania umowy zasadach wskazanych w załącznik nr 9 do SWZ – wzór umowy.
Zamawiający zapewnia wyposażenie w środki czystości do realizacji przedmiotu zamówienia oraz pomieszczenia do ich przechowywania.
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania własny sprzętem, który jest sprawny i odpowiedni do wykonania zamówienia min.:
wózki do mycia podłóg dwuwiaderkowe;
mopy do posadzek;
mopy do parkietów;
odkurzaczy, w tym odkurzacz z funkcja prania wykładzin dywanów;
szczotki do zmiatania podłóg wraz z szufelką.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i ppoż zgodnie z obowiązującym prawem.
Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby skierowane do realizacji zamówienia w odzież roboczą.
Wykonawca zobowiązany jest do segregacji śmieci zgodnie z pojemnikami do segregacji w które Zmawiający jest wyposażony na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest aby osoby skierowane do realizacji zamówienia po zakończeniu prac porządkowych w budynku zobligowane były do zamknięcia wszystkich okien i drzwi oraz przekazanie wszystkich kluczy osobie wyznaczonej przez Zamawiającego.
W związku z art. 305 pkt 1 Pzp Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług w zakresie do 50 % wartości zamówienia podstawowego, które są przedmiotem niniejszego postępowania i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Treść SWZ opisuje rodzaj usług jakie Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia podobnych usług. Podstawą do negocjacji, w szczególności ceny za powtórzone podobne usługi, będzie cena ofertowa Wykonawcy złożona w niniejszym postępowaniu. Warunki powtórzonego zamówienia będą takie same jak zapisane w niniejszej SWZ.
Zamówienia, o których mowa w pkt 5.21. będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz usług podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 15.22. objęte będą prace z zakresu usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach i na terenie zewnętrznym obejmujące czynności wskazane w załączniku nr 11 i 12 do SWZ.
Zakres usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 15.21. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa w pkt 15.21. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 15.21. będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Gdańsk.
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem
art. 261 Pzp.
Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, w związku z tym Zamawiający nie określa maksymalnej liczby Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85165,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104146,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85165,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum „JANTAR” Spółka z o. o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71, 76- 200 Słupsk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER „JANTAR 2” Spółka z o. o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, Partner 2 „SEKRET”PArtner Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391011755
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85165,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40413,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83448,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40413,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1) LIDER Konsorcjum: „JANTAR” Spółka z o. o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71, 76- 200 Słupsk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „JANTAR 2” Spółka z o. o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, „SEKRET” Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391011755
7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40413,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia eksperckiego w zakresie optymalizacji procesów HR w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., które obejmuje przygotowanie, opracowanie i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań...
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza
- Dostawa medali dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2025
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.