eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneModernizacja drogi ul. Antałówka Boczna w Zakopanem z odwodnieniem.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi ul. Antałówka Boczna w Zakopanem z odwodnieniem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182020430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dmajerczyk@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi ul. Antałówka Boczna w Zakopanem z odwodnieniem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-839ac81e-77e1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496534

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.93.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 605531,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Przedmiotem zamówienia są drogowe roboty budowlane, polegające na budowie odwodnienia ul. Antałówka Boczna wraz z odtworzeniem nawierzchni w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Modernizacja drogi ul. Antałówka Boczna z odwodnieniem”.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
1) dokumentacja techniczna (projekty budowlane i wykonawcze) w zakresie branży drogowej i innych branż,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) zapisy, postanowienia i obowiązki wynikające z posiadanych przez Zamawiającego zezwoleń na roboty budowlane,
4) przedmiary robót,
5) ponadto szczegółowy zakres robót objętych Umową opisują zasady sztuki budowlanej, obowiązujące przepisy i normy techniczne, uzgodnienia dokonane w trakcie realizacji umowy, złożona przez Wykonawcę oferta oraz zapisy specyfikacji warunków zamówienia,
6) przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w ww. dokumentacji bez wykonania którego, odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych.
3. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia budowy odwodnienia ul. Antałówka Boczna obejmuje w szczególności (zgodnie z przedmiarem ,,kanalizacja deszczowa”):
1) Roboty ziemne i budowlane;
2) Roboty montażowe – kanalizacja deszczowa;
4. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia dotyczący odtworzenia nawierzchni ul. Antałówka Boczna obejmuje w szczególności (zgodnie z przedmiarem „roboty drogowe”):
1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi;
2) Roboty ziemne;
3) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych;
4) Podbudowa z kruszywa łamanego;
5) Roboty brukarskie;
6) Roboty wykończeniowe - nawierzchnia z tłucznia kamiennego.
5. Przedmiot Umowy obejmuje ponadto:
1) Opracowanie i dokonanie uzgodnień tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych,
2) Wykonanie wycinki drzew z wywozem materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego z następującymi zastrzeżeniami:
3) drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z wycinki drzew na działkach Gminy Miasto Zakopane będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 0050.58.2023 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 17.03.2023r. Przed wycinką drzew należy zawrzeć z Zamawiającym umowę sprzedaży pozyskanego drewna,
4) Drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane,
5) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 08/2017 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 23 października 2017 r. w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne i wewnętrzne, windy, parkingi i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych.
6. Zakres robót objętych Umową obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń.
7. Do zadań Wykonawcy należy ponadto spełnienie wszelkich świadczeń, dokonanie wszelkich nakładów, jak również poczynienie wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków w Umowie (wraz z załącznikami). Świadczenia budowlane lub związane z wyposażeniem, które nie zostały dokładnie opisane, winny zostać przez Wykonawcę wykonane w sposób odpowiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i normami.
8. Wykonawca udziela gwarancji nie mniejszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego poszczególnych zadań.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu Umowy lub etapowania robót na innych zasadach niż określone w Umowie w zależności od posiadanych środków finansowych maksymalnie o 30% wartości zawartej w kosztorysie ofertowym.
10. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy.
11. Wykonawca ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687088,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687088,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687088,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kiernia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363435722

7.3.4) Miejscowość: Ratułów 208

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687088,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.