Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514396/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00536441/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00540451/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku przy ul. Studziennej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322385530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64061f1a-8be7-443a-9bbb-82e35aca1e9a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku przy ul. Studziennej 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64061f1a-8be7-443a-9bbb-82e35aca1e9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024813/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku przy ul. Studziennej 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1197510,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I - Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn.:
"Termomodernizacja budynku przy ul. Studziennej 1", w ramach którego przewiduje się:
1) wykonanie robót budowlanych, a w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, przesadzanie krzewów,
b) wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej oraz termicznej do poziomu ław fundamentowych,
c) wykonanie nowych schodów zewnętrznych głównych,
d) wykonanie platformy dla osób z niepełnosprawnościami przy schodach głównych,
e) docieplenie dachu oraz ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji,
f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
g) wymiana instalacji c.o. wraz z wymiana grzejników,
h) wymiana węzła cieplnego dla potrzeb c.o. i c.w.u. wraz z instalacja z.w. i c.w.u. oraz wentylacji w obrębie pomieszczenia węzła cieplnego,
i) przebudowa kanalizacji zewnętrznej: deszczowej i drenażowej,
j) wykonanie instalacji odgromowej, oświetlenia zewnętrznego elewacji budynku oraz zasilania w energie elektryczna platformy schodowej,
k) prace naprawcze, odtworzeniowe i wykończeniowe,
wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych we wzorze umowy,
2) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót budowlanych/budowy do organu architektoniczno – budowlanego (o ile będzie konieczne),
3) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) dokumentacji projektowej składającej się z wielobranżowego projektu budowlanego, wydanej na jego podstawie decyzji nr 32/2021 z dnia 15.01.2021r. o pozwoleniu na budowę pn. „docieplenie budynku wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej fundamentów, przebudowę schodów zewnętrznych oraz przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy ul. Studziennej 1 w Gliwicach” – inwestycja na działce nr 482 (obręb Stare Miasto)” oraz wielobranżowego projektu wykonawczego, wielobranżowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentów formalnych stanowiących załącznik nr … do specyfikacji warunków zamówienia.
b) wzorze umowy i Specyfikacji Warunków Zamówienia;
Uwaga:
1. Zamawiający informuje, ze w dniu:
- 17.10.2023r. zgłosił zamiar rozpoczęcia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla miasta Gliwice;
- 19.10.2023r. rozpoczęto roboty budowlane związane z wymiana okna oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem OT1 oraz zabudowa zewnętrznej podtynkowej rolety antywłamaniowej,
- 04.12.2024r. zakończono prace montażowe związane z wymiana okna oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem OT1 wraz z zabudowa zewnętrznej podtynkowej rolety antywłamaniowej.
2. Na rysunku nr 3.11 "Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej" - Rewizja nr 1 z grudnia 2020r. stanowiącym załącznik w katalogu Dokumentów formalno-prawnych dokumentacji projektowej wskazano zakres wykonanych do obecnej chwili robót budowlanych w ramach decyzji Prezydenta Miasta Gliwic nr 32/2021z dnia 15.01.2021r. o pozwoleniu na budowę. W związku z powyższym przedmiotowy zakres (okno OT1 oraz żaluzja zewnętrzna podtynkowa) nie stanowi przedmiotu zamówienia dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Jednocześnie Wykonawca robót winien uwzględnić / wycenić w swojej ofercie zabezpieczenie i odpowiednią obróbkę termoizolacji w związku z koniecznością powiazania termomodernizacji ściany z uwzględnieniem istniejącej żaluzji zewnętrznej podtynkowej. Zamawiający informuje, ze na wykonany zakres robót posiada gwarancje Wykonawcy obowiązującą do dnia 15.12.2026r.
3. W przypadku rozpoczęcia przez Wykonawcę robót realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego w roku 2024, płatność wynagrodzenia Wykonawcy robót z tytułu wykonanych prac w roku 2024 zostanie zrealizowana w I kwartale roku 2025. Planowany termin zawarcia umowy: po 15 grudnia 2024 r.
4. Zamawiający informuje, ze Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest na własny koszt i w terminie określonym w umowie do:
- realizacji zaleceń wskazanych w Protokole kontroli obiektu z dnia 20/21.05.2024r. (tzw. opinii ornitologicznej);
- realizacji wymogów wskazanych w piśmie Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu, znak: 0159.463.608.5217.160082847.20 z dnia 27.11.2020r.;
- wykonania przed przystąpieniem do nakładania wyprawy tynkarskiej na elewacji budynku próbek tynku oraz uzgodnienia ich kolorystyki z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz Użytkownikiem;
- wykonania rząpi wraz z przepompownią ścieków w obrębie pomieszczenia węzła ciepła;
- wykonania nowych podłączeń kanalizacji deszczowej do rur spustowych rynien wraz z zabudową osadników rynnowych i nowych rur spustowych z rynien,
- wykonanie napisu na elewacji budynku - wystawy południowo-wschodniej (od ul. Studziennej) - informującego o przeznaczeniu budynku. Szczegóły dotyczące napisu winny zostać uzgodnione z Użytkownikiem i Miejskim Konserwatorem Zabytków. Jednocześnie Zamawiający informuje, że pełna nazwa Użytkownika to: "Międzynarodowe Przedszkole "Stokrotka" Centrum Doskonałości Małego Dziecka"
5. Zamawiający informuje, ze zgodnie z życzeniem Użytkownika wskazanym w dniu 22.08.2024r. wszelkie elementy stalowe widoczne na elewacji (w tym: obróbki blacharskie, parapety zewnętrzne, balustrady, pochylnie, konstrukcje daszków nad drzwiami, kraty w oknach, drzwi stalowe do piwnicy, drzwi frontowe oraz od strony ogrodu jak również rury spustowe oraz osadniki należy wykonać w tym samym kolorze. Szczegóły dotyczące kolorystyki winny zostać uzgodnione z Użytkownikiem i Miejskim Konserwatorem Zabytków, w trakcie realizacji inwestycji po wykonaniu próbek referencyjnych doboru kolorystyki.
6. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102.
7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie pzp. Oznacza to, ze Wykonawcy mogą zaproponować inne nić wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągniecia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego.
8. Warunki równoważności zostały określone w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
9. W oknach należy zastosować szprosy naklejane. Podział okien zgodnie z zestawieniem stolarki.
II. Inne wymagania Zamawiającego:
2.1. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych, jednocześnie Użytkownik budynku - dyrekcja przedszkola - informuje, że w terminie 15.07.2025r. - 15.08.2025r. planowana jest przerwa wakacyjna w działalności jednostki oświatowej, podczas której nie będą prowadzone zajęcia przedszkolne, a placówka będzie pozostawać zamknięta dla przedszkolaków i ich rodziców /opiekunów prawnych. W związku z powyższym ww. terminie Wykonawca winien wykonać wszelkie roboty budowlane związane z koniecznością czasowego odłączenia budynku od dostaw ciepłej wody użytkowej (wymiana węzła ciepłowniczego) i gazu ziemnego (wykonanie nowych schodów frontowych).
2.2. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób, by umożliwić jednostce oświatowej prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych.
2.3. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SWZ.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaangażowanie podmiotu zewnętrznego w funkcji Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Inżynierem kontraktu i wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego.
2.5. Wykonawca będzie utrzymywał możliwość przejazdu oraz zapewnieni dojazd dla Straży Pożarnej oraz innych służb ratowniczych do budynku szkoły celem umożliwienia przeprowadzenia ewentualnej akcji ratowniczo-gaśniczej.
III. Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć za realizację zamówienia pn.: "Termomodernizacja budynku przy ul. Studziennej 1" wynosi 1.251.996,95 zł brutto. Zamawiający informuje, że kwota jw. nie jest tożsama z szacunkową wartością zamówienia.
Wymagany termin gwarancji: zgodnie z §8 wzoru umowy,
Wymagany termin rękojmi: zgodnie z §8 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1336927,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1658275,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1336927,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORABUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9691647848
7.3.3) Ulica: Tadeusza Żeleńskiego-Boya 26
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-113
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1336927,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych z obsługa kelnerską dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.283.1.2025.MK
- Wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Kompleksowa usługa serwisowa zespołu symulatorów obróbki cieplno-plastycznej wraz z modułem do otrzymywania struktur nanokrystalicznych. Znak sprawy: DZPZ.283.14.2025.EO
- "Rozbudowa ośrodka sportowego przy ul. Sportowej 21 w Gliwicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- 4-P-25 Dostawa aparatury medycznej
- wykonanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, w ramach rządowego programu wsparcia budownictwa z Funduszu Dopłat - BGK XV.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160497K i 160528K Wronin -Łyszkowice-Koniusza, gm. Koniusza
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 180423W ul. Lipowej w miejscowości Borowa Góra, gm. Serock
- Budowa Publicznego Żłobka w miejscowości Kościelna Wieś
- Przebudowa drogi gminnej w Jodłowniku
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 460616W Będzymin - Rzężawy
- Budowa tężni solankowej wraz z instalacją elektryczną monitoringu, wodociągową i technologiczną z przyłączem wodociągowym oraz obiektami małej architektury na działce 3103/34 w Ostrowi Mazowieckiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.